manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 16:34

Nou gezellig bianz, als je binnenkort mee gaat rijden.
Ciska gaat vanavond gezellig met mij mee, mn schoonouders komen het zadel en hoofdstel brengen, nu hopen dat het weer mee zit....

Leuke foto's Anne!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 17:07

Leuk joh, veel plezier vanavond Nel en Cis!
Ik heb net weer hele dag gewerkt, vanavond springles met Sharon en daarna nog carrousel rijden! Dus lekker fanatiek avondje Knipoog

Leuke foto's van Voice, ze loopt netjes! Jammer dat ze net wat te dun was, volgend jaar beter zullen we maar denken, toch?

@ Bianz: fijn dat je het leuk hebt gehad in België! Ik ben erg benieuwd naar je foto's!

Ik heb gisteren mn laatste werkdag gehad in de ijssalon, ben blij dat het erop zit, want het werd nu wel erg veel, heel de week werken en dan in t weekend nog bij de ijssalon...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 20:04

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 21:37

Foto's van mn nieuwste setje Haha!

Foto vanaf Sharon dr rug...
Afbeelding

Gave foto in de spiegel Haha!!
Afbeelding

Ieniemienie
Afbeelding

SEKSIE SETJE Haha!
Afbeelding

Drie hafjes (we gingen haflinger carrousel rijden)
Afbeelding

Buiten, whoeshhh wat een wind Knipoog
Afbeelding

Ja daaaaag, nu gaan we naar stal baasje!
Afbeelding

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 21:59

Leuke foto's Bar!

Nou Cis en ik zijn ook lekker uitgewaaid op het strand.
Lekker in volle galop over het strand!
Annemoon liep lekker en had veel zin, Voice vondt het ook weer heerlijk om het strand te zien!
Daan was alleen in de grote wei achter gebleven en was super braaf.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 10:30

Leuk setje Bar! Shaar ziet er goed uit!
Mooie foto's in dat topic Anne: de knollen staan er goed op!
Tof dat jullie zo lekker over het strand hebben gescheurd Nel en Cis! Krijg er ook meteen zin in! Wil alleen eerst een buitenritje zonder strand doen met Janis; eerst eens kijken hoe ze buiten is. Trouwens ook heel tof dat Daan zo rustig wacht op tot z'n mama terug komt! Nu je het over je schoonouders had: hoe is het met Marjan? Gaat het alweer een stuk beter met haar rug? Kan ze al meer?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 17:03

Bianz, Met mn schoonmoeder gaat het best goed, ze heeft natuurlijk nog veel pijn, maar van de arts moet ze haar grenzen steeds weer opzoeken.
Ze doet al steeds meer.

Nou gezellig morgen met jou op buitenrit, ik hoop dat het weer, weer mee gaat zitten, dan kunnen we een lekker buitenritje maken.
Hoe gaan we eigenlijk, een rondje bos...?
We zien wel, tot morgenochtend in ieder geval!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 17:15

Gave foto's van die knollen!
Bianz, Janis is heel erg leuk op buitenrit Ja Is goed verkeersmak, behalve voor opa's met rollators Clown die zijn natuurlijk wel hééél eng! Tenminste, zo was ze toen ik er op reed, maar Levina zei dat ze zo altijd wel was.

Ik ga vanavond ook maar weer naar Nous. Gisteren niet geweest ivm het mooie weer. Het waaide zo hard en t regende ook behoorlijk. Vanavond dus poging 2!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 19:12

Nou bianz en ik hebben net met elkaar gesproken dat we niet kunnen rijden morgen.
Wilco was eindelijk lekker een dagje vrij, zeggen ze vandaag op zn werk dat ie een ochtend moet komen werken.... oliebol dus...!

Maar dan gaan we gewoon een andere keer hé Bianz!

Dus ik ga morgenavond rijden.
Op dinsdag en soms donderdag rijdt Gerlien.
Dus die heeft vandaag gereden.
Ik ga zo nog even naar voice, want heb biks en slobber voor haar gekocht zodat ze hoop ik wat dikker gaat worden!!!

