Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Xeen

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 17:56

O kom ik weer met mijn crisisen ...
Ik heb die jongen tog maar een mailtje gestuurd. Hij had dus tegen dat meisje gezegt dat ie mij te jong vond. Logish oké Haha! .
En ik had gemaild zoiets van ; Ja maar ik vind je niet op die manier leuk, gewoon een leuke jongen. Gewoon om er over heen te kletsen had ik dat geschreven.

En ik krijg dit als zijn 1e zin na hey (: terug ; Op één of andere manier ben ik er wel blij om dat zij het anders vertelde dan dat het is.

Wat is dit ? Ik snap de zin niet Nagelbijten / Gniffelen Ik zit echt al v.a vanochtend te bedenken of die t nou jammer vind dat ik m niet leuk vind. Of dat hij blij is dat ik m niet leuk vind.

Denkt hij Bloos ...

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:10

Xeen schreef:
En ik krijg dit als zijn 1e zin na hey (: terug ; Op één of andere manier ben ik er wel blij om dat zij het anders vertelde dan dat het is.

Zoals ik het lees, zegt hij dat hij wel blij is dat het niet waar is wat je vriendin vertelde, toch?
Jaa ach jongens.. Ach gut

Het ging inderdaad behoorlijk tekeer in den haag! Helaas ook iets bij het spoor ingeslagen, dus was pas om half 6 thuis ipv kwart voor 4 Gestoord

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:32

Ireentjuh schreef:
Xeen schreef:

Zoals ik het lees, zegt hij dat hij wel blij is dat het niet waar is wat je vriendin vertelde, toch?
Jaa ach jongens.. Ach gut

Ja je kan het zo ook lezen Haha! .

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:44

mannen he xeen ...Tong uitsteken

Dox heeft vandaag weer even losgestaan zijn beentje zag er heel goed uit en zijn wondje is nu een korstje en helemaal dicht Lachen dus toen ging hij lekker buiten spelen Lachen en heb het daarna weer goed afgespoten en betadine erop Knipoog

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 21:31

doppie45 schreef:
Afbeelding

Anita...let je eventjes op!
Zo doe je dat nou.....shampootje er op slangetje met water er over en....schoon is Joeppie Haha!

Afbeelding

Opa Heli mocht eventjes lekker knuffen met Amarat...Heli was niet door de wasstraat geweest Clown

Afbeelding

En nog eventjes het lieve koppie van onze Spetter Knipoog

haha jammerhenoeg net geen foto gemaakt,maar nog geen dag later zat hij dus weer helemaal onder de s t r o n t. HIHI.Het heeft dus niks geholpen en uit protest heeft hij mijn halve les naar de donder geholpen door maar in de eerste helft van de bak te kunnen lopen pfffffffffff.Er zaten blijkbaar enorme kabouters achterin de bak.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 21:47

AnitaJoeri schreef:
haha jammerhenoeg net geen foto gemaakt,maar nog geen dag later zat hij dus weer helemaal onder de s t r o n t. HIHI.Het heeft dus niks geholpen en uit protest heeft hij mijn halve les naar de donder geholpen door maar in de eerste helft van de bak te kunnen lopen pfffffffffff.Er zaten blijkbaar enorme kabouters achterin de bak.

Joepie wil ook helemaal niet schoon zijn Tong uitsteken
Enneh kabouters achterin de bak??? volgens mij was Joepie de enige die er last van had, de rest van de paarden had helemaal nergens last van Clown

Ik heb wel lekker gereden, had alleen af en toe iemand er doorheen rijden die zijn paard niet door de hele bak gereden kreeg Koe
Tam, hoe ging jouw les eigenlijk?? Volgens mij ging het best netjes toch, ook al hadden jullie beide geen zin??

