LIQUITA schreef:ATE schreef:ja nog 2 te gaan
en dan heb ik eindelijk vakantie![]()
.
Ik ga nu naar mijn werk![]()
Byebye....
werkseeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:ATE schreef:ja nog 2 te gaan
en dan heb ik eindelijk vakantie![]()
.
Ik ga nu naar mijn werk![]()
Byebye....
ATE schreef:meelen schreef:En er moet zeker weerZondag?!
![]()

maken.
ATE schreef:liquita zal ik voor morgen van die stokbroodjes maken ??
natuur5D schreef:vandaag de trailer gepakt, Nelson ingeladen en naar het Twiske gereden. ik was wel heel benieuwd hoe hij in zijn eentje zou reageren, want tot nu toe ben ik steeds samen met iemand naar het Twiske gegaan. Hij was super braaf. Alleen bij het bruggetje waar we normaal, als we lopend naar het twiske gaan, weer over gaan terug naar de manege, wilde hij afslaan. het heeft me heel wat overtuigingskracht gekost om hem er voorbij te krijgen![]()
ik heb wel mazzel, eerst 2 weken mooi weer in Turkije en nu mijn laatste week vakantie is het in Nederland ook mooi. heel wat anders dan de afgelopen 2 jaar, alleen maar regen gehad.
iedereen die nog op vakantie gaat, of nog vakantie heeft
, 24 uur lang heeft er niemand gereageerd hier. En...wat hebben jullie allemaal gedaan vandaag?
?). Johanna was er ook, heel gezellie. Na het eten een lekkere wandeling met de honden door het JagersPlas gemaakt.
LIQUITA schreef:Goh...je kan wel zien dat het mooi weer is, 24 uur lang heeft er niemand gereageerd hier. En...wat hebben jullie allemaal gedaan vandaag?
Ik ben gezellig met Erik, Ilse en Iris naar de Zwarte Markt geweest. Daarna hebben we heerlijk bij Eus en Ilse ge-gourmet (sh*t, hoe word ik ooit slank?). Johanna was er ook, heel gezellie. Na het eten een lekkere wandeling met de honden door het JagersPlas gemaakt.
En natuurlijk mag een fotootje niet ontbreken, hihi.
Mireille1970 schreef:Dat ziet er goed uit!!!!!!!!!!!!
.
ik heb ze zomer in m'n bolllllll 

meelen schreef:Wat een heerlijke dag.
Ik zit nog lekker buiten (met de laptop) met een lekker bakkie koffie.
Jullie zullen ook wel weer veel plezier hebben op de manege denk ik.

meelen schreef:Jee ATE, was je nou zo ver heen dat Peet je moest voeren?
Wij hebben ook lekker ge-bbqed met z'n tweetjes. En gisteravond lekker op een terras gezeten aan het strand, naar de zonsondergang gekeken.