Hier ging het net ook behoorlijk tekeer.. hij is hier ook een paar keer ingeslagen en leeg was de afdeling
We zitten hier met zo'n 15 man... zaten toen nog maar met z'n 3en... Als ik nu naar buiten kijk denk ik dat hij weer terugkomt. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
We zitten hier met zo'n 15 man... zaten toen nog maar met z'n 3en... Als ik nu naar buiten kijk denk ik dat hij weer terugkomt.
en xeen is bij mij
Damber schreef:Die dagen kun je declareren hoor![]()
Hier ging het net ook behoorlijk tekeer.. hij is hier ook een paar keer ingeslagen en leeg was de afdelingWe zitten hier met zo'n 15 man... zaten toen nog maar met z'n 3en... Als ik nu naar buiten kijk denk ik dat hij weer terugkomt.
Hebben die uit angst de afdeling verlaten??

! best eng en toen viel ook nog even de stroom in de hal uit!! maar dat was zo weer gefikst
en wij elke keer gillen als het donderde maar toen sloeg de leraar heel hard op de piano en wij schrokken , we dachte dat de bliksem minstens insloeg op schoool
Reisroute is 4 strippen en dan met tram 1 overstappen in het centrum op de 9, 15 of 16 uitstappen halte centraal station
vanomrgen nog net 10 minuten in de zon mogen longeren 
alleen toen het weer harder ging onweren vond ik het iets minder leuk 
vera23 schreef:het idd echt pokke weervanomrgen nog net 10 minuten in de zon mogen longeren
ukaat heeft net op het land gestaan hihi die is zeikes nat gewordenalleen toen het weer harder ging onweren vond ik het iets minder leuk
ja en nu staat ze weer binnen en gaat de zon schijnen was te vrwachten grrrrrrrrrr
Damber schreef:Pas als je spierpijn hebt weet je hoevaak je die spier gebruikt
Damber schreef:Dat is best schrikken Woewa
en inderdaad Anous, de rest was hem gevlogen![]()

) en als vakantiewerk goed bevallen is ga ik vast werken in de weekenden.