Idd gave foto's Veer Zou daar graag eens aan boord willen kijken Ben gek op Disney
@Nes, Sya's beste vriendin heet idd ook Kelly Die noemen we altijd kleine Kelly, maar of het qua grote uitmaakt......... Denk eerder dat het het leeftijdsverschil is
loveseben
Geplaatst: 13-11-10 20:55
Ik heb trouwens leuk nieuws (althans, vind ik ) Als alles volgens plan verloopt ben ik per 1 januari 2011, 36 uur in dienst bij Nico Van mijn hobby mijn werk maken, dat heb ik altijd al gewild Ben zo SUPER blij
Ik kan beter. Vooral met wiskunde. Maarja ik leer niet veel als ik me elke keer moet melden en elke les ruzie heb met die vent. Ik heb echt een hekel aan hem..
Banjer
Lid Nieuwsredactie
netjes Des! Gefeliciteerd Kel! Wat ga je allemaal voor Nico doen dan?
loveseben
Geplaatst: 13-11-10 21:26
Het zelfde als nu, alleen dan een beetje meer Voeren, stro en zaagsel uitdelen, Sjimmy pesten, zorgen dat alles een beetje netjes is, s'winters los gooien en stapmolen, s'zomers paarden op het land gooien en binnen halen en de hele dag vragen krijgen etc etc En de boel een beetje in de gaten houden, wat niet altijd makkelijk is (heb ik al gemerkt) Want dat houd in dat je mensen aan moet spreken als er iets niet volgens de regels gaat En daar reageren sommige niet altijd even leuk op Het leuke van ''het vak'' is dat de paarden die ik veel in handen heb ook erg aan je gaan wennen Dus het is niet meer alleen Eben die hinnikt als ik aan kom lopen
loveseben
Geplaatst: 13-11-10 21:28
Mijn neefje heeft trouwens zijn neefje vandaag wijs gemaakt dat het paard van Sinterklaas geen Americo maar Eben heet Hilarisch toch
(Mijn Klóte smileys doen het niet )
Alle paarden heten bij hem Eben Vorige keer liep Sjimmy voorbij en toen riep hij, Hallo Eben
Banjer
Lid Nieuwsredactie