Kekaro, fijn dat jij ook nog bij Mike terecht kunt! Hopen dat de hafjes braaf zijn
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AnneOmie schreef:sjorsie schreef:Yes gelukt, dankjewel Shirley, hij heeft idd plek en Wesco kan waarschijnlijk volgende week al
Super, dat is ook weer opgelost
Ik heb net een kadootje moeten halen voor een collega die een baby heeft gekregen. Heb meteen een leuke kerstoutfit voor mezelf gescoredDe WE zat in dezelfde winkelstraat namelijk

sjorsie schreef:@ AnneOmie: haha zou ik ook doen hoor, wat heb je gekocht voor de kerst?
Een getailleerde witte blouse met een zwart vestje... weet niet goed hoe ik het moet uitleggen. Het is een hesje, type colbert maar dan zonder mouwen. De rug is verder open en steek mijn armen erdoor en dan zit het vast in mijn nek..
Azzaro schreef:ooww ben nu kaarten aan het bestellen voor JA wat een gezeik zeg
maar is vast mooi

Super!!
Dabo schreef:Ik ben blij dat het niets ernstigs is, en dat je weer lekker kunt 'opbouwen', rustig aan.Super!!
Ja, we zagen Il stuiteren... en hem overdwars naar buiten gaan.. Nou zit het weer ook niet mee, het is koud, en daar hebben de paarden natuurlijk ook wel een beetje last van. (die van mij in elk geval wel!!)

)
*duim duim*
Je zou het echt niet geloven maar voor een volbloed arabier is hij echt super braaf en schrikt ook eigenlijk nooit
Het is natuurlijk een echte vent en echte mannen schrikken niet
Blijkt het toch een (verkleede?) kerel te zijn, een echte nog wel! hahahahaha
(grapje he
) hihi
(weer een 'concurrent' minder als ik ga starten hihi)
Je wilt toch niet dat Daan morgen gaat vliegen