Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ATE

Re: Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 18:43

Sanniiy16 schreef:
zo joh hier ben ik dan ook maar weer ff Lachen
eergister en gister heerlijk buiten gereden nado was harstikke braaf:D
ik had helemaal traantjes in me ogen van blijdschap omdat ik zo trots op hem was/ben!

nog paar nachtjes slapen
en dan lekker met de bus richting salou Haha!
echt super veel zin in!
alleen ga ik het hier ook missen hoor Lachen

wens je alvast een hele fijne vakantie en je wel gedragen he Knipoog

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-07 20:51

Sanniiy16 schreef:
zo joh hier ben ik dan ook maar weer ff Lachen
eergister en gister heerlijk buiten gereden nado was harstikke braaf:D
ik had helemaal traantjes in me ogen van blijdschap omdat ik zo trots op hem was/ben!

nog paar nachtjes slapen
en dan lekker met de bus richting salou Haha!
echt super veel zin in!
alleen ga ik het hier ook missen hoor Lachen

Wij (Erik, Ilse, Iris en ik) hebben je gezien, je was samen met Saskia op Kalinka in Koog a/d Zaan......toch? Wij kwamen uit Beverwijk (de Zwarte Markt).

Alvast een hele fijne vakantie gewenst Cool .

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 10:46

ow jah dat kan kloppen jah Lachen

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 23:02

Zoooooo heee, wat is het hier stil zeg. Maar ik vermaak mij wel hoor. Ik ben helemaal verslaafd aan het Buble-up spel hahaha. Cool

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 07:33

Gisteren waren acteurs + filmploeg van die nieuwe serie op de manege. Ik was figurant, maar wat een gedoe is dat zeg! Die mensen zijn behoorlijk tráááág. En die arme paarden: echt UREN geduld moesten ze hebben, hulde aan Paresca, Kivana, Joycelien en Romeo hoor Ja, superpaardjes!

Ze komen morgen nog een keer terug want ze hebben het niet gered binnen de tijd. Het was wel erg leuk Lachen.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 08:37

Jaaaaaaaaaaaaaaren geleden ben ik ook nog figurante geweest in diverse reclamespotjes, film en diaserie voor opleiding horeca.
Allemaal erg leuk om te doen en mee te maken. En je werd er nog voor betaald ook. De ene keer was je snel klaar en de andere keer duurde het echt wel lang omdat het 20 x over moest. En de catering was ook nog wel aardig. Sanne heeft ook nog in een serie meegedaan (van de E.O. hahaha), dat was ook erg leuk, al die kleine hummeltjes op de set. Haha!

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 09:22

Tsja, hier kregen we niets voor hoor, we hebben de hele dag voor 'de lol' meegedaan. Ach, hebben we dat ook weer meegemaakt toch?

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 09:39

jah ik zou er ook aan mee doen
maar ik moest werken Lachen

natuur5D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 13:10

weet iemand het adres van ponykamp. ik weet dat het in kootwijkerbroek is en ik heb Amber er al een paar keer heengebracht, maar ik vergeet het adres steeds.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 15:16

natuur5D schreef:
weet iemand het adres van ponykamp. ik weet dat het in kootwijkerbroek is en ik heb Amber er al een paar keer heengebracht, maar ik vergeet het adres steeds.

http://www.ponyvreugd.com en dan links onder aan de pagina.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 15:17

meelen schreef:
Jaaaaaaaaaaaaaaren geleden ben ik ook nog figurante geweest in diverse reclamespotjes, film en diaserie voor opleiding horeca.
Allemaal erg leuk om te doen en mee te maken. En je werd er nog voor betaald ook. De ene keer was je snel klaar en de andere keer duurde het echt wel lang omdat het 20 x over moest. En de catering was ook nog wel aardig. Sanne heeft ook nog in een serie meegedaan (van de E.O. hahaha), dat was ook erg leuk, al die kleine hummeltjes op de set. Haha!

Ahhhhh, ik dacht al steeds.........waar ken ik meelen toch van Clown .

Leuk hoor Ja !!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 15:18

Yinari schreef:
Gisteren waren acteurs + filmploeg van die nieuwe serie op de manege. Ik was figurant, maar wat een gedoe is dat zeg! Die mensen zijn behoorlijk tráááág. En die arme paarden: echt UREN geduld moesten ze hebben, hulde aan Paresca, Kivana, Joycelien en Romeo hoor Ja, superpaardjes!

Ze komen morgen nog een keer terug want ze hebben het niet gered binnen de tijd. Het was wel erg leuk Lachen.

En...heb je toevallig foto's gemaakt, of mocht dat niet?

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 16:38

Ik heb geen foto's gemaakt, maar van die ploeg zelf waren er constant mensen aan het fotograveren. Misschien komt dat wel op hun site ofzo?

natuur5D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 17:36

LIQUITA schreef:
natuur5D schreef:

http://www.ponyvreugd.com en dan links onder aan de pagina.

dank je , dat maakt de zoektocht weer een stuk makkelijker Haha! (zeker nu ik navigatie heb)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 18:20

Yinari schreef:
Ik heb geen foto's gemaakt, maar van die ploeg zelf waren er constant mensen aan het fotograveren. Misschien komt dat wel op hun site ofzo?
Aha...ik ben benieuwd. Wat moest je allemaal doen?

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 20:31

Vooral op de achtergrond blijven en stil zijn Haha!.

Ik heb op Gijs gereden op de achtergrond, terwijl ze met Jasmine, Luca en Soraya door het beeld moesten lopen. Die van Jasmine moest steeds opstappen, en die scene moest wel een keer of tien over. Tien keer op en afstappen Nagelbijten / Gniffelen .

Verder was ik 'stand in' Knipoog voor een meisje, we moesten van kleding wisselen enzo en toen moesten Demi, Tamara, ik en een meisje wat ik niet ken op de paarden waar de acteurs mee reden door de onderdijk galloperen. Chantal vond het namelijk te gevaarlijk om dat ze zelf te laten doen.

Verder was er nog een stel meiden die een gesprek moesten voeren op de achtergrond. Dat valt niet mee hè, verplicht praten. En zo gauw de camera uit was dus losbarsten natuurlijk, dan ineens wel haha.

Nou, was wel leuk dus!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 22:24

Dat klinkt inderdaad heel erg leuk Ja

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 23:01

ATE, wij zijn weer thuis hoor.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 16:17

Hallo allemaal, vanmiddag zijn /rowan en ik thuisgekomen om morgen weer naar de camping te gaan. Rowan had dan ook helemaal geen zin om mee naar huis te gaan maar mams moet vanavond weer op de kar (menles).
Heb maandagmorgen met Marit een bosrit gemaakt, Marit haar vuurdoop, eerste keer buiten in galop. Zondag a.s. gaan we een duin/strandrit maken. Vertrekken om 18.00 uur. Heb wel iemand mee die de weg goed kent want ik weet niet welke strand op en afgangen je mag gebruiken. Volgende keer zonder begeleiding.
En volgende week zondag ga ik weer een tocht rijden op de veluwe, even oefenen voor het examen.
Zat leuke dingen in het verschiet en als het dan ook nog prachtig meer wordt zit ik de komende week veel op het strand.
En anders lekker in de bossen of met mijn benen omhoog voor de sleurhut.

Groetjes en voor iedereen die nog op vakantie moet: Fijne vakantie

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 09:48

Wat een rust hier. gisteravond weer door wormerveer gereden met 4 aanspanningen.
Smuidra is meegeweest op de kar (kunnen wel een bedrijf beginnen, hadden veel passagiers en heeeeeeel veel bekijks).
Ging lekker. Nog een paar lessen en dan examen. Als Bram niks geks doet moet het wel lukken.
@Meelen en dochter (je boktnaam even kwijt): de groeten van Jany.
Nu snel de laatste was en de tas pakken, nog wat klusjes en boodschappen en dan weer naar de camping. Floris neemt de kinderen zo mee naar opa in Oostergouw, kan ik even snel doorgaan.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 11:36

Hee leuk om de groetjes van Jany te krijgen. Thnx.
Ik zal het doorgeven aan Sanne, die nu in de bus op weg naar Salou is. Ze zijn om 10.00 vertrokken vanaf Stadionplein en hoeven niet over te stappen in Breda. Het is volgens mij wel een leuk groepje in de bus (18 personen)
Ik schat in dat ze er morgenochtend zo rond een uur of 8 zijn.

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 15:23

winnitou schreef:
Wat een rust hier. gisteravond weer door wormerveer gereden met 4 aanspanningen.
Smuidra is meegeweest op de kar (kunnen wel een bedrijf beginnen, hadden veel passagiers en heeeeeeel veel bekijks).
Ging lekker. Nog een paar lessen en dan examen. Als Bram niks geks doet moet het wel lukken.
@Meelen en dochter (je boktnaam even kwijt): de groeten van Jany.
Nu snel de laatste was en de tas pakken, nog wat klusjes en boodschappen en dan weer naar de camping. Floris neemt de kinderen zo mee naar opa in Oostergouw, kan ik even snel doorgaan.

Het was een leuke ervaring en een heel gezellig stel mensen. In oktober starten ze met een nieuwe cursus.
En Winnetou er moet wel iets heel geks gebeuren wil je niet slagen. Tuurlijk gaat dat lukken. Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 21:33

Hoi iedereen!! We zijn weer terug uit het heerlijke
Spanje. We hebben het super gehad, met prachtig weer. Ik heb een kleine vakantie kater, maar voor de rest gaat het wel. Xan + fam. kwam ook nog langs bij ons op de camping. Het was heel gezellig en foto's volgen nog.
Leuk om alles even bij te lezen en wat gezellig al die BBQ's.
Stephanie gaat alweer dinsdag op ponykamp met het schatje Mary. Ben benieuwd hoe het nou met ons kamp zit. Tot later. Ga morgen naar Meyke toe. We moeten goed gaan oefenen, want 2 sept. wil ik een wedstrijdje met haar rijden. Doei.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 21:57

Hey Tytje...ook alweer terug van vakantie. Ik zag Xan ook al op de manege. Fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad.

Geeft wel een heerlijk gevoel hoor....iedereen komt nu zo'n beetje terug van vakantie, en wij mogen nog Cool . Nog 1 weekje en dan is het zo ver Go jij! Go jij! .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 22:12

Liquita moest vandaag naar de hoefsmid, en die stond aan de buitenkant bij de ponystallen. En wat zag mijn oog.....een prachtige stal. Natuurlijk kon ik het niet laten om er een fotootje van te maken. Het ziet er echt top uit....als iedereen dit nou even doet, dan krijgen we een poepie chique stal Knipoog .

Pling
Afbeelding