ik word gebeld zodra de lease-paarden over zijn, en dan maken we een afspraak om te kijken of er een paardje is wat bij me past
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik word gebeld zodra de lease-paarden over zijn, en dan maken we een afspraak om te kijken of er een paardje is wat bij me past
Ik ben echt benieuwd welk paardje het gaat worden
ik zal dinsdag wel even verslag doen van mijn tripje naar wb-stables
RianneH schreef:@Juul, ik hoorde trouwens dat Wapper al een tijdje kreupel liep.. Meer weet ik ook niet hoor, moet je Judith even vragen.
@Superliesje, het is een beetje moeilijk welke paarden leuk zijn.. Nikita is erg leuk, maar die heeft ontzettend erge stalbenen en mag niet springen. Maar dressuurmatig valt ze weer leuk te rijden. Weet alleen niet of ze nog vrij is.
Dan heb je Dironja, das ook wel een fijn paard, maar eentje die je vooral rustig moet rijden. Aranka komt ook vrij, en die is helemaal leuk, maar daarmee moet het ook klikken. Judith (lupi) leased haar, dus die kan je alles vertellen.
Wapper is idd ook leuk, maar als die nog kreupel is..
Dan heb je BigBen, leuk lief paard, maar dressuurmatig.. Je moet hem niet te veel naar beneden rijdenLado leased hem.
Kai wordt geleased door Sence hier, die kan je altijd pb-en. Jasmijn gaat waarschijnlijk weg na december, Choco is ook wel een leuke pony. Maar wordt nu voornamelijk door niet zo ver gevorderden gereden. Double is ook leuk, maar ik ben bang dat je te groot voor hem bent...
En dan zijn we er denk ik doorheen.. Of heb ik er eentje overgeslagen?
Goed, zoals ik al in je Pb zei, de manege verhuisd, en ligt dan ook een behoorlijk stuk buiten Leeuwarden. Het is wel te doen, maar het ligt niet meer in het centrum. Maar goed, waar ga je dinsdag kijken? In Leeuwarden of het nieuwe complex? Want de leasepaarden zijn dan waarschijnlijk nog niet over
.
.
daar mag dan wel beter opgelet worden denk ik...
JuuLePuuL schreef:Nikita mocht vroeger nooit mee lopen in de les als er gesprongen werd... Ik vind dat niet echt verstandig. Daarom vind ik het leasen dus in bepaalde gevallen geen goed systeem want dan krijg je dus ruiters met minder ervaring&kennis die niet goed met hun paard weten om te gaan waardoor het ten koste van de paarden gaat... geldt niet voor iedereen hoordaar mag dan wel beter opgelet worden denk ik...
Wie gaan er nog meer weg dan?
gaf gewoon mijn mening hoe ik erover denk
lijkt me zelf ook geweldig! JuuLePuuL schreef:@ Superliesje: je was wezen kijken toch bij wbstables? Wat vond je van de paarden? Al een idee welke je wil gaan leasen?
en ik word gebeld zodra de leasepaarden over zijn.. om te kijken of er wat voor me tussen zit. Ik heb dus nog geeeen idee wie ik zou willen leasen.. aanbevelingen?
ik ben heeeel benieuwd
RianneH schreef:@Superliesje, het is een beetje moeilijk welke paarden leuk zijn.. Nikita is erg leuk, maar die heeft ontzettend erge stalbenen en mag niet springen. Maar dressuurmatig valt ze weer leuk te rijden. Weet alleen niet of ze nog vrij is.
Dan heb je Dironja, das ook wel een fijn paard, maar eentje die je vooral rustig moet rijden. Aranka komt ook vrij, en die is helemaal leuk, maar daarmee moet het ook klikken. Judith (lupi) leased haar, dus die kan je alles vertellen.
Wapper is idd ook leuk, maar als die nog kreupel is..
Dan heb je BigBen, leuk lief paard, maar dressuurmatig.. Je moet hem niet te veel naar beneden rijden Lado leased hem.
Kai wordt geleased door Sence hier, die kan je altijd pb-en. Jasmijn gaat waarschijnlijk weg na december, Choco is ook wel een leuke pony. Maar wordt nu voornamelijk door niet zo ver gevorderden gereden. Double is ook leuk, maar ik ben bang dat je te groot voor hem bent...
En dan zijn we er denk ik doorheen.. Of heb ik er eentje overgeslagen?
Niet dat hij zich adventeerd als manege hoor.
verder is er eigenlijk ook maar 1 paard waar ik op zou kunnen.. dus erg veel keus had ik ook niet gehad