als er maar wel wat wind staat morgen, anders is t surfen al helemaal niks aan, word je kledder nat (oke word je toch wel, maar door de regen is niet lekker..) en kom je ook nog eens niet vooruit..
haha, ik wou dat ik dat kon zeggen al is ze na het rijden de laatste tijd best lief maak er ook meteen gebruik van, voor t rijden ff snel poetsen en (als ze niet al te erg gezweet heeft) daarna nog even lekker poetsen, tutten, en vlechtjes maken ofzo
kan nu eindelijk een beetje normaal haar staart uitpluizen zonder een trap te krijgen.. maarja vertrouwen moet je opbouwen.. (rij dr nu een jaar, ze is erg eenkennig en vertrouwd je niet snel, en laat dat zien door gemeen te doen..)
poetsen vind ze erg fijn, wassen knippen en staartpluizen niet
_Lucy
Geplaatst: 28-08-10 20:02
haha, knippen vind ze niet erg (zolang het alleen de manen en staart zijn) maar dat doe ik ook niet vaak, alleen r staart als het echt nodig is, en r manen laatst een beetje gelijk gemaakt, maar verder niet. is ook niet nodig, k rij geen wedstrijden ofzo, dus laat maar lekker groeien
_Lucy
Geplaatst: 28-08-10 20:06
hebben jullie trouwens ook zo'n last van teken??(bij je paard dan he ) faron had er een heletijd heel veel op haar neus enzo, maar toen stond ze ook in heel hoog gras. maar dinsdag en vrijdag had ze er weer een paar, en ze staat nu gewoon op "normaal" gras..
ik helemaal geen teken gelukkig . Wel echt regelmatig gestoken door horzel of daas. en benner allergies voor
_Lucy
Geplaatst: 28-08-10 21:32
oei dat is vervelend!! ik ben niet alergies, maar ben er wel gevoelig voor, krijg altijd een een hele grote plak achtig iets, niet echt een bult maar een dikke en harde plak, en dt blijft heel lang zitten ik spuit mezelf en faron altijd goed in voor t rijden, want t is echt heel vervelend om door zo'n k*t beest gestoken te worden.