Ben morgen weer op stal
morgen is mijn enige echt vrije dag. Hopen dat het lekker weer word! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

morgen is mijn enige echt vrije dag. Hopen dat het lekker weer word!
Alleen wou valko het liefst achteruit naar zijn stal lopen! met de wind en regen op zijn kont.
Stond er erg relax bij!
. Daarna de hond uit laten en naar stal.
Moet het wel rondje zijn van uurtje ofzo
If you don't mind Xeen schreef:Jep. Ik werk tot 6 uur in de nieuwe salon, een meeloop dag. Daarna de hond uit laten en naar stal.
Hoe laat spreken we af?Moet het wel rondje zijn van uurtje ofzo
If you don't mind

Xeen schreef:Leuk paard heb je Marieke! Ben stiekem even gaan kijken bij hem. Hij keek me echt aan van 'o hallo' en toen ging hij kroelenStond er erg relax bij!
Vandaag ging er een Griekse vriend mee naar Blando. Hij woont hier pas een half jaar. Hij is helemaal verliefd op Blando. Heb lekker even gelongeerd. Donderdag en vrijdag mag meneer de koekepeer weer echt aan het werk! Iemand die donderdag avond of vrijdag overdag ergens wil buiten rijden?
knuffeldier schreef:Als het aan mij ligt wel, maar dat beslis ik natuurlijk niet alleen. Ik zal het er morgen met Arjen eens over hebben.
Ik zit nu alleen te denken wat verder handig is qua opbouwen. Hij heeft 2 maanden geen gras gehad, maar daarvoor dus wel. Dus nu een uurtje kan dus wel veel sneller.

Jetta schreef:Was het erg onrustig Linda ? Ik vond ze er zondag in ieder geval rustig bijstaan.
Laten we even maar de mogelijkheden kijken en overleggen.
Voor Abdul is het heerlijk als hij zsm op het gras kan.
Twinklebel schreef:Veer was hardstikke braaf gisteren hoor Es, op een klein probleempje bij het opstappen na is ze niet stout geweest! Tuurlijk werd ze wat druk toen we langs een enge machine moesten, maar dat waren ze alle vier, ze ging alleen maar even wat harder, maar niks geks gedaan..
en daarna in de herhaling wilde...