fryskhynders schreef:en estragon was mijn eerst eigen verzorg paard!
dat was dan nog voor mij, wantik heb hem ook gedaan

geweldig beest.
mn meoder had em bijna gekocht..
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

fryskhynders schreef:en estragon was mijn eerst eigen verzorg paard!

Jane_ schreef:Ik heb het gewoon super getroffen met Philander![]()
Je wilt niet weten hoelang ik op zoek ben geweest..
Maar soms zie ik mensen rijden met eigen paarden die het echt niet kunnen hoowr..
Ik heb door Phil veel geleerd. En ik zou ook wedstrijden met haar mogen doen en zo..
En ik vind het stom dat die eigenaresse van Ruhne je geen kans heeft gegeven.. Ik kon eerst ook nog niet perfect rijden op Phil..
maar ik kreeg een kans en ik rijd nu echt goed met haar.
fryskhynders schreef:fryskhynders schreef:nee maar ik wil ook geen verzorgstrer hoor
zeker niet het eerst jaar, ojah wel een goede vriendin van mij
maar ik zou er ook nog niet aan moeten denken om zomaar iemand op mijn paard te laten... en helemaal niet als ze nog niet veel ervaring heeft... ik zou ook niet manege meisje vriendelijk zijn.... misschien zou ik haar dan wel les geven op mijn paard.
maar niet zonder dat ik er bij ben laten rijden!
ja erg hé ???
dat dat nu zelfs uit mijn mond komt!!! vreselijk...
eerst vond ik de andere uit mijn klas stom, want je moet weten mijn klas was heel erg twee groepen
de gene met eigenpaard en de ja je raad het al manege meisjes...
je voelt je dan heel stom en vind het gemeen...
maar nu ik wat ouder ben, zie ik eigenlijk dat ze gelijk hebben! wij KUNNEN gewoon niet gelijk rijden aan hun
tenzij je elke dag op de manege rijd maar dat is voor velen niet het geval, wij met 1 keer in de week kunnnen niet op tegen mensen/meiden die elke een paard onder hun kont hebben al van af kinds af aan prive les hebben en wedstrijden rijden....
daarom zeg ik er ook maar bij.. dat ik zo'n meisje dan les zou geven... want ook zei(WIJ) verdienen een kans!

Jane_ schreef:Ghehehe.. Iriss ik ook niet.. we zijn gewoon beetje blond![]()
, en ik ben er trots op!
Iriis_ schreef:Jane_ schreef:Ghehehe.. Iriss ik ook niet.. we zijn gewoon beetje blond![]()
Vóllledig blond, en ik ben er trots op!
![]()
![]()
Jane is slechtt!!
, niet eerlijkk!!

Astor schreef:Nou morgen maar even 209 210 en 211 lezen
Donderdag weer op Ayl rijden
Ik ga nu tv kijken xx
fryskhynders schreef:ja indd, nou gewoon maar vol blijven houden... en zolang jullie den manege nog leuk vinden daar lekker blijven rijden. want je leert daar ook nog genoeg, en iets rijden is beter dan niets!!