Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:42

Misschien dat ik spontaan niet meer naar buiten durf en binnen blijf met Manda Tong uitsteken. Kunnen we niet vragen of we gewoon met zn vieren ofzo binnen mogen blijven (en met de rest die daar graag gebruik van maakt).

Ik ben al genoeg natgeregend vandaag... Vannochtend naar school was ik nog droog (sta ik dr half 9 kom ik dr achter dat ik pas 10 uur les had Boos! ). Toen dus van 10 uur tot half 1 les gehad. Daarna naar huis even eten en spullen halen voor het andere college, toen ben ik dus zeiknat geregend! Daarna van mijn huis naar de Flora waar ik mijn contract nog moest tekenen (ja ik ga 2 ochtenden in de week werken Tong uitsteken, ze hebben me gebeld...). Toen van de Flora weer naar school terug... (en al die tijd regende het nog). Dus ik vind dat ik wel weer genoeg natgeregend ben!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:46

Plezier op school, grapje zeker?

Gezellig dat je toch ook komt Fen, is denk ook wel binnen vandaag, het is niet erg best weer.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:46

Ik hoop zo dat we binnen rijden.... Al is het wel irritant dat de groep zo groot is en dat de lessen bagger zijn....

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:52

ROFL Wat een enthousiasme!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 19:04

Haha, nou dan gaan wij van 20.30 - 21.30 en mag de andere groep van 21.30 -22.30 binnen rijden Knipoog
Of de diehard mogen nog lekker naar buiten en de watjes blijven binnen. Al vind ik het erger dat het zo donker is, heb vandaag genoeg regen gehad, dus nog een beetje kan er ook nog wel bij, lekker mijn wax-jas aan en rijden maar. Maar voor je in het duin bent is het donker, kan je stukje duin stappen en dan zie je helemaal niets meer en dan kan je terug naar stal stappen.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 14:36

Maar wij diehards gingen wel naar buiten. Ik kreeg Calipso mee. Nogal traag van begrip en niet bepaald vlot. Nu sprak hij me al niet zo aan Bloos Verder reed hij wel oké, maar hij is verre van wereldpaard Clown

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 14:37

Goedenmorgen iedereen Doei!. Nou ja goede middag Bloos .
Ik ben lekker lui vandaag! Hoef helemaal niks te doen... Het is dat mijn mam vond dat ik niet in pyama moest blijven zitten, anders had ik niet eens hoeven aankleden. Heerlijk zo'n luierdag Lachen.

Nog even een beschrijving van het ritje gister: Stiekem hoopte iedereen dat we binnen bleven (op eentje na dan) maar helaas konden we geen contact leggen met Aad (die trouwens wel een subtiel het westernzadel van Ragna inruilde voor het gewone zadel van Boy, die eigenlijk al klaar was... Arm paard!). Dus het werd een buitenritje van een uur... Het was al erg donker en Fenn en ik mochten lampjes lenen van Yvon, deze werden alvast bevestigd op onze chaps. Daarna kon ik opstijgen op mijn nieuwe uitdaging, Oxana... Op de heenweg hadden de lampjes weinig nut want ja toen zaten ze aan de tuinenkant. In het bos hadden ze wel handig geweest om te kijken waar je voorganger reed (ik zag nog net een een vestje en soms een witte cap en ik reed als derde) maar hoefden ze ook niet aan volgens Aad. Maar ja na een rit in het donker door duin was het licht van de straat weer bijna verblindend... Op de terugweg mochten de lampjes dan aan... Of dat nu echt zinvol was weet ik ook niet maar ja... Was wel weer een apart ritje, eigenlijk niks gezien en soort van blind moeten vertrouwen op je paard dat die niet in een kuil stapt of over een tak valt Tong uitsteken. Owww en gelukkig zijn dr niet veel van die overhangende takken, want die zag je volgens mij ook niet echt aankomen...

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 14:44

Uhh Es, ik hoefde ook niet zo nodig binnen hoor. Alleen als jullie dat allemaal graag wilden zou ik niet dwars gaan liggen Knipoog

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 15:06

Hahahaha maar jij hoefde ook niet zo nodig buiten Tong uitsteken. Jij bent gewoon een meegaand persoon Knipoog.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 15:31

Joh ik ben zo makkelijk Schijnheilig Al denk ik dat ik blij moet zijn dat ik buiten op Calipso zat Nagelbijten / Gniffelen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 15:32

hahahaha volgens mij had het binnen helemaal een ramp geweest met Aad die je commandeerd....