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 21:48

Ik heb trouwens voor a.s. maandag weer wat plek vrij voor les, nog liefhebbers??
Tam, ik heb jou al op de lijst gezet Knipoog Waarsch weer om 18.00 Pling

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 22:11

thnx Nous! Ja, onze les ging eigenlijk erg goed. We hebben vandaag niet aan nageeflijkheid gewerkt, wat volgens mij ook wel te zien was, maar eigenlijk voornamelijk aan voorwaarts en aan het been zijn. En dat deed meneer best braaf. En we hebben wat aan het wijken gesleuteld, voelde ook goed. Galoppie bleef moeilijk, zeker rechtsom en ik heb Mike nog even geshokeerd door Moon even boos toe te spreken en met de teugels om zijn oren te slaan...oeps, die kant had Mike nog niet van ons gezien geloof ik. Moon kon daarna overigens ineens wel nageeflijk lopen. Hij liep nl onwijs te stieren met de rechtergallop en hoe vaker hij verkeerd aansprong, hoe stugger hij deed aan de voorkant. Vervolgens was Tam het zat en sloeg die hem, gna gna, met de teugels om de oren, waarna meneer wel na kon geven... Haha!

Maar ben in ieder geval, ondanks gehavend paard, die zijn achterwerk heeft opengeschuurd, uitermate tevreden. Morgen even verder oefenen... Haha!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 22:18

goedzo Tess en Dox Haha!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 22:49

Klinkt positief Tam, kreeg jij niet te horen dat je binnenshoofd boos moet zijn en dan glimlachend aan de buitenkant?
Par had even een ik ben hengstig en als je been geeft ga ik langzamer moment, dus ik geef der toch een schop, alleen deed ik daarbij ook een gvd en nu is het over.
Been was goed, het gvd moest ik in mijn hoofd doen hahahahaha Haha!
Zou jij trouwens even je exacte vakantie datums door willen geven voor de ratten en Moon?

Loontjeeee same qeustion voor jou, maar dan de katten en Amber Haha!

Xeentje ben bang dat het idd zo is dat hij wel opgelucht is, misschien zou die je wel leuker dan gewoon leuk vinden, maar zolang in zijn ogen dat leeftijds verschil meespeelt zal hij dat dan hoe dan ook niet laten merken.
Dus op zoek naar een ander visje Haha!

Anoussss ik wil eventueel wel, als het qua tijd minimaal half 8 is (heeft de smaak te pakken sorry Clown )

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 22:55

He sil, Mike was volgens mij te geschokt om zo te reageren. Hij was ronduit verbaasd, hahahaha!

Ik ga op vakantie van 23 tot en met 31 juli. De 31e komen we terug, maar dan wel heel erg laat...

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 22:56

Tam, volgens mij heb ik die "boze actie" van jou gezien Haha! (wilde net de bak ingaan) Ik hoorde Mike idd zoiets zeggen dat je ff rustig moest doen ofzo maar hij zag daarna ook dat moon wel beter liep. Zag er ook wel netjes uit Lachen

Sil, ik ga mijn best doen voor je Knipoog We zijn nu met zijn 3-en (tam, jij en ik) Anders laat ik Mike gewoon half uurtje later komen, zodat jij 19.30 kunt Clown Of missch wil Johny wel weer een lesje proberen?? Johnnnnny?? Haha! Haha!

Ik heb voor de liefhebbers nog steeds plek vrij dus wie wil Tong uitsteken Ik heb trouwens de hele maand wel plek vrij, dus als iemand volgende week maandag niet kan dan heb ik de weken daarna ook nog wel plek Clown

Sil, ga jij Moon en Amber rijden als de dames op vakantie zijn?? Lesje??? Haha! Haha!

Waar gaan jullie eigenlijk allemaal heen met vakantie???

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 23:41

Ja klopt Nous, ik heb verzorgponies in hun vakanties en ons verlaten periode (kijkt nog steeds boos naar Tammie Knipoog )
Dus ik roep alvast vrijwilligers voor buitenrijsessies Haha! Haha! Haha!
Voor half acht kan ik iig niet...snif...dus kom op mensen, lessen met die luie donders Haha!
Denk trouwens niet dat Mike het erg zou vinden iets later te beginnen, na ons heeft die andere klanten in Delft, dus dan zou dat mooi aansluiten Haha!

