Hoe was je springles nog? Was daarom blij dat Maris er ook was hoor. Anders had ik tot half 10 moeten verkleumen op stal.. Dan had ik wel in de keet kunnen zitten maar toch.
En mensen pas op, vanaf de 20ste ga ik autorijden .
Zeg ik het negatief dan Ik constateer... YAY, sneeuw wanneer is het zomer Hoewel een sneeuwballen gevecht, net met zoonlief gedaan, is ook wel leuk, moet je alleen niet op je plaat gaan. Oh, en lekker weekend, ff uitslapen, zaaalig.
Aah hellup ik moet gaan werken van m'n ouders Alleen heb overal in de stad gevraagt maar ze willen specifiek de dondagavond en de zaterdag. Donderdagavond is oké maar goed zaterdag vind ik nou niet zo'n strak plan. Maargoed ik heb ook zo'n raar rooster. Maandag echt van 8 tot 4. Dinsdag van half 1 tot half 2. Woensdag van 10.20 tot 4 uur. Donderdag van 11.15 tot 20 over drie, eventueel kwart over 2. Vrijdag van 8 tot 11.15 Dus welke aap dat verzonnen heeft. Ik wil graag m'n midagen vrij! Want nou moet ik sochtends hartstikke vroeg naar stal, red het dan amper om te rijden want moet ook nog douchen natuurlijk aangezien mijn klasgenoten mijn paardenparfum niet kunnen waarderen.
Iemand toevallig op zoek naar een stalhulp voor sochtends enzo? Dat kan ik namelijk wel goed hehe.
Vraag eens bij John van 't Oliegeultje in Burgh Haamstede/ Burghsluis, die zoeken nog wel mensen denk ik. Lars en Edie werken daar ook, en hebben het allebei erg naar hun zin Zo, net terug van een ritje Lisiduna. Edie heeft geoefend, en het ging.. ach ja, dat wordt wel een youtube actie Loop ik naar beneden in het donker, staat er op eens een paard voor je Die was uit zijn stal gekomen.
Zo net thuus, even de paarden gedaan! De winter duurt helaas nog even is nie anders, crea bea gaan we gewoon door!
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 11-02-10 22:52
Whahaha Nou volgens het minimumloon is dat dan 3,12 per uur, en je weet dat ik zo traag ben als dikke stront hea. Jep, ben woensdag maar weer in de sneeuw wezen rijden. Veel stappen maar gelukkig kon ik op de dijk lekker galoperen. Morgen lekker vroeg uit.
En het is over een week voorjaarsvakantie. Snapt iemand hem nog?
Ik snap je cis het komt er op neer dat je geen reet hoeft uit te voeren!!!! whaaahhaaaa
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 11-02-10 23:05
Whahahaa zoiets Nee haha ik moet zeggen dat ik de laatste tijd steeds sneller word. Ik heb schim en pion gedaan in de tijd dat marion die van haar deed laatst.
Ben wo'dag avond niet in de keet geweest im sorry.
Maar nu twijfel ik wel ineens over van de week, maar dat moet maandag geweest zijn. Neem aan dat er indie tussentijd nog wel iemand geweest is?! Kan ook zikn dat ik m toen gewoon uitgedaan hebaar ik kan me dat stuk even niet herinneren..
Ben niet in de keet geweest de afgelopen weken...en wat ben ik blij met mijn oorwarmertjes die Marjon voor me meegenomen heeft vanuit Disney, met de hond uitlaten was het wel koud op de dijk, maar geen kouwe oortjes. Crea bea uithangen, kom je me helpen Dees:D, heb nog een jas, gilet, jas, jurk, jurk, jurk en corset die afmoeten, crea bea genoeg.. hahah, en een jurk moet volgenaaid worden met klok onderdelen, dus als er iemand nog kapotte wekkers of horloges heeft.. pretty please:)