Kowloon schreef:Er zijn ook mensen die liever s ochtends op hun fluit spelen......
Eeeeh Loes, er zitten ook kleine kinderen op dit forum
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kowloon schreef:Er zijn ook mensen die liever s ochtends op hun fluit spelen......
Serada schreef:Misschien is dat het inderdaad wel. Ze worden gewoon helemaal emotioneel van jouw avond live-voorstellingen
Serada schreef:Neeh gewoon doorgaan, hebben ze ook een leuke afleiding en het is altijd beter dan eurit(h)mie-lessen van Jet
!
op naar de 40 hihi
, nog 1 dagje werken en dan is het weer weekend!! *o/*
en nog ergere hoofdpijn.. raar!

Ireentjuh schreef:
Anoes, wil je mij dat nummer straks nog eventjes PB'en?
Doe het maar lekker rustig aan!!
)
alleen voor echt nodige spulletjes hoor...
Ireentjuh schreef:Ik ga straks even met m'n moeder naar mr Ed, daar heb ik nu eindelijk wel een keer tijd vooralleen voor echt nodige spulletjes hoor...
Binar schreef:Ireentjuh schreef:Ik ga straks even met m'n moeder naar mr Ed, daar heb ik nu eindelijk wel een keer tijd vooralleen voor echt nodige spulletjes hoor...
hihi, ik ben wel benieuwd wat jij nog echt nodig heb

sorry!!
(nog niet te hard juichen...)Eefje23 schreef:Waarschijnlijk doet Robin dat zodat ie zijn hoofd helemaal in het sto kan verstoppen als John gaat fluiten!![]()
Maarre dat doet ie steeds, hij doet het voordat ie gaat rollen, is echt irritant, heb je net een heerlijk bedje voor hem gespreid gaat hij het gelijk weer in 1 hoek gooien!
Lin, lief van je dat je het weer hebt recht getrokken!!!![]()
Ik zal voortaan 1 hoekje wat hoger voor hem opstrooien!!!!
Citaat:
Ja Ireen, ik had van de week bij Mr. Ed de laatste pot duivelsklauw voor renee!
zodra ze door hebben dat je eraan komt, willen ze het liefst dat je ze alledrie tegelijk meeneemt