Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
We dachten altijd dat het boerderijen waren... waar altijd zo'n rottig Jack Russeltje zonder toezicht zit te blaffen... onze paarden vinden dat een heel eng stukje...
AnitaJoeri schreef:graag alle galopswissels en passage filmen hihi nee joh gekkie,als ik naar mezelf kijk schrik ik me rot pffffffff
Banjer schreef:Oh is het een houthandel...We dachten altijd dat het boerderijen waren... waar altijd zo'n rottig Jack Russeltje zonder toezicht zit te blaffen... onze paarden vinden dat een heel eng stukje...

...ja ja en niks gebeurd hoor mensen mijn pony beest kan best los met andere paarden ook al willen de meeste dat niet heb ik het idee 
, Fallon jij weer met je WEEKEND!!!!!!! Ruilen??????? Jij bent toch politie en dan mag je vast wel hier zitten......doe je net alsof je mij bent. We lijken best op elkaar .....
Hoorde van Madelon dat Blando met de deken van Spetter in zijn mond stond....ach ja het blijft een pubertje nog met pijn in zijn mondje denk ik......Mag hij niet mee naar de tandarts Eefje????????
. Dat ene meisje had twee lekke banden en kon vandaag weer niet dus die hoeft niet meer terug te komen
We zoeken gewoon verder naar iemand die het wel leuk vindt en waarmee het met Blando wel klikt......

davinci1 schreef:hallo allemaal!! hoe is het me jullie?? nog wat leuks gedaan vandaag?
groetjessss!!!
Jetta schreef:Als ik Blando een keer voor je moet(mag) doen, Kaar, