Jah idd in oktober zijn we dr ook weer een paar keer niet
. Wanneer zijn de lama's nu ook alweer?
Hotel voor Brussel is geboekt (moet ik voor school heen...) echt weer oorlog gehad met een klasgenoot. Meli en ik blijven twee nachten zodat we ook nog even wat leuks kunnen gaan doen en niet alleen school dingen.... En de rest (3 andere) één nacht. Nu wilde Floor in een hostel 2GO4 Quality Hostel, en ze wilde in een 5 persoonskamer waar je dus geen eigen douche en toilet hebt maar dit moet delen met andere kamers. Je had ook prive kamers (tot 4 persoons) en ik wilde al liever daarin want dan heb je een eigen douche en toilet. Dus ik zei Meli en ik gaan wel in de tweepersoons, wat ook makkelijker is omdat de rest maar 1 dag blijft. Maar nee Floor wilde dat wij dan 1 nacht in de vijf persoons gingen en dan was voor de tweede nacht de keus: in de vijf persoons blijven met vreemde mensen dr bij of de tweede nacht in de twee persoons en dan alle spullen moeten verhuizen. Nou sorry daar heb ik geen zin in. Dus ik zeg dat net tegen dr toen ik dr aan de telefoon had en zat ze van o dus dan moeten wij in een duurdere drie persoons kamer (deze is 5 euro per nacht duurder per persoon, en dan heb je een eigen douche en toilet) omdat jullie in die twee persoons gaan. Dus ik zeg zo tegen dr nou dan boeken jullie toch die 5 persoonskamer en krijgen jullie voor 1 nacht vreemde mensen dr bij, maakt toch niet uit (ja die kan je terug verwachten natuurlijk...). Maar kennelijk vond ze dat toch niet zo grappig en nu heeft zij de drie persoonskamer geboekt.
En ik en Meli gaan lekker in een hotel, met ontbijtbuffet en gratis toegang tot een healthcenter met hammam, golfslagbad, wirhlpool enz. Dus lekker relaxen
.