Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

!

Is goed verkeersmak, behalve voor opa's met rollators
die zijn natuurlijk wel hééél eng! Tenminste, zo was ze toen ik er op reed, maar Levina zei dat ze zo altijd wel was.
Toen ik wakker werd ben ik direct naar mijn bed gegaan haha!
In t onweer rijden is nl nie egt tof.. Ben nog steeds zó blij dat we toen nie verder gereden zijn
)
staat haar leuk!
Hoeveel heb je er nu?
Die rollators dan hè. Ervaring mee ja.. Ik hou t nu tegenwoordig bij de rolstoelen, die zijn stukken vriendelijker!
*juist*
Is niet noodzakelijk als ze achterop mn fiets springt als ze iets eng vindt trouwens
Dan vind ik het ook érg prima om op de Braamhof te blijven en daar wat rij foto's te maken 

Wie gaat er nou over 1,5 week op vakantie! Dát kan niet hoor bianz! je blijft maar thuis, hier in dit heerlijke Nederland
*uhm.. ik hoop dan tog dat het tegen die tijd Heerlijk Nederland is mét wat meer zon enzo.
Waar ga je heen?
Fiets gewoon een keer gezellie mee. Met Nous ook altijd goed gegaan *zelfs als Thirz de vakantie-kid-moeder aan de telefoon had en Nous iets minder zin had om te blijven staan
& die ene keer dat ze íets harder in galop over de Wielemakers baan ging dan gepland. Overleef ik wel, en mn fiets vast ook wel
Jeej!
hihi
Kan best
*en ik denk niet dat ik de naam Gijs bij haar.. uhm hem blijf onthouden

wel lekkr soepel in de heupen
die hadden ook zo'n lied tog?
Dit is Saar, de kater!
of zusje, na Saar weet je het natuurlijk nooit.
Maargoed wie ben ik..
om zelf te hebben dan* Katten horen buiten, dus binnenhouden wil ik niet. Maar ik vind het ook zo sneu als ze worden aangereden ofzo. En tog meer een hondje mens denk ik