Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elja schreef:Mja morgen weer rijden.. Kan alleen niet te lang op de manege blijven vanwege mn se's..Ben benieuwd hoelaat sabrien weg wilt.
? 
Zometeen weer een se.. Aardrijkskunde.. Pff heb helemaal geen zin maar k ken het wel helemaal.
Elja schreef:Ooh Okee. Anders vraag k wel of men moeder me ophaalt.Zometeen weer een se.. Aardrijkskunde.. Pff heb helemaal geen zin maar k ken het wel helemaal.
?
? Manon_S schreef:Lisette wanneer heb je je haar gedaan dan?
Zaterdag op de manege was dat niet zo of wel?
Het staat je echt goed
liisette schreef:Hé Sabrina!
Wanneer mag je pup ophalen ?
Weet je al welke je gaat kiezen?

Elja schreef:Ooh Okee. Anders vraag k wel of men moeder me ophaalt.Zometeen weer een se.. Aardrijkskunde.. Pff heb helemaal geen zin maar k ken het wel helemaal.
DenK4ever schreef:liisette schreef:Hé Sabrina!
Wanneer mag je pup ophalen ?
Weet je al welke je gaat kiezen?
Aanstaande zondag ga ik er heen, en wat gebeurt gebeurt er, maar dan zal er echt een keuze gemaakt gaan worden! Dus over 4 nachtjes slapen weten we definitief welke pup van ons is
En dan... nog 17 nachtjes slapen!!!! Zaterdag 3 februari is de dag dat ik mijn pupje ophalen mag!!
(om maar even in Iris d'r rijmtermen door te gaan hihi)

DenK4ever schreef:huh? wat herken je?
Mijn vriend maakt het eigenlijk helemaal geen fluit uit... ik mag keizen zegt ie... heb het af laten hangen van de karakters... maar ik begrijp van de fokker dat de karakters van de twee reutjes erg bij elkaar liggen... dus weet bijna we zeker dat dit hem gaat worden... maar nog even afwachten want voor hetzelfde geldt wordt ik zondag wel smoor verliefd op die ander....
Maar denk het stiekum niet

)
Manon_S schreef:Lisette je paardengedeelte is echt leuk!!!!
Hihihi Hitstar staater ook in (A)