Weet trouwens niet of ik een lesje met Amber aandurf in die vakantie periode, maar je weet nooit, voor mij ook weer leerzaam, keer op een ander paard.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 07:14

Je mag ook op Moon lessen hoor, hahahaaha! Mike weet nu wel hoe die is, dus GVD'tjes moeten wel binnensmonds blijven, daar trapt ie natuurlijk geen twee keer in... En hij is zoooooo braaf.... gniffel!

Ach, paardje deed gisteren erg goed zijn best. Nu hopen dat hij dat vandaag ook gaat doen... Haha!

Oh ja, ik ga trouwens een weekje naar een camping in Frankrijk waar ik....tromgeroffel....een week lang niets anders doe dan boekjes lezen en lui liggen op het strand (kom op zonnetje!). Niet heel erg een tammie vakantie, maar om even uit te rusten voor de verhuizing ideaal, en we vliegen in bij Roels ouders die daar op de camping zitten. Dus lekker met vliegtuig en niet zo duur dus! Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 08:44

Sily schreef:
Ja klopt Nous, ik heb verzorgponies in hun vakanties en ons verlaten periode (kijkt nog steeds boos naar Tammie Knipoog )
Dus ik roep alvast vrijwilligers voor buitenrijsessies Haha! Haha! Haha!
Voor half acht kan ik iig niet...snif...dus kom op mensen, lessen met die luie donders Haha!
Denk trouwens niet dat Mike het erg zou vinden iets later te beginnen, na ons heeft die andere klanten in Delft, dus dan zou dat mooi aansluiten Haha!

Weet trouwens niet of ik een lesje met Amber aandurf in die vakantie periode, maar je weet nooit, voor mij ook weer leerzaam, keer op een ander paard.

Sil, ik ga wel met je mee naar buiten hoor Duivel Zadelen we gewoon Par op ipv Moon dat verschil zie je toch niet Extreme duivel Haha! Haha! grapje

Ja leuk joh lessen met een ander paard Clown is hartstikke leerzaam *LOL*

Het weer ziet er nu nog lekker uit maar die weersvoorspelling Nagelbijten / Gniffelen Vanmiddag onweers en regen/hagelbuien. (dus mensen die vandaag vrij zijn, ik zou maar vroeg gaan rijden of wat dan ook Knipoog )
Ze zeggen wel dat het van het weekend ruim 25 graden gaat worden Go jij! Go jij!

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 09:34

Klinkt lekker 25 graden Ja ik heb een bbq dus hoop er stiekem wel op Nagelbijten / Gniffelen

Sil; gewoon doen Haha! Haha!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 11:59

IK BEN NOGSTEEDS KANKERVRIJ, YEAAAAH Cool
YEAAAAAAAH Haha!

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 12:41

Xeen schreef:
IK BEN NOGSTEEDS KANKERVRIJ, YEAAAAH Cool
YEAAAAAAAH Haha!

gefeliciteerd meid Knipoog

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 12:48

dankjeeeeeeeeeee Pling

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 12:53

Goed nieuws zo voor je verjaardag... ja mensen... jullie krijgen zaterdag gebak gok ik zo Haha!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 12:56

Yeaah inderdaad Bloos

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 13:02

Gefeliciteerd Xeeeen, maar dat had ik eigenlijk al over de tel gezegd. Bloos

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 14:22

Ja dat had ja al ja Pling

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 16:55

goed hoor Xeen dat is echt fijn nieuws....

Vesra heeft geloof ik bij elkaar wel 2 uur buiten gestaan vandaag. Eerst met amber, en toen ze net weer op stal stond kwam ik haar halen om met donna buiten te spelen.
Dus ze heeft haar beweging vandaag zeker gehad Knipoog

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 18:41

xeeen gefeliciteerd echt goed nieuws maar had ik al gezegt Knipoog
morgen weer met doxje longeren Haha!
en vrijdag lekker rijden Haha!