stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 15:26

Jeetje Shir, dat is schrikken zeg! Een lekke band is idd zonder trailer met paarden erin al heel erg vervelend. Ik moet er toch echt niet aan denken zeg. Gelukkig is het goed afgelopen!

Kekaro, fijn dat jij ook nog bij Mike terecht kunt! Hopen dat de hafjes braaf zijn Tong uitsteken

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 15:39

@ AnneOmie: haha zou ik ook doen hoor, wat heb je gekocht voor de kerst?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 16:01

AnneOmie schreef:
sjorsie schreef:
Yes gelukt, dankjewel Shirley, hij heeft idd plek en Wesco kan waarschijnlijk volgende week al Haha!

Super, dat is ook weer opgelost Haha!

Ik heb net een kadootje moeten halen voor een collega die een baby heeft gekregen. Heb meteen een leuke kerstoutfit voor mezelf gescored Tong uitsteken De WE zat in dezelfde winkelstraat namelijk Haha!

Hihihi lekker onder de baas zijn tijd...... Opes!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 16:15

Hallowa!

Lekker dat jullie hafjes snel naar de smid kunnen zeg Haha!
Ik had Luuk toevallig net aan de telefoon shir! Hij had gesmst of ik zaterdag mee kon schrijven dus belde hem dat ik mee kon! Maar hij moest ophangen want zat nog in Bodegraven! Dus ze zijn in iedergeval veilig aangekomen! Blijft Il daar een nachtje staan of niet?
Wij hadden het afgelopn zondag dat ik op wedstrijd moest kwamen we daar aan hele band plat! Echt bizar! Band opgepompt en nu hebben we er Orissa zelfs mee weggebracht! Niks meer aan de hand!

Over oris gesproken ik had ze een mailtje gestuurd en dit is wat ik terug kreeg en erg blij mee was Haha!

Hallo Willemijn,

Orissa heeft het goed naar haar zin en is heel rustig op stal met de pony's
Ze is vanmorgen de hele morgen naar buiten geweest samen met de pony's
Wel allemaal in hun eigen wei, zodat ze elkaar niet kunnen bezeren.
Ze vond het heel spannend buiten zo'n grote ruimte.
Ik was buiten bij haar en ze schrok van een buizerd in haar wei.
Ze kwam meteen naar het hek voor steun.
Maar ging toen weer lekker haar gang.
Ze kreeg toen door dat de hele kleine paardjes naast haar in de wei liepen,
En ging toen even showen in de wei.
We hebben ze vanmiddag om ongeveer 13.00 uur weer binnen gezet met z'n drietjes,
ze vind het wel gezellig met de pony's.
Bedankt voor je mailtje, we weten hoe moeilijk het is om toch afscheid te moeten nemen van zo'n lief paard
Maar je bent altijd welkom en je kunt ons altijd mailen of bellen.
Als ik eerdaags foto's heb zal ik je ze sturen.
We hebben haar nog niet gereden we willen haar even de tijd geven om te kunnen wennen.

Groetjes Anne, Els Dominique en natuurlijk Orissa !!

Tot vanavond allemaal Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 16:48

Dat is idd een fijn bericht Willie! Het moet daar wel lekker zijn bij die mensen die haar willen ondanks dat straalbeentje (ik had t niet gedaan gezien mijn ervaring met Ilion). Dan heb je wel t beste voor met n paardje. Heerlijk dat ze zo naar buiten kan!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 16:50

jaa zeker lekker hoor shir!

maar het was niet dat ze met rijden last kreeg van het straalbeentje dat zei die dierenarts ook! Anders hadden ze haar ook niet genomen!
Maar ze is dan niet goed genoeg voor prok merrie (fokken)

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 17:11

sjorsie schreef:
@ AnneOmie: haha zou ik ook doen hoor, wat heb je gekocht voor de kerst?

Eigenlijk alleen nog de bovenkant Haha! Een getailleerde witte blouse met een zwart vestje... weet niet goed hoe ik het moet uitleggen. Het is een hesje, type colbert maar dan zonder mouwen. De rug is verder open en steek mijn armen erdoor en dan zit het vast in mijn nek..
Helder Verward Haha!

