Mwah zie het vrijdag wel, wat ze willen. Zijn er bijna weer vanaf. Gaaf dat Silke het ook goed deed ... vind het echt jammer dat ik op woensdag nu les heb en dus niet springen kan kijken. Misschien volgende maand ofzo maar even een lesje overslaan en mee springen.
Haha die laten ze maar even kou lijden .. beest zal het ook niet snappen en dan elke x een vreemde in de stal. Lekker dat die bolle een deken op heeft, hij kwam al uit zijn wintervacht, zo blij dat ik hem nog niet goed los geborsteld had.
Grappig, toch? Zondag is alleen wel druk, want carrouselgroepen.. Volgens El heeft het vriendje overigens niets te kiezen, zolang ik geen carrousel kan rijden moet hij dat maar voor me doen. Nouja, februari kan het ook met zijn werk, dus maart zien we wel weer. Ik probeer in elk geval zelf ook mee te komen, want als het aan vriendje ligt, rijd ik gewoon zelf op het 8 jarig bestaan.
Hahaha handig, Ellen is maar wat blij met hem Ik hoop ook nog steeds dat ze hem wel op 1 van de paarden zet met de parade, hij doet altijd zoveel extra ondanks dat ie niet mee doet ... Mwah zondag is wel druk, maar na 3e niet meer, dus dat zou best kunnen toch? Komt ze eerst nog stukje Jumpers kijken en dan lekker met een kop chocomelk Harry verder bekijken.
Gisteravond zo gelachen, hadden het over de wedstrijd. Dus ik zeg dat ik het heel leuk had gevonden, maar alleen jammer dat de L1 zo'n onterechte winnaar had (Ralf zat naast me). Jeff viel me natuurlijk direct bij. Dus El zegt dat ze niet weet wie er gewonnen had, maar vraagt ook 'hoezo?'. Dus ik zeg dat het Ralf was met Angela. Ze snapte me helemaal en waarschuwde hem dan ook dat ie vooral niet naast zijn laarzen moest gaan lopen.
Er zijn zondag iig geen gillende kinderen. Ze wou eind het begin van de middag komen. Vind het allemaal prima.
Was net naar de intakedag van een opleiding van mn werk. Heb een kwartier gezocht naar de goede bushalte. Maar verder was het wel leuk. Duurt 1,5 jaar en alles word betaald. Alleen als ik stop met die opleiding moet ik wat terugbetalen. Maargoed, duurt niet lang en vind het wel leuk om te doen. Als ok Harry zo zie, denk ik dat ie nog wel 1,5 jaar meegaat. Hoop ik iig.
Haha ik mag morgen niet met de scooter van me vader en me moeder had de auto nodig ... Nu maar dealtje gesloten, dat ik de auto wel op kom halen, dat ze alleen terug moet lopen
Mijn ouders kwamen vanuit het zuiden langs Maarssen en hebben nu hier een tussenstop ingelast. Gaan straks na het eten weer verder thuis proberen te komen. Ze wilden na een kop koffie en het bijvullen van de ruitensproeier al weg gaan. Heb ze gezegd dat ze gek waren, alle wegen staan vast. Dus nu blijven ze toch maar eten.
minouesmee
Geplaatst: 03-02-12 17:09
Gezellig Rianne! Me broertje heeft al een stukje ijs sneeuwvrij gemaakt zodat hij morgen kan schaatsen. Ollie is ook helemaal in zijn nopjes, loopt te springen,rennen en te rollen door de sneeuw.