Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 21:58

Kowloon schreef:
Er zijn ook mensen die liever s ochtends op hun fluit spelen......

Eeeeh Loes, er zitten ook kleine kinderen op dit forum

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 22:07

Kowloon schreef:
Er zijn ook mensen die liever s ochtends op hun fluit spelen......

NOU LOES.

Serada schreef:
Misschien is dat het inderdaad wel. Ze worden gewoon helemaal emotioneel van jouw avond live-voorstellingen

Dus dan toch maar stoppen????. Alhoewel, als ik al die mooie oortjes naar voren ziet staan denk ik dat ze het wel leuk vinden.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 22:14

Neeh gewoon doorgaan, hebben ze ook een leuke afleiding en het is altijd beter dan eurit(h)mie-lessen van Jet

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 22:20

Serada schreef:
Neeh gewoon doorgaan, hebben ze ook een leuke afleiding en het is altijd beter dan eurit(h)mie-lessen van Jet

Ga ik dat nu doen, fluiten en (af) sluiten, oja en de deken van owen even omdoen.

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 22:22

Sorry hoor, zeg ik iets verkeerds of zit dat in de hoofden van de lezer(s).....

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 22:29

Zoiets in de zin van; waar het hart vol van is, stroomt de mond van over....neeeh Loes wij niet !

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 22:44

Jaco, gefeliciteerd met je verjaardag op naar de 40 hihi

Wat een slap gel.ul weer op de late avond

Zijn er nog roddels???

Ik ga lekker mijn mandje in , nog 1 dagje werken en dan is het weer weekend!! *o/*

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 10:03

Wat een stilte hierzo

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 10:09

Waarschijnlijk doet Robin dat zodat ie zijn hoofd helemaal in het sto kan verstoppen als John gaat fluiten!

Maarre dat doet ie steeds, hij doet het voordat ie gaat rollen, is echt irritant, heb je net een heerlijk bedje voor hem gespreid gaat hij het gelijk weer in 1 hoek gooien!
Lin, lief van je dat je het weer hebt recht getrokken!!!
Ik zal voortaan 1 hoekje wat hoger voor hem opstrooien!!!!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 10:19

ja, t is zeker stil hier!!
Ben vandaag maar een dagje thuis gebleven van school.. heb al 2 weken hoofdpijn ofzo, en heel moe, echt irritant.. vanochtend werd ik wakker met hele dikke ogen en nog ergere hoofdpijn.. raar!
gelukkig trekt het nu een beetje weg en kan ik weer wat zien
Achteraf maar goed dat ik niet naar school ben gegaan, had les om half 9 en die bleek uitgevallen te zijn.. gelukkig niet voor niks om 6 uur m'n bed uit gekomen

Anoes, wil je mij dat nummer straks nog eventjes PB'en?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 10:24

Ireentjuh schreef:

Anoes, wil je mij dat nummer straks nog eventjes PB'en?

dat wordt dan vanavond, want ik zit nu op mijn werk

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 10:27

Vervelend Irene dat je ziek bent!! Doe het maar lekker rustig aan!!
Klinkt een beetje als een allergie ofzo of denk je dat het gewoon griep is? In ieder geval beterschap!!!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 10:45

griep denk ik niet, want echt ziek ben ik niet.. vanochtend een beetje verhoging, maar ik voel me nu verder wel goed, op die hoofdpijn na. (en voor zo ver ik me kan herinneren, heb ik in m'n hele leven nog nooit griep gehad )
Ik ga straks even met m'n moeder naar mr Ed, daar heb ik nu eindelijk wel een keer tijd voor alleen voor echt nodige spulletjes hoor...

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 10:50

Nou, ik hoop dat je er weer snel vanaf bent dan!!!
Shoppen is altijd een heel goed geneesmiddel als je niet zo lekker bent, haha!!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 10:57

Ireentjuh schreef:
Ik ga straks even met m'n moeder naar mr Ed, daar heb ik nu eindelijk wel een keer tijd voor alleen voor echt nodige spulletjes hoor...

hihi, ik ben wel benieuwd wat jij nog echt nodig heb

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 12:03

Beterschap Ireen.
Hoe gaat het nu met Evita? Kun je al zachtjes aan gaan opbouwen of heeft ze het komende winterseizoen nog rust?

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 13:00

Binar schreef:
Ireentjuh schreef:

hihi, ik ben wel benieuwd wat jij nog echt nodig heb

een wormenkuur, spiergel en lijnzaadolie
Duivelsklauw hadden ze niet meer helaas, maar dat kan ik ook wel bij de paardendrogist bestellen
Die paarse deken is trouwens wel gaaf zeg!

Ik las je pb'tje te laat helaas sorry!!

