Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CharlyBrown schreef:jaaa, leuk!!
Roelof is even op Joe gekropen..
Ik had zoveel moeite om hem op m'n linker been te laten reageren. Dus Roelof ging eens even kijken of hem het zou lukken en waar hij het best op reageerde.
Daarna ik er weer op, en toen lukte mij het ook... en heb ik nog heerlijk in de rondte kunnen rijden. Was weer erg leerzaam!!
Flurk schreef:CharlyBrown schreef:jaaa, leuk!!
Roelof is even op Joe gekropen..
Ik had zoveel moeite om hem op m'n linker been te laten reageren. Dus Roelof ging eens even kijken of hem het zou lukken en waar hij het best op reageerde.
Daarna ik er weer op, en toen lukte mij het ook... en heb ik nog heerlijk in de rondte kunnen rijden. Was weer erg leerzaam!!
O das mooi
Was zeker wel vreemd gezicht een ander op je paardje?
Ik hoorde dat paard van Piet kreupel is dus die zal wel niet lessen morgen.
Schuift alles op of ben ik nog gewoon om 20:30 uur aan de beurt?
Zippo_M schreef:@ Mo - Ik mocht voor 1 keertje het hoofdstel van Margit lenen om het uit te proberen.![]()
Tja wat mag ik wel en wat niet met rijden, dat weten de artsen niet zo goed dus dat is een beetje uitproberen.
In elk geval het niveau wat ik reed met hem L ofzo, is wel een beetje te hoog gegrepen voor hem.
Tot nu toe kan die het lichte B niveautje wat we nu alweer een tijdje rijden wel goed aan.
CharlyBrown schreef:@Mo.. zo vechten we om een plekje bij Roelof, en zo hebben we op eens alle plek... Ben benieuwd bij wie Saskia dan gaat lessen.
En wat een verdrietig verhaal van Nick... het is wel beter zo, maar toch heel vervelend.
mo_van_dijk schreef:Maiken, Heb je een bitloos hoofdstel? Fijn dat het zo ging ging. Wat mag je nu precies wel en niet met rijden?
Helaas slecht nieuws voor Nick![]()
De lessen bij Roelof zijn flink uitgedund. Piet zijn paard in de lappenmand, Nick en Saskia is gestopt met lessen.
Als het goed is ga ik binnenkort beginnen met springen. En mijn nieuwe trailer staat eindelijk op stal