Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

egt heel interessant 

Wel grappig dat jij ook op stal een showavond hebt vandaag 

Dan ga ik nu maar snel croissantjes in de oven gooien anders loopt mijn schema wel erg uit !

zoals elke zaterdag... zielig he.
)
zit heel lekker en is lekker snel enzo). We gaan met zonder zadel altijd eerst dressuren & daarna spelletjes doen. We deden 2x estafette, 1x gewonnen.
M’n pony ging echt hard jongens... en tikkertje met meetik, werd elke keer als een van de laatste getikt want Winnetou zat echt helemaal in dat spel, en hij is echt zo'n behendige racepony. 
'), dus die was flauwgevallen. Hij moest met 4 man worden weggedragen. De volgende dag werd hij op de trein naar huis gezet. M'n vriendin had nog duidelijk een paar keer tegen hem gezegd dat hij geen drugs moest gebruiken... maarja zij vond het niet erg dat hij er niet meer was
. 
hihi. En 3 jaar geleden ben ik nog met mijn klas naar Frankrijk geweest, en dan bleef je bij je correspondent slapen voor 2 nachtjes.
Was wel grappig. In de ochtend ging die vader naar de bakker en kwam terug met zakken vol chocolade croissantjes
terwijl ik in de ochtend meestal alleen 1 boterham eet en een glas sinassappel. Was toen echt misselijk na 1 croissantje en die familie maar vragen of ik echt niet nog eentje wilde
. 
. Ze kan wel Engels... maar ik weet echt niks om te doen ofzo, heb d'r net maar achter de pc gezet want ze vroeg of ze kon e-mailen. Wat ga je doen met zo'n kind die je niet kent?
Helppp. Ik ken die NL'se mensen die ook een Franse hebben nu niet dus kan ook niks afspreken ofzo...
gelukkig was de kamer van mijn vriendin heel groot
er kon gewoon 6 matrassen naast elkaar..) Dus het was wel veel gezelliger zo met zn 6en
We zijn lekker gaan winkelen in Leiden en ijsje eten in een ijssalon, daarna filmpjes gehuurd met slaapzakken, popcorn en alles voor de tv gezeten in de avond film gekeken en voor hun speciaal op franse ondertiteling gezet
.

).
Ik ga zo ff vragen wat voor films ze leuk vindt anders. 
teminste, als ze paardjes niet eng vind ofzo? 
Of taart bakken haha.