Erika, ik had verwacht dat ik deze winter nog niks met haar zou kunnen, maar het gaat verbazingwekkend goed eigenlijk nu haar achterijzers eraf zijn (nog niet te hard juichen...)
Ze komt alleen wel erg stijf haar stal uit nou ze 24/7 op stal staan, maar als ik een stuk gewandeld heb stapt ze lekker ruim en soepeltjes. In draf loopt ze ook erg stijf en nog ietsje onzuiver, dus voorlopig staat ze nog wel op rust, maar er zit tenminste weer vooruitgang in! Het vervelende is dat ze voor haar achterbeen rust moet hebben, maar voor de artrose in haar voorbenen is dat juist weer slecht, daar had ze veel minder last van als ze elke dag rustig gereden werd. Haar rug is ook stijver geworden merk ik.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 13:38

Eefje23 schreef:
Waarschijnlijk doet Robin dat zodat ie zijn hoofd helemaal in het sto kan verstoppen als John gaat fluiten!

Maarre dat doet ie steeds, hij doet het voordat ie gaat rollen, is echt irritant, heb je net een heerlijk bedje voor hem gespreid gaat hij het gelijk weer in 1 hoek gooien!
Lin, lief van je dat je het weer hebt recht getrokken!!!
Ik zal voortaan 1 hoekje wat hoger voor hem opstrooien!!!!

nou lin je was nog niet weg of het hoopje lag alweer in de hoek hihi.
robin kan er een potje van hoor.
en ehm john was nog niet aan het fluiten en zat robin al met zijn hoofd in het stro, misschien dacht ze joh het is donker hij zal zo wel komen ik verstop me alvast haha.

gr

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 14:55

Haha, geen eer aan dat beest te behalen, zou hij nou echt een beetje bang van John zijn??????

Ja Ireen, ik had van de week bij Mr. Ed de laatste pot duivelsklauw voor renee!

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 19:34

Citaat:

Ja Ireen, ik had van de week bij Mr. Ed de laatste pot duivelsklauw voor renee!

hihi sorry,

eef ik vergeet het telkens de oude is nog niet helemaal leeg dus dan is de nood nog niet zo hoog

hee ireen we zullen zo'n fitness ding aanschaffen dan kan ze steppen met haar voorbenen en haar achterbenen laten staan

hee Lin Far heeft Thom vanmorgen laten schrikken joh hahahaha
Thom was aan het rollen en far ging naar hem toe rennen en net voor hem stil staan hihihi ik heb thom nog nooit zo snel op zien staan en toen stak far zijn tong uit hahaha echt zo van nah nah nah nah nah hihi

Ja ja mensen alle gekheid op een stokje Fardos is het nog niet verleerd hij steekt zijn tong weer uit hahahahaha

de eerste die dat goed op de foto krijgt, krijgt van mij een slagroom taartje !!!!!!!!! hihihi

zo dat was het wel weer geloof ik
kga ff eten doeidoei

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 21:51

Whaha het is ook wel een lekker stel die twee hoor! Vanmiddag zijn ze ook in de losgooibak geweest maar er zat weinig beweging in het hele koppel. Ze stonden met z'n drieen gewoon van het zonnetje te genieten na een fikse rolpartij

Maar het gekke met hun is wel, dat zodra ik Thomas ga halen Fardos en Gucco ook alweer staan te dringen aan het hek. Stelletje mutsen zodra ze door hebben dat je eraan komt, willen ze het liefst dat je ze alledrie tegelijk meeneemt

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 22:27

ja inderdaad dat was vanmiddag ook ja hihihi leuk he

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 10:56

Ben ik even niet op "de roddels", wordt er meteen vunzige taal gesproken, foei, Loes!

Ik geef geen euritmieles, daarvoor ben ik niet gediplomeerd.Dus dit misverstand kan in de vuilcontainer.
Ik geef wel les in koperslaan, druktechniek, houtbewerking, tuinieren, vormtekenen, schilderen(kunstzinnig), muziek ( ook zang), bouwkunst, textiele werkvormen en nog wat kleinigheden. Daarnaast ga ik tekeer als een soort antroposofische supernanny!

Als ik 'savond als één van de laatsten de stal verlaat, staan al die rakkers met de koppies buiten de stal te kijken of er nog een wortel of boterham gebedeld kan worden...heel aandoenlijk. Tja, als John dan even later zingend en fluitend gaat afsluiten, is het toch logisch dat er slimmeriken zijn die hun kop onder het stro steken!

Zarah zag gisteravond Biz en KO met de koppies buitenboord hangen, een beetje suffend met zijn tweeën.....Kijk dan, hebbie Jut en Jul , zei ze.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 16:54

haha ja ik zie Evita al staan op zo'n step apparaat

Is er toevallig zondagavond of maandagochtend iemand op stal die even Evita uit haar stal wil halen? Ik kan namelijk alleen morgenochtend vroeg en maandag ben ik er pas 's avonds, dan staat ze bijna 2 hele dagen binnen en dat is niet zo goed voor haar beentjes.. kan even stappen zijn op het erf/laan of even in de paddock ofzo, dat maakt niet zo veel uit.. als ze maar eventjes stapt.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 17:03