Uhm even denken hoor, die staat met wally, en die ruin uit de gamma gelijk om de hoek links en met rollo dacht ik! ze hebben de ruinen in groepjes van 4 gedeelt
Kimbaie
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-09 10:06
jarrah schreef:
Uhm even denken hoor, die staat met wally, en die ruin uit de gamma gelijk om de hoek links en met rollo dacht ik! ze hebben de ruinen in groepjes van 4 gedeelt
lekker zeg zo'n klein groepje. (nobel bedoel je?)
nikkielvis
Geplaatst: 28-04-09 10:21
Hallo Leuk die filmpjes. Ik kon er zelf helaas niet bij zijn. Toch leuk dat ik mijn kleine kerel voorbij zie komen.
Ik kwam op you tube nog een filmpje tegen van Elvis in de modder Haha dat geplak in de wei en Alief echt te grappig. Het zijn net kleuters als je dat zo ziet .
Ik zag hem inderdaad nog even voorbij hollen! Die zwartwitte vlek
Het ging ook vanochtend allemaal voorspoedig, heerlijk zo weer, die volle weilanden!
@Splinter... dat wordt óf western voor Alivia óf dressuur voor Dusty want ze zijn niet meer uit elkaar te slaan
taverno
Geplaatst: 28-04-09 11:40
Ik heb net Tence ook het land op gebracht,dat viel nog niet mee want hij was erg springerig Ik moest ook door 2 groepen jolige ruinen lopen want hij staat bij Aap en Shantih.
Hmm hou op schei uit Hehe ik dacht dat ik nog zeeen van tijd had, ik moest eigenlijk om 15.15 starten, maar hoor om 14.30 ineens dat het een kwartier inliep... stond ik daar in mn kloffie en paard nog op de wagen enzo... En als ik ergens niet tegenkan is het wel STRESSEN op het laatste moment grrrr
Stapte dus al niet lekker op, waardoor ik onbewust ging lopen plukken enzo, en dat werkt bij Tiff nou eenmaal niet
Had uiteindelijk mijn beide proeven nog redelijk uit kunnen rijden, maar ik had er wel goed de balen in. Ik weet dat er veel meer in zit, en baal er dan gewoon van!
DesireeK
Geplaatst: 28-04-09 11:58
taverno schreef:
Zo erg was het toch niet Baxter,heb Kim ook nog even gesproken.
Het gaat wel beter maar ze mag nog niet het land op. en ook nog niet de paddock in...
Taverno, fijn dat Tence nu op het land staat. Balen van Bailey, maar beter nog even wachten dan dat het straks opnieuw misgaat. Wat een rotweer trouwens, de paarden krijgen gelijk een hoop regen over zich heen.
mag het toch positief nieuws noemen, ze is super goed voor uit gegaan, op de scan 3 maanden terug van maar 1/3 van de pees zichtbaar, en nu weer helemaal. zit nog een klein beetje vocht in, en het scheurtje is al heel erg vermindend, toch zit er nog steeds een heel klein scheurtje in, en er komt al litteken weefsel op. we moeten nog voor de zekerheid 2 maandjes door met wandelen, en dan weer terug voor een scan, en waarschijnlijk ook de laatste. ze moet helaas nog wel boxrust houden, dus geen land of paddock, we zijn nu zo dicht bij het einde dat het zonde zou zijn om het risico te lopen. ze is nog steeds heel lief aan de hand, dus dat komt helemaal goed. na die 2 maandjes mag ze waarschijnlijk het land op en mogen we er weer op gaan zitten
nee dat niet, maar het gaat ermeer om dat ze geen misstap maakt verrekt of verdraaid, maar dat kan net zo goed in de stal ook gebeuren die 2 maanden zingen we ook maar f uit, dan komt het vast goed en kan ik mezlef ook niet voor mn kop slaan als er toch iets fout gaat in dat been
karleylover
Geplaatst: 28-04-09 22:25
Goedeavond!! Ben net terug van een stagiaire-etentje, vandaag dus helemaal niet op stal geweest Ik had van Desiree al een smsje gekregen dat Tjelle zwart was.. dus mijn verzorgster had pech Gelukkig gehoord dat ook vandaag alles goed is gegaan met de weidegang... Ben blij dat de clubjes klein zijn Morgen laatste dagje stage en dan lekker lang weekend!! Lekker veel tijd aan Tjellie besteden. Het gaat steeds beter met hem en hoor hem niet veel hoesten, eigenlijk niet als ik met hem bezig ben. Ik ben dus rustig het bewegen weer aan het oppakken en dat gaat tot nu toe goed Ik is blij
Nog even iets anders... scheen vanacht in mijn slaap gepraat te hebben dat ik sportsokken had die Tjelle aan moest