Romina is gewoon zooooo lomp! Echt hoor, haar eigen boerigheid wordt nog eens haar einde denk ik
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Rijkie_ schreef:_Fieke schreef:![]()
![]()
Ik ga rond een uur of 3 naar stal, dan doe ik het!
Ik schrok me echt dood, Con had haar al buiten gezet in de molen dus meteen door naar de paddock. Komt ze 1 min later terug met een hinkie pinkie Mina
Perla en Taco hadden ook al gevecht gehad![]()
Ciske de Rat was echt UBER gaaf! Lag pas half 1 in me bedje.![]()
Vandaag leren en naar stal!
Morgen lekker shoppen met Caarbaar
Leuk dat de musical leuk was!
Ze liep gisteravond in draf bijna rad, dus dat is een goed teken.
Alleen het been is zoooooo super dik
Ik zag ook dat ze in 2 had gestaan, normaal rolt ze daar nooit, alleen in 1.
Maar voorlopig zet ik haar maar ff niet meer in de mini.. maarja grote paddock vind ik ook weer eng![]()

Talida schreef:anders gewoon een rolsingel over de deken als ze in de baby gaat? en goed inpakken met de beentjes maar dat gebeurde al neem ik aan

Maar Romina oefent voor western paard in de grote paddock en die maakt sliding stops voor het hek.... en dat is ZO slecht voor de pezen!
_Rijkie_ schreef:Dus Fiekie als het been weer dun is, wordt het gewoon molen voor haar ipv mini
Kelly_Taco schreef:Dan moet je even een longeerlijn spannen (wel een licht gekleurden anders ziet ze hem niet haha.

Kelly_Taco schreef:Belin, inpakken voor de baby?
Dat doe ik ook niet hoor...
Bij losgooien so wie so alleen springschoenen, verder niks.
Talida schreef:denk idd wel wat Kel zegt, hoe meer ze gaat, des de minder spannend het wordt en minder raar ze doen. Denk ik, ik zie Wilano ook elke keer weer gaan haha
_Fieke schreef:Misschien wil ze laten blijken dat ze liever western wil rijden Marijk, nieuwe carriere?![]()

Alhoewel we van de dressuur ook geen bal bakken
Kelly_Taco schreef:Talida schreef:denk idd wel wat Kel zegt, hoe meer ze gaat, des de minder spannend het wordt en minder raar ze doen. Denk ik, ik zie Wilano ook elke keer weer gaan haha
Maar die doet verder ook niet zoveel natuurlijk.
Maaike rijdt hem wat in de week maar die is nog niet echt aan het werk.
Romina werkt 6 dagen in de week.
Talida schreef:Kelly_Taco schreef:Belin, inpakken voor de baby?
Dat doe ik ook niet hoor...
Bij losgooien so wie so alleen springschoenen, verder niks.
als ene paard zichzelf in de baby zo kan toetakelen, ja dan zou ik ook in de baby doen. Ik heb ook niks om, maar Tal rolt toch niet in de baby
met een rolsingel komt ze in ieder geval niet in het hek, of komt het niet door het omrollen?
Talida schreef:haha ik heb voor Tal ook nog plenty carrierekansen bedacht, mocht dressuur niet lukken. In het ergste geval circuspony
_Rijkie_ schreef:Normaal rolt ze niet om, maar ik weet niet wat ze gister gedaan heeft...
Ze gaat altijd heel netjes van de kantjes afliggen namelijk.
Blond. xManon_ schreef:Omg ik dacht dat jullie met "in de baby zetten" altijd bedoelde dat je er babydoekjes overheen haalde ofzo. Ik snapte het al vaak niet, maar dat betekend dus in zo'n kleine paddock.Blond.
xManon_ schreef:Omg ik dacht dat jullie met "in de baby zetten" altijd bedoelde dat je er babydoekjes overheen haalde ofzo. Ik snapte het al vaak niet, maar dat betekend dus in zo'n kleine paddock.Blond.