Rustige rit is niet zo erg, aangezien ik niet zovaak op een paard/pony zit. En fijn Sas, internet! Milou, kijk maar, als we rustig aan doen, wordt het weer hoop ik ook wat beter, in ieder geval warmer.
Oe, fijn Antoinette! Kan ik er inderdaad voorlopig tegenaan! Kom trouwens donderdag niet naar de manege. Had nog niet gebeld, maar kreeg de vraag of ik donderdag naar Perla kan. Dus ga ik naar Perla in de ochtend en 's middags lekker werken!
Qua drinken heb ik niet echt voorkeur Saskia! Water, thee, sap, beetje frisdrank, doet het allemaal voor mij !
antoinetje
Geplaatst: 10-03-13 11:06
Nou Milou Gijs is nu de vuilniszak aan het uitspitten en ik ben bang dat je er wat meer krijgt Leuk naar Perla, dat is altijd gezellig toch!
Qua drinken, ik drink groene thee en water, normaal gesproken ook een glas wijn maar niet als ik moet rijden
De wereld is weer witachtig ik ben er nu wel klaar mee!
Sas, ik drink vruchten thee en ehm sap, fris, wijn, water, ik pas me wel aan. Als je me maar geen koffie geeft. En ik kom met bus en trein die kant op.
En viel gelukkig mee met wit, Mazzel mocht toch nog eventjes voor de kar rondje door noordwijkerhout en weer terug naar stal, was wel frisjes. Maar Mazzel was echt heerlijk op 1 hand te rijden en lekker wakker. Ik wil gewoon 15-20 graden met een zonnetje en geen wind.
Makkelijk toch? En aangezien ik met tuut kom, is een wijntje dus ook niet aan mij besteed, haha! Dat koude weer, blugh! Niet dat ik er afgelopen dagen veel van heb meegekregen.....kom alleen buiten op het moment dat ik naar werk ga en weer terug ga. Vanavond laatste nachtje! Morgen hardlopen, dan zal ik het wel merken.....
Fijn milou, als de nachten er weer op zitten. Het was vandaag wel koud ja. Op de kar voel je dat goed. En als het voor jou niet lastig is om langs sassem te komen is dat goed voor mij, als Leiden handiger is voor jou, maar me dat ook niet uit. Ik had al planning om trein naar sassenheim te nemen en dan met bus door naar noordwijk, dat was sneller dan de toeristische route vanaf nieuw-vennep met de bus.
Vanochtend lekker met Jock en Gijs gewandeld, was koud maar lekker! Gijs heeft vanmiddag een ritje gereden, met zijn drietjes was lekker maar een slecht strand. En er kan weer opgegeven worden voor wedstrijden dus Milou...
Gaat snel dus Sas... Als je nu 'even' een paar lesjes neemt! 20:00 is goed voor mij, mag ook eerder Jock en ik zijn makkelijk Op welk nummer woon je eigenlijk?
Dat wordt dinsdag inschrijven!!!!!! Wendy, maakt mij niet uit waar ik je ophaal. Denk dat Sassem net zo makkelijk is. Of ik nou via Sassem rij of via de N206.....het station in Leiden woon ik wel dichtbij, maar dan moet ik alsnog weer de stad uit.... Adres ontvang ik ook wel graag, ben ook niet bekend in Noordwijk!
Ik ken wel wat weggetjes in noordwijk, maar weinig straatnamen. Daar let ik niet zo op als ik met de kar rijdt. En Sassem is goed milou, maakt voor mij allebei niet veel uit. Adres is wel handig ja.
En laat me raden, je gaat meedoen op Adje?
antoinetje
Geplaatst: 11-03-13 13:25
kooslover schreef:
O ja, ik moest meedoen op Willem hè, maar alleen als jij ook ging
Nou Wendy, dan ben jij voor de route en straatnaam bordjes, haha! Gaat helemaal goed komen!
En je mag nooit meer raden! Aad deed alleen vorige week een beetje moeilijk...als het niet kan of mag, ga ik wel op Ushi ofzo, haha!
Enne, heb gewoon 11,5km hardgelopen ! Het was dat ik bij de flat was en niet weer van de flat weg wilde lopen, maar had eigenlijk nog best wel stukje door kunnen lopen! Volgende keer dus rondje nog groter maken, haha!
Ik kan miep wel meenemen. Die weet wel veel te vinden. Waarom zou je niet op Adje mogen? Over Bowie deed ie gelukkig nooit moeilijk. En wow 11,5 km hardlopen, wat goed van jou. Alleen als ik er aan denk, wordt ik al moe.
Danseresje
Geplaatst: 11-03-13 21:44
Ik kan Tom ook inpakken en meenemen hoor!
Weet niet, hij deed een beetje moeilijk en raar. Had het erover dat er iemand (een meisje ofzo) 2x per week reed en dat die voorrang had op voorkeur paard. Uhm, tja, heb gezien dat Adje vorige keer ook zeer populair was....not, haha! Maar misschien was Aad mij ook gewoon een beetje aan het stangen ofzo!