tentamen ging redelijk totdat mensen tentamen gingen bespreken...
hoef de uitslag niet meer te weten.Nu nog in utrecht, straks nr huis maar ben verrot, dus denk dat ik wystan weer oversla... Kan niet wachten tot ie dichterbij staat!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hoef de uitslag niet meer te weten.
)

Princesspres schreef:doodle doet niet gemeen, hij is gewoon duidelijkhihi
hij heeft heel hard gewerkt zondag en maandag. Vandaag heeft hij een dagje vrij. Op hoop van zegen dat het morgen beter weer is. Dan mag hij weer wat doen
heb gehakt ballen gekocht bij c1000 man man man ik houd van gekruid eten, maar dit slaat echt alleszal zo wel dorst krijgen!
Ga je nog wat met die ondeugende amber doen vandaag chan?
Gisteren was hij weer stout hihi

haha..

(altijd positief blijven chick
)
hihihihihi
doppie45 schreef:Staan jullie paardjes ook binnen voor de nacht?
Karin heeft Blando en Mandy de afgelopen 2 dagen naar binnen gehaald...morgen maar weer even verder kijken naar het weer
maar richting het weekend kunnen ze wel weer s"nachts denk ik.
alleen onze hoogbejaarde loopt met een dekentje op. Naar binnen halen is helemaal vreemd 

hihi
word eind van de week weer beter hoorde ik.
Princesspres schreef:paar spatjes regen en wat blub kunnen ze best tegenword eind van de week weer beter hoorde ik.
Als het 1 dag droog is is de modder ook weer weg

Princesspres schreef:ja chan, hij was weer losgebroken en kwam met een verliefde kop op wannadoo af met een lichtelijk geirriteerde verzorgster erachteraanhihi

wat een sukkel is t tog ook..