Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Whahaha!
Vertel maar eens

Mijn vriend wat ik nu heb is weer anders romantisch.. Hij is niet van de kaarsjes en dergelijke, maar meer in zijn doen en laten.. Momenten overdag dat hij je gewoon even vastpakt, zomaar, omdat het kan, en met lieve dingen zeggen is die een kei in!! En onverwachts mee uit eten nemen.. en tsja, weet niet.. Gewoon met alles wat die doet, en ook overdag je gewoon vast pakken en dergelijke.. Ik hou der wel van
Waren toen ook een weekendje naar scheveningen geweest en hij heeft echt wel zijn romantische momenten

Ik ben ook niet een type die van suppperrr romantisch houd, maar zo nu en dan een kaarsje meer mag best
Zolang het niet te vaak gebeurd, en het spontaan gebeurd.. dan hou ik er wel van!
ik denk dat de spontane dingen het leukst zijn, kaarsen ofzo hoeft van mij niet zo...
Spontane dingen zijn absoluut het leukst. En het gaat niet om de grote dingen, vaak zijn die kleine dingen toch ook wel heel leuk en lief.

Melanie_B schreef:Tsja, wat is romantisch.. Is voor een ieder verschillend en ben er ook wel achter dat het per jongen ook nogal verschilt.. Zo was mijn ex bijvoorbeeld heel romantisch, kaarsjes en alles wat er bij hoort, briefjes overal opplakken met hoe leuk die me wel niet vond, en nog meer verschillende teksten,maar die kon ook gewoon romantisch op bed liggen met je met een mooi muziekje aan. Laatst genoemde was niet echt wat voor mij, ik hou heel graag van knuffelen.. Maar hoef niet een uur 'smiddags zo op bed te liggenMijn vriend wat ik nu heb is weer anders romantisch.. Hij is niet van de kaarsjes en dergelijke, maar meer in zijn doen en laten.. Momenten overdag dat hij je gewoon even vastpakt, zomaar, omdat het kan, en met lieve dingen zeggen is die een kei in!! En onverwachts mee uit eten nemen.. en tsja, weet niet.. Gewoon met alles wat die doet, en ook overdag je gewoon vast pakken en dergelijke.. Ik hou der wel van
Waren toen ook een weekendje naar scheveningen geweest en hij heeft echt wel zijn romantische momenten
![]()
Of het onder romantisch valt, hmm.. dat weet ik niet..Ik ben ook niet een type die van suppperrr romantisch houd, maar zo nu en dan een kaarsje meer mag best
Zolang het niet te vaak gebeurd, en het spontaan gebeurd.. dan hou ik er wel van!
Klinkt echt alsof je vriendje heel erg dol op je is.