ByeBye
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LIQUITA schreef:ATE schreef:hahahahaha je was kopruiter doe ik elke week ergggggggggggggg leuk
heb het vandaag gemist omdat ik in huis van moeder op laminaat wachte
ate is ff gelongeerd door nadine hij was helemaal door dolle lekker bokken hahahahahaaahha noelle dochter van nieuwe baas had hem nog nooit zo gezien moest erg lachen
heerlijk dat hij ook stout kan zijn waneer het ff kan
Lekker voor Aatje hoor. Stond hij vanavond ook nog in de molen, samen met Napoleon? De molen stond stil...waarschijnlijk heeft iemand een paard eruit gehaald en de molen weer vergeten aan te zetten. Erik zag het, dus hebben hem maar weer aangezet.
winnitou schreef:Vraag me af of de molen wel goed werkt op het moment, gisteren was de molen ook van slag, wilde niet stoppen, nap er in laten lopen terwijl de molen draaide, knop goed gezet, molen bleef doordraaien. Blijkt dat ie later ook stil stond....??????
Volgens mij is ie weer toe aan een reset
. 
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Vraag me af of de molen wel goed werkt op het moment, gisteren was de molen ook van slag, wilde niet stoppen, nap er in laten lopen terwijl de molen draaide, knop goed gezet, molen bleef doordraaien. Blijkt dat ie later ook stil stond....??????
Volgens mij is ie weer toe aan een reset
In dit geval was de molen niet aangezet. Het knopje stond nog op STOP.
smuidra schreef:Hoi allemaal,![]()
Ik wil jullie nog even herinneren aan m'n uitnodiging. Kunnen jullie op 5 februari ???????? Laat even weten wie er allemaal komen ivb met de drank......![]()
winnitou schreef:smuidra schreef:Hoi allemaal,![]()
Ik wil jullie nog even herinneren aan m'n uitnodiging. Kunnen jullie op 5 februari ???????? Laat even weten wie er allemaal komen ivb met de drank......![]()
Wie gaan er nu heen op zaterdagavond 5 februari naar Smuidra in Purmerend:
Ate
Xan
Winnitou
Mntje en Nicole1995 gaan jullie ook mee?
(Tytje, Liquita, Meelen en Shenavallie gaan/kunnnen niet)
-sandra ga je ook mee?

winnitou schreef:smuidra schreef:Hoi allemaal,![]()
Wie gaan er nu heen op zaterdagavond 5 februari naar Smuidra in Purmerend:
Ate
Xan
Winnitou
Mntje en Nicole1995 gaan jullie ook mee?
(Tytje, Liquita, Meelen en Shenavallie gaan/kunnnen niet)
-sandra ga je ook mee?