Oh nog even over de kaartjes van Ajoc. Want ik heb nog niet van iedereen geld. Van Nikki krijg ik het, las ik een pagina terug Kaartje voor Fransisca heb ik verekend met vakantie geld (maar moest ik er nou nog een meenemen?) Joyce krijg ik nog €3,50 maar dat is maar een klein bedrag. En dan nog van Merit.
@ ans: ik zal nog ff 21 euro overmaken (ook nog een kaartje voor vrijdag voor sander) dus voor mij 2 kaartjes voor vrijdag (1 voor mij en 1 voor sander.
jah ik heb het geld al in mijn kast op de manege liggen dus dan moet je het van merit nog krijgen ik zou haar nog wel ff eeen smsje versturen anders vergeet ze het denk ik vrijdag
whaha was wel komische ja ik stapte van orlando over op blacky wwwooow echt een verschil dan hihi sanne durfte niet meer dus toen ging ik even scheuren. is wel een schatje zeg hihi
Lara is der stal weer uitgeweest Sjaak heeft even geholpen, met een handoek op der hoofd en dan achterwaards eruit, vooruit lukte niet met de handoek om. Maar ze heb lekker een half uur buiten in de paddock gestaan en daarna heb ik der nog een kwartiertje gelongeerd. Ben blij dat ze weer beweging heeft gehad, en gaan we het een paar dagen op deze manier doen.
Oh dan heb jij Natasja de laatste tijd niet zien galoperen! We gaan sneller in draf dan in galop hihi (ok, volte 10 meter was misschien gelogen, hij was 12 m )
Lara is van stal verhuisd, ze is nu de nieuwe buurvrouw van Chelsea We hebben haar vandaag met veel moeite uit stal gekregen. Het plan met de handoek had ze nu ook door, dus dat hielp helaas niet meer.
ow ik stres hem wel hooor voor die wedstrijd.. we zijn als laatst dus er zijn veel mensen.. dus als ze gaan klappen veeeeel herrie ... dan lig ik denk heel charmant met me gala jurkje int zand..
chels kan haar nieuwe buuf nog niet echt waarderen volgens mij... ik schaam me dood... klein kreng dat het af en toe kan zijn *ik dacht toch echt dat ik haar had opgevoed*
staat er alweer een ander paard in de stal van Lara? Wel fijn als Lara nu wel weer haar stal uitkomt! Heb je trouwens nog die jurk nodig? hij is niet zwart he, dus je steekt wel behoorlijk af van de anderen
haha wat deed ze dan? er kwam wel een ander paard in ja, morgen kwam er weer een nieuwe pensionklant. Als je de jruk mee wil nemen graag, dan pas ik hem gewoon en ik heb ook nog wel iets wat op een galajurk "lijkt". Kijken we gewoon wat we kunnen doen, want fransisca jij had ook een blauwe van Jet toch?
nee ik heb een zwarte rok met een zwart haltertopje, lijkt net een galajurk neem alles maar gewoon mee! is romy (die fjord) die naast mij stond weg dan?