. Ik ga eens kijken of mijn laarzen al droog zijn en ze anders een beetje afvegen want ik ga naar de manege
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ik ga eens kijken of mijn laarzen al droog zijn en ze anders een beetje afvegen want ik ga naar de manege

Emmaa_ schreef:Wie doen er zondag eigenlijk allemaal mee?. Gaan we weer samen foto's maken Melis. Mag jij ook wel weer mijn camera
Melanie_B schreef:Emmaa_ schreef:Wie doen er zondag eigenlijk allemaal mee?. Gaan we weer samen foto's maken Melis. Mag jij ook wel weer mijn camera
Kirsten
Jane
Iris(?)
Elja
ik
Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Wie doen er zondag eigenlijk allemaal mee?. Gaan we weer samen foto's maken Melis. Mag jij ook wel weer mijn camera
Kirsten en ....?
dan is de kans groter dat ik op Rox zit
fallenangel3 schreef:Als dat ff kandan is de kans groter dat ik op Rox zit
Broccoli schreef:'Ik ben natuurlijk ook vergeten

Melanie_B schreef:Broccoli schreef:'Ik ben natuurlijk ook vergeten
Ik wist niet meer zeker of jij nou wél of niet mee ging doen
Sorry.
Melanie_B schreef:fallenangel3 schreef:Als dat ff kandan is de kans groter dat ik op Rox zit
Weet niet of Frans haar erop laat..
Denk dat hij eerst alleen Dennis erop laat,
en kijkt hoe die het doet.. Want het is wel een heel
parcour dat ie moet springen, is wel allemaal
net even wat indrukwekkender dan een springles.
Maarja, we zullen zien. Met Frans weet je het nooit.
Melanie_B schreef:Sorry Sam!
Kirsten & Victor bedoeld ze zeker.
Citaat:Is misschien wel een risico inderdaad aangezien er veel dingen zullen zijn waar hij van kan schrikken!
Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Sorry Sam!
Kirsten & Victor bedoeld ze zeker.
Weet ik nog niet
Melanie_B schreef:Citaat:Is misschien wel een risico inderdaad aangezien er veel dingen zullen zijn waar hij van kan schrikken!
Precies.. En aangezien Dennis een volwassen man is..
Citaat:en duss kan hij beter blijven zitten>?
Ahtnamas schreef:Nee Kirs... dus kan hij zijn eigen keuzes maken. Als Dennis eraf flikkert dan heeft hij er bewust voor gekozen om te rijden en kan Frans verder niet de schuld geven (ja kan wel maar doet ie niet).
Jij bent minderjarig en dus niet 'in staat' om zelf beslissingen te maken, mocht er iets gebeuren krijgt hij jouw ouders op zijn dak + een schuldgevoel??
Jij snapt 'm.