Kims: Cis en ik vroegen ons al af, of je gister nog geweest was.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 20:14

Echt super jammer Nel, dat je niet mee kunt morgen!! Had er echt zo'n zin in! Maar we gaan idd heel snel nog eens samen; als je op zaterdag gaat wil ik idd graag mee op Annemoon hoor!
Kims, begreep idd van de eigenaresse van Janis dat ze met een ander paard erbij heel mak is op buitenrit, maar zodra ze alleen is schijnt ze niet gemakkelijk te zijn. Daarom wilde ik zeker de eerste keer graag even met minimaal 2 zijn en dan even een rondje bos, zodat ik weet hoe ze is! Dus wie zich aanbiedt om morgenochtend mee te gaan... Kims?? Op Mexx? Hoe was Nous vanavond?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 20:18

Nee, ik ben gisteren om half 7 in slaap gevallen Bloos Toen ik wakker werd ben ik direct naar mijn bed gegaan haha!
Vanavond wel. Wat een scheetje is Daan zeg! Ben even de wei in gelopen en heb met 'm gekroeld. Hij houdt er nogal van als je bij zijn "voorpluk" krabbelt geloof ik haha.
Hoe hebben jullie dat met die buitenrit gedaan eigenlijk? Daan alleen gelaten in de wei?

Thirz heeft niet echt geluk met het weer Ach gut

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 20:33

Nee voor Thirz (en de kids) is t wel een beetje balen zo dit weer. Hopen dat t vanaf morgen als ze egt weg gaan mooier is! (of iig droger en minder donderig Nagelbijten / Gniffelen In t onweer rijden is nl nie egt tof.. Ben nog steeds zó blij dat we toen nie verder gereden zijn Bloos! )
Sjiek dekje hoor Bar! Knipoog staat haar leuk!
*op naar t 100ste setje? verslaafde Tong uitsteken Hoeveel heb je er nu?

Hihi, en Janis bang van opa's met rollators. Logisch! Die kunnen flink hard bijten Ja Die rollators dan hè. Ervaring mee ja.. Ik hou t nu tegenwoordig bij de rolstoelen, die zijn stukken vriendelijker!
Vork *juist*
Portfolio is wel goed voor je Ziek

Hoe is Janis met de fiets buiten? Over 1,5 week is het nl heerlijk zonnig en droog weer, dus dan wil ik ook wel een keertje mee hoor Bianz Ja Is niet noodzakelijk als ze achterop mn fiets springt als ze iets eng vindt trouwens Vork Dan vind ik het ook érg prima om op de Braamhof te blijven en daar wat rij foto's te maken Haha!

Hoe is t nu met Nous? Nog steeds alles wonderlijk en goed?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 20:39

Tof dat je een keertje mee wilt op de fiets Anne! Geen idee hoe ze dan is, maar wie weet scheelt het een hoop. En voor hetzelfde geld valt ze alleen ook hardstikke mee; geen idee! Ben alleen over 1 1/2 week wel op vakantie, maar dan doen we het daarna toch? Als je dan nog vrije tijd hebt Clown
Moet van Thirz de groeten doen: ze heeft geen tijd om bij te lezen/posten! Het is wel echt regenachtig weer daar begreep ik!
Ben nu foto's van Siepie aan het downloaden: ze komen er aan!
Ik ga morgen Daan ook even lekker knuffelen, jippie!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 20:45

Siepie en sisters!

Afbeelding
Ik ben wel een beetje verlegen hoor...

Afbeelding
Stilzitten, hoezo? Annemarie had moeite haar 1 seconden stil te houden, zie hier het resultaat Clown

Afbeelding
Niet echt een charmante foto, maar zo kun je haar aftekening goed zien!

Afbeelding
Monsters vallen mens aan; alles wat mens is klampen ze zich aan vast!

Afbeelding
Siepie on the road!

Afbeelding
En als laatste; hoopjes natte kat onder de warmtelamp... ze wassen zichzelf niet, dus dat moesten wij doen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 20:45

jaaaa, halloooow Gestoord Wie gaat er nou over 1,5 week op vakantie! Dát kan niet hoor bianz! je blijft maar thuis, hier in dit heerlijke Nederland Ja *uhm.. ik hoop dan tog dat het tegen die tijd Heerlijk Nederland is mét wat meer zon enzo.
*denkt* heb jij eigenlijk al verteld waar je heen ging? Kan me dat eigenlijk nie herinneren Verward Waar ga je heen?

hihi, maar das goed hoor Bianz Haha! Fiets gewoon een keer gezellie mee. Met Nous ook altijd goed gegaan *zelfs als Thirz de vakantie-kid-moeder aan de telefoon had en Nous iets minder zin had om te blijven staan Clown & die ene keer dat ze íets harder in galop over de Wielemakers baan ging dan gepland. Overleef ik wel, en mn fiets vast ook wel Lachen

Ja, siepie foto's Go jij! Go jij! Jeej!