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 15:39

Naja volgende week weer een ander paard Knipoog

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 15:49

Jah idd.... Lachen. Dat scheelt weer he Tong uitsteken. Volgende week weer binnen rijden Haha!, vind ik echt veeeeeel beter! Vraag me nu al af waar ik op zit Tong uitsteken.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 16:09

Met Aad was echt geen contact te krijgen Bloos
Ik mocht op Prins, mocht hem zelfs poetsen. Prins is gewoon een lief paard, staat braaf stil met poetsen, is lief met rijden en met afzadelen enz ook weer lief. Weinig spannends dus, kon met mijn ogen dicht rijden Bloos

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 16:11

Ach jah met ogen dicht of open had ook niet uitgemaakt Tong uitsteken.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 12:16

Ik heb nog steeds niet echt veel zin om binnen te rijden maar ja, het moet maar... In oktober toch weer een paar weken overslaan, maak ik wel weer een buitenritje ofzo...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 12:36

Jah idd in oktober zijn we dr ook weer een paar keer niet Tong uitsteken. Wanneer zijn de lama's nu ook alweer?

Hotel voor Brussel is geboekt (moet ik voor school heen...) echt weer oorlog gehad met een klasgenoot. Meli en ik blijven twee nachten zodat we ook nog even wat leuks kunnen gaan doen en niet alleen school dingen.... En de rest (3 andere) één nacht. Nu wilde Floor in een hostel 2GO4 Quality Hostel, en ze wilde in een 5 persoonskamer waar je dus geen eigen douche en toilet hebt maar dit moet delen met andere kamers. Je had ook prive kamers (tot 4 persoons) en ik wilde al liever daarin want dan heb je een eigen douche en toilet. Dus ik zei Meli en ik gaan wel in de tweepersoons, wat ook makkelijker is omdat de rest maar 1 dag blijft. Maar nee Floor wilde dat wij dan 1 nacht in de vijf persoons gingen en dan was voor de tweede nacht de keus: in de vijf persoons blijven met vreemde mensen dr bij of de tweede nacht in de twee persoons en dan alle spullen moeten verhuizen. Nou sorry daar heb ik geen zin in. Dus ik zeg dat net tegen dr toen ik dr aan de telefoon had en zat ze van o dus dan moeten wij in een duurdere drie persoons kamer (deze is 5 euro per nacht duurder per persoon, en dan heb je een eigen douche en toilet) omdat jullie in die twee persoons gaan. Dus ik zeg zo tegen dr nou dan boeken jullie toch die 5 persoonskamer en krijgen jullie voor 1 nacht vreemde mensen dr bij, maakt toch niet uit (ja die kan je terug verwachten natuurlijk...). Maar kennelijk vond ze dat toch niet zo grappig en nu heeft zij de drie persoonskamer geboekt.

En ik en Meli gaan lekker in een hotel, met ontbijtbuffet en gratis toegang tot een healthcenter met hammam, golfslagbad, wirhlpool enz. Dus lekker relaxen Haha!.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 13:55

Goedemiddag alweer.
Vanochtend heeeeerlijk een stuk gemend met Mazzel, wat is het ook een leuke pony. En wat kan hij lekker lopen voor de kar. En het weer was ook super, heerlijk in het zonnetje, wel jammer van de wind nog, maar met wind mee was het echt lekker.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:23

Lekker Es, gewoon doen wat je zelf wilt. De rest zoekt het zelf maar uit.

Lama's zijn 31 oktober, dacht ik. (Vanavond weer op tv he Knipoog )

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 16:25

Okeeeej Lachen. Ik dacht al, het zal toch niet tijdens de vakantie zijn.... En ja we hebben gewoon gedaan wat wij wilden en dat hotel geboekt Haha!.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 16:29

Ja, want dan kon je niet op vakantie Clown

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 16:54

hahahaha ik vrees dat ik dan alsnog was gegaan Tong uitsteken. ik heb weer een rare kruising ontdekt hoor Knipoog. Het is een lipizannerxtrekpaard aan moederskant en de vader een groninger... Hele maffe combi en het leverde dit op: http://link.marktplaats.nl/188052582

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 17:05

Nee hoor Lama's gaan toch voor alles ROFL

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 17:11

hahaha wie weet is het wel de liefde van me leven Tong uitsteken. kom je maar op één manier achter he Knipoog. Maar tja de lama's is wel heeel belangrijk Haha!.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 18:02

Es, ik denk het niet, maar goed je kunt het altijd proberen. (Zal wel goed werken, hij in Turkije en jij in Nederland Knipoog)