Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
winnitou schreef:Nou ben ik er weer even gaan ze allemaal slapen, gezellig hoor. ga jullie voorbeeld dan zo ook maar volgen.

. Ik vind het nu al warm
, maar wel lekker hoor

of het zwembad
komt het helemaal goed
meelen schreef:Tjonge Jo, wat kan jij ouwenelen zeg. Als laatste weg hier en als eerste weer op Bokt. Slaap eens lekker uit, je hebt toch vakantie
meelen schreef:Hier volgt dan het weersbericht voor Zondag 27 Juli :
De dag begint plaatselijk met lage bewolking, daarna breekt op veel plaatsen de zon door en schiet de temperatuur weer omhoog. Tegen de middag ontstaan opnieuw onweersbuien. Ook deze kunnen weer uitgroeien tot fikse exemplaren met windstoten, hagel en veel neerslag. De maximumtemperatuur ligt tussen 23 graden aan de westkust en 30 graden in het noordoosten. De wind draait geleidelijk naar noord en is zwak tot matig kracht 3 of minder.
bij Jootje !!!! ATE schreef:Het lukte mij ook niet, Erik ligt nog op 1 oormeelen schreef:Tjonge Jo, wat kan jij ouwenelen zeg. Als laatste weg hier en als eerste weer op Bokt. Slaap eens lekker uit, je hebt toch vakantie
zou wel willen uitslapen maar het lukt niet hahahahhahahaha
. LIQUITA schreef:Vanavond gezelligbij Jootje !!!!
LIQUITA schreef:Vanavond gezelligbij Jootje !!!!
ATE schreef:Die man die bij jou staat te BBQen (plaatje).LIQUITA schreef:Vanavond gezelligbij Jootje !!!!
man met snor??????????? waar
LIQUITA schreef:Die man die bij jou staat te BBQen (plaatje).[/quote]ATE schreef:
man met snor??????????? waar
.
. 
LIQUITA schreef:Hoeft niet hoor, ik kan er redelijk goed tegen. In Turkije lekker bij de zeeof het zwembad
komt het helemaal goed

LIQUITA schreef:Vanavond gezelligbij Jootje !!!!
meelen schreef:LIQUITA schreef:Vanavond gezelligbij Jootje !!!!
Alvast veel plezier allemaal.
LIQUITA schreef:Maak je er niet te veel werk van? Hoge gasten maken er toch meestal weer een troep van.
Ik maak nog ff knoflooksaus.
meelen schreef:JAAH.....hebbem jullie al wat geboekt?LIQUITA schreef:Hoeft niet hoor, ik kan er redelijk goed tegen. In Turkije lekker bij de zeeof het zwembad
komt het helemaal goed
Weet ik wel, en het is daar ook niet zo dukkend warm als dat het hier nu is.
En dan nog een lekker briesje erbij, hmmmmmmmmmmm