Even goed onthouden voor mij aub!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Ik zat dus op Hitstar...
. Niet echt mijn paardje, maar opzich ging het wel lekker. Heb hem af en toe wel met een vrij strenge hand moeten tegenhouden, ook met het halthouden liep hij telkens heen en weer, en dan merk ik dat ik toch wel streng wordt met mijn handen. Ik raak nog al snel geirriteerd als het daarom gaat
. Jane, ik zag je vandaag en gisteren nog lopen met Flip
. Kirsten_S schreef:Citaat:Bio moet je niet leren..Bio moet je gwn logisch na denken..
Ik kreeg op me examen allemaal dingetjes van onderzoekjes.. "Maar een werkplan bij het onder zoeken onder welke omstandigheden pantjes het best groeien". En uhm, evolutie hoef je ook bijna niet te leren.. (Op de cse) want er doen ook gelovige scholen mee, en die geloven niet in evolutie, maar in God.
(Maar dit is meer voor je eindexamen..)
En verder is het een qwestie van lezen en plaatjes leren (waar zit de bijbal).
Jaaa vandaag gingen we een nieuw hoofdstuk in en heet Sex ! En ik weet nu waar de bijbal precies zit en het binnenste van een man![]()
![]()

Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:
Jaaa vandaag gingen we een nieuw hoofdstuk in en heet Sex ! En ik weet nu waar de bijbal precies zit en het binnenste van een man![]()
![]()
MWhahaa, bij ons heet zo'n hoofdstuk gewoon 'voortplanting'Vet oneerlijk!
Maar bij bal, teelbal, zaadleiders, prostaat, zaadblaasjes, voor vocht sperma! Anna, Natas en ik weten het allemaal al te vinden!
Kirsten_S schreef:Volgens mij heet die ook voortplanting maar we hadden het vandaag over het 'geslachtsapparaat'! Echt dom! Of er een batterij in moet voordat die werktJaaa die dingen weet ik nu ook op de goede plek te zetten in plaats van dat het 'ergens binnen zit'
Melanieetjuh schreef:Worde denk ik dan 3 febr. Ken ik nog ff oefenen!
Maaikeee schreef:Heloo!![]()
Oo ik moet even me geweldige geschiedenis cijfer met jullie delen, ben der zo trots op:
Khad vóór de vakantie een heel groot geschiedenis examen, waarmee ik heb afsloot,
enenen het ging wel okee, maar dacht dat ik veel domme dingen had gedaan,
maar ik heb gewoon een 9.5!!!![]()
![]()
![]()
IK! Voor geschiedenis!
Dus nu heb ik het met een 9 afgesloten uiteindelijk
Emmaa_ schreef:Zo, ik heb gewoon nog steeds niet alles bijgelezen, en ga het nu niet doen ook. Ik zat dus op Hitstar...
. Niet echt mijn paardje, maar opzich ging het wel lekker. Heb hem af en toe wel met een vrij strenge hand moeten tegenhouden, ook met het halthouden liep hij telkens heen en weer, en dan merk ik dat ik toch wel streng wordt met mijn handen. Ik raak nog al snel geirriteerd als het daarom gaat
. Jane, ik zag je vandaag en gisteren nog lopen met Flip
.
Je mag idd wel een rustigere hand hebben, volgens mij werd Hitstar een beetje in de war gebracht met achter uit rijden, weer vooruit rijden schoppen trekken....
Tot zo x Melanieetjuh schreef:Nataschaa schreef:Okee, in de vooronderstelling dat jij niet zomaar iemand midden opstaart zoent, ga ik er vanuit dat het in jou geval ook niet mogenlijk zou zijn geweest om met iemand anders te zoenen op zaterdag nadat het uit was op dinsdag..
Dat klopt. Maar zo zit ik niet in elkaar. Kijk als het niet zo vroeg uit was geweest, Oké, Have fun! Maar zo kort daarna zou ik het niet gekunt hebben. Zeker in jou geval niet, want je had best lang met hem toch? & veel meegemaakt?
. Ik heb amper een week nadat het uit was gegaan met mijn vriend gezoend met een andere jongen... in het bijzijn van je neef (volgens mij hebben we het daar weleens over gehad toch.... dus was van mijn kant niet de snuggerste actie).... Ik vind het altijd zo makkelijk om te zeggen.. oh ik vind dit en dat echt niet kunnen horen. Ik zeg nu bijvoorbeeld ook dat ik nooit het bed zou delen met iemand die ik net/niet ken, maar wie weet kom ik wel een keer in zo een situatie dat het wel gebeurd!Nataschaa schreef:Kirsten_S schreef:Volgens mij heet die ook voortplanting maar we hadden het vandaag over het 'geslachtsapparaat'! Echt dom! Of er een batterij in moet voordat die werktJaaa die dingen weet ik nu ook op de goede plek te zetten in plaats van dat het 'ergens binnen zit'
Nouja, je moet hem wel eerst opwinden, is wel ongeveer het zelfde toch ? XD
fallenangel3 schreef:Melanieetjuh schreef:
Dat klopt. Maar zo zit ik niet in elkaar. Kijk als het niet zo vroeg uit was geweest, Oké, Have fun! Maar zo kort daarna zou ik het niet gekunt hebben. Zeker in jou geval niet, want je had best lang met hem toch? & veel meegemaakt?
Hey Mel, je komt wel een beetje veroordelend over hoor. Ik heb amper een week nadat het uit was gegaan met mijn vriend gezoend met een andere jongen... in het bijzijn van je neef (volgens mij hebben we het daar weleens over gehad toch.... dus was van mijn kant niet de snuggerste actie).... Ik vind het altijd zo makkelijk om te zeggen.. oh ik vind dit en dat echt niet kunnen horen. Ik zeg nu bijvoorbeeld ook dat ik nooit het bed zou delen met iemand die ik net/niet ken, maar wie weet kom ik wel een keer in zo een situatie dat het wel gebeurd!
@ Natas, hoe oud ben jij eigenlijk?

fallenangel3 schreef:Nataschaa schreef:
Nouja, je moet hem wel eerst opwinden, is wel ongeveer het zelfde toch ? XD
Hahaha.. daar is bij een man/jongen niet veel voor nodig toch?

Nataschaa schreef:Ik zie het al.. 19
Liisette_ schreef:Troy boy liep vandaag best lekker!![]()
Wel heeeeel sterk.. Maar het ging!![]()
Ik ga lekker slaapie doen!
Latúr!