Ja, jij wel.. morgen Daan knuffelen.. Tsss!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 20:49

Ah! *was natuurlijk weer eens te laat met posten Vork
wat een liefjes! Nu zijn ze ook al weer wat meer poes vergeleken met 2 juni. Zo lief! En Siepie is leuk! *zelfs als ze redelijk hard handig op der rug voor de lens van de camera geduwd wordt: even je buik showen Clown hihi

Wat een dropjes! Lovers
Ze zijn egt leuk!

Hee over poezen gesproken. Jij was tog laatst naar de DA geweest? Had die een definitief oordeel over Saar/Gijs/Het?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 20:53

Whaha dat hardhandig is niet waar hoor! Ze probeerde weer los te worstelen, dus daarom ziet het er uit alsof ze heel hard vastgehouden wordt!
Ja de DA had definitief oordeel over Saar: het is echt een kater! Met de naam Gijs ondertussen, als ik het nog eens aanleer Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 20:56

Nee, noem hem gewoon Saar Haha! Kan best Ja *en ik denk niet dat ik de naam Gijs bij haar.. uhm hem blijf onthouden Clown
Als je Saar gwoon met een wat zwaardere stem uitspreekt is het ook best een stoere, mannelijke naam Ja

nee, nee niet hardhandig. Dat zal wel!
Clown
Die tweede foto ook egt in zo'n bochtje gekronkeld Vork wel lekkr soepel in de heupen Knipoog

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 21:00

Tsja, dan moet je er toch aan wennen: bij de DA heet ie nu echt officieel Gijs! Ik kon toch niet aankomen met: dit is Saartje? Tsja, soepel in de heupen... dat wordt een swingende kat Thirz!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 21:09

whaha, moet meteen aan Disney en de Aristocats denken Tong uitsteken die hadden ook zo'n lied tog?

En tog had dat best gekund Tong uitsteken Dit is Saar, de kater!
*Saar = Gijs, Saar = Gijs (kan ik maar beter meteen gaan oefenen, anders komt dat nooit goed Clown

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 21:36

Kims: we hadden Daan gister alleen in de wei gelaten, dat ging thuis in de wei ook goed.
Hij doet in het begin een beetje rennen en hinniken.
Maar daarna is ie ook rustig en braaf.
Zolang hij binnen de omheining blijft, vinden wij het goed!
Hij moet het zoiezo een keer leren en beter zo vroeg mogelijk!

He Bianz, hoelang moeten die inimini poesjes/katjes nog bij mama Annemarie blijven?
Vanaf wanneer mogen ze het nest dus verlaten?
Heeft ze er nog 1 over voor mij? Een katertje?
Ik mag ook een katertje van mijn lieve wilco.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 21:46

Ahhh Siepie! Wat een schatje, door zulke foto's wil ik ook graag weer een katje, maar mag niet van mn ouders. Jullie kunnen vast wel bedenken wat er gaat gebeuren als ik op mezelf ga Knipoog

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 22:11

Ai, ben bang dat ik je moet teleurstellen Nel; alle drie de kittens zijn poesjes zoals het er nu uitziet! En daarnaast ben ik bang dat ze alle drie al vergeven zijn, zeker nu er al eentje het niet heeft gered... Misschien moet je eens op zeelandnet kijken; daar staan zoveel nestjes op! Wees wel zeker dat het een kater is hahaha!! Haha!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 22:18

Nel, bij ons op stal is nog iemand met een jong poesje van nu een weekje oud... Thirz gaat kijken bij t lapjespoesje! Die heeft nog een cypers rood broertje! Ja of zusje, na Saar weet je het natuurlijk nooit.

Siepie ziet er leuk uit! Apart koppie, wel ontzettend lief. Tsja, ik zal het met de gehandicapte Floor moeten doen haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 22:31

Ik zat al te denken Bianz, t waren er tog meer? Maar 1 heeft t dus niet gered.. Jammer! Vind t nog steeds zo'n idiote actie van die mensen: kittens weghalen Scheve mond Maargoed wie ben ik..

Iedereen aan de kat straks Knipoog
Ik heb niet zo veel met katten *nouja Clown om zelf te hebben dan* Katten horen buiten, dus binnenhouden wil ik niet. Maar ik vind het ook zo sneu als ze worden aangereden ofzo. En tog meer een hondje mens denk ik Tong uitsteken