Shir, Nancy en Daan en ook Kimberley en haar tante zullen het wel zien als we naar Apassionata gaan op 2e kerstdag Tong uitsteken

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 17:14

ooww ben nu kaarten aan het bestellen voor JA wat een gezeik zeg

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 20:04

Azzaro schreef:
ooww ben nu kaarten aan het bestellen voor JA wat een gezeik zeg

JA? Jumping Amsterdam?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 20:18

@ AnneOmie: nee klopt ik heb nog steeds geen idee Tong uitsteken maar is vast mooi Lachen

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 23:58

Jeetje, al die lekke banden! :S Ik had er een paar weken geleden ook al 1, maar gelukkig niet met een aanhanger erachter.

Wat een fijn bericht, Willemijn, over Orissa.. super! Haha! Haha!

Klinkt leuk, je outfit, Annemiek, maar ik kan me er ook niet echt een voorstelling van maken.. daar moet je maar even een foto van maken dan! Tong uitsteken Haha! Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 07:38

Morning!
Iedereen duimen voor Ilion vandaag..... Om 12 uur kan ik m ophalen. Dan hoor ik wat de scans aantonen. Ik doe die waterproof mascara maar weer op hahaha.
Eigenlijk hoop ik dat ikiets langer mag stappen dan die 10 minuten omdat ik denk dat het wel heel erg kort is voor Iltje. Maar voor t zelfd geld is t al te lang.
Ik zal blij zijn als Ilion weer lekker op stal staat en ik meer weet. Ben best wel beetje nerveus Ziek

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 07:57

spannend shir! We duimen hoor! Ben benieuwd wat er nou aan de hand is met Il

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 10:02

Zeker spannend Shirley! Ik duim ook met je mee... sterkte in elk geval! Ach gut

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 10:34

ik duim ook met jullie mee !
kan me goed voorstellen dat je nerveus bent hoor!

gelukkig is het al bijna tijd, dan weet je het maar Lachen

duim duim duim duim

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 12:53

zo spannend Shirley, ik hoop voor je dat het goed uitpakt Lachen

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 17:08

Joepiiiiiiiiiii. Het valt gelukkig erg mee! Ilion heeft met gek doen idd zijn banden om t hoefkatrol beschadigd, is een accuut trauma en ziet er op de scan dan uit als n zwart gat zeg maar, als t ouder is ziet t er grijs uit. Vordeel v n accuut iets is dat t sneller heelt en iets dat sluimerd is niets aan te doen. Er zit een ontsteking in dat gebied/banden en dat doet wel even pijn. Hij is in alle 2 de voor voetjes ingespoten (om te voorkomen dat hij links weer last krijgt doordat hij dat zwakke beentje nu extra belast) en ik moet 17 jan terug komen. De komende 2 weken een half uur stappen en daarna mag ie zo lang als ik wil.
Ik ben eigenlijk wel heel blij, want het is gewoon redelijk goed en snel weer ok met mijn ventje.
Ilion is duidelijk ook erg blij want ik had mijn handen vol aan m met stappen. Was ie tot nu zo braaf, maar nu.... Rachel was een handels paardje aan t rijden dat even wat stout was en tegen de beschotting ging een paar x achter elkaar, en dat vond Ilion wel erg spannend zo vlak achter hem: met 1 sec was ie omgedraaid en werd meteen groot en sterk. Rondje later schrok hij van.... niets? Daar ik al haast 20 minuten had gestapt en vanwege de reis niet t half uur vol wilde maken, leek t me beter hem maar op stal te zetten want in zo'n bui ga ik m niet houden! Hij heeft gister ook niets gedaan dus extra fris vandaag. Morgen maar weer proberen en anders er op, dan is hij rustiger.
Al met al een spannende dag maar ben er wel blij mee dat t wel meevalt Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Dus bedankt voor al jullie duimen! Het heeft weer gewerkt.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 17:25

Ik ben blij dat het niets ernstigs is, en dat je weer lekker kunt 'opbouwen', rustig aan. Haha! Super!!
Ja, we zagen Il stuiteren... en hem overdwars naar buiten gaan.. Nou zit het weer ook niet mee, het is koud, en daar hebben de paarden natuurlijk ook wel een beetje last van. (die van mij in elk geval wel!!) Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 17:33

Dabo schreef:
Ik ben blij dat het niets ernstigs is, en dat je weer lekker kunt 'opbouwen', rustig aan. Haha! Super!!
Ja, we zagen Il stuiteren... en hem overdwars naar buiten gaan.. Nou zit het weer ook niet mee, het is koud, en daar hebben de paarden natuurlijk ook wel een beetje last van. (die van mij in elk geval wel!!) Haha!

Hahahah het viel jullie mee he dat ik m nog kon houden. Mij ook hoor hahaha. Het is zo'n boefje ook als hij zo is. En hij kan t ook niet helpen want hij stapt ruim 3 weken! Energie genoeg dus. Morgen maar weer proberen, met kettinkje er bij, voor de zekerheid. En maar hopen dat men wat rekening met m wil houden (nu kon Rachel er niets aan doen hoor, zeker niet! Normaal gesproken doet hij niets als er n paard tegen de beschotting gaat, maar nu dus wel... En Rachel houdt ook altijd wel rekening met Ilion, heel lief).

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 00:02

hey hartstikke goed dat het allemaal meevalt!
heeft ons duimen toch geholpen Haha!

amigo heeft ook last van de kou hoor! in ieder geval van de wind, hij schrikt ineens van erfkabouters! (jaja de bakkabouters kenden jullie vast al maar waren de erfkabouters jullie ook opgevallen ?? Tong uitsteken )

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 00:02

Avond Haha!

Ik vond net toen ik thuiskwam een mooie blauwe envelop in de brievenbus. Ik liep meteen al te vloeken toen ik die envelop zag... gauw maar opengemaakt en wat denk je... ik krijg 434 euro vermindering op mijn aanslag teruggestort op mijn rekening Tong uitsteken Go jij! Go jij!

Sinds januari dit jaar is de nieuwe regeling voor leaseauto's ingegaan en ze hielden gewoon veel te veel geld in van mijn salaris. Dat is nu waarschijnlijk verrekent ofzo. Eindelijk een leuk kerstkadootje Tong uitsteken Haha!

Omar ging net ook lekker met Daan. Ze hebben nog even geoefend voor de wedstrijd van morgenavond. Ze gaan voor het laatste winstpuntje in de B Tong uitsteken *duim duim*

Mijn dag is weer goed Haha!

Shir helemaal fijn van Il dat het niets ernstigs was. Hopen dat hij er snel weer bovenop is!!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 00:04

Ik heb geen erfkabouter gezien en bakkabouters zien Omar en ik eigenlijk ook nooit Tong uitsteken Je zou het echt niet geloven maar voor een volbloed arabier is hij echt super braaf en schrikt ook eigenlijk nooit Tong uitsteken Het is natuurlijk een echte vent en echte mannen schrikken niet *LOL*

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 00:22

Oh, laat ik nou toch gedacht hebben dat Omer een Arabisch PAARD was! Tong uitsteken Blijkt het toch een (verkleede?) kerel te zijn, een echte nog wel! hahahahaha Tong uitsteken Haha! Haha! (grapje he Tong uitsteken ) hihi

Ik hoop dat Daan de B uitvliegt morgen, Annemiek, fingers crossed! Haha! (weer een 'concurrent' minder als ik ga starten hihi)

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 00:30

Omer die ken ik niet hoor, dat is vast een arabisch verklede kerel Clown

Omar is een arabisch volbloed PAARD Clown Tong uitsteken

Wat zijn dat nou voor toewensingen Ellen Bloos! Je wilt toch niet dat Daan morgen gaat vliegen Verward *LOL*

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 06:54

Annemieke,gisteren heb ik pas laat jouw mailtje gelezen(sms bedoel ik)Omar was super braaf met masseren en er waren een paar puntjes die vastzaten,maar die op het laatst weer lekker soepel waren(nu het vrouwtje nog).Ben druk in de weer met jouw slot(nog steeds,ik baal er ondertussen van,maar het gaat goed komen).Zirano z'n handel was gisteren weer iets dikker dus weer DA gebeld,we moeten maar even rustg afwachten en hem vaker losgooien want door beweging moet het dunner worden,dus mensen als iemand tijd en vooral zin heeft mag hij los hoor.want hier moet hij doorheen(ben er zelf best een beejte mee bezig want het is natuurlijk al een paar keer misgegaan.
Mijn koorts is nog steeds goed aanwezig,daarom kan ik Zirano ook niet zo vaak los gooien als ik wil, en ik ben nu voor langdurige tijd op de antibiotica gezet.Dus afwachten maar.De vermoeidheid is omdat ijzergehalte 4,8 is dus aan de lage kant.Dus de appelstroop en kiwi.s maar tevoorschijn gehaald.
Het weervrouwtje is dus even afwezig geweest.
Vandag was en is het snertweer zelfs de kabouters deden hun regen jackie en zuidwester op.