Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik kom dus graag in contact met mensen die daar al leasen
Ik ga er dinsdag kijken, en dan daar ook eens wat vragen stellen

Maar goed, heerlijke sfeer. Ik ga morgen weer, judith is ziek naar huis
is

heb doordeweeks soms helemaal geen tijd! Vlieland ga ik natuurlijk nog heen, maar als ik in Juni afgestudeerd heb dan pak ik de paarden wel weer op!
wel raar mis het wel om niet naar de paarden te gaan, ga volgende week wel even bij de paarden kijken, dat kan altijd
Ik ga dinsdag voor het eerst kijken op WB-stables
even naar de locatie kijken etc.. en dan word ik gebeld zodra de leasepaardjes ook over zijn, om te kijken of daar wat voor me tussen zit.. ben erg benieuwd
hier in het noorden zijn de prijzen dan een stuk lager, ik wil zoooo graag een eigen straks...kijk al heel vaak op marktplaats
maar eerst maar tijdje aant werk en een 'buffer' opbouwen... JuuLePuuL schreef:Oke, je gaat daar leasen? Heb je al een idee wie? Heb je daar het geld dan voor als student? Ik vind het vrij prijzig allemaal en zou er niet leasen, maar das mijn mening.
zij gaan een gedeelte van het leasen betalen, en ik de rest (mits er een leuk paardje tussen zit)
Dat scheelt dat je ouders meebetalen! Wapper is een leuke merrie, wel moeilijk en soms pittig, maar daar kan je heel wat uithalen en van leren...heb haar een tijd lang wekelijks gereden in de les
kun je miss eens wat meer over haar vertellen? Ik rijd vooral dressuurmatig.. maar af en toe springen vind ik ook wel leuk.. en ik wil heel miss ook wedstrijden gaan rijden
Lado leased hem.
Maar goed, als je het leuk vind
Leuk eens bij jou kijken en de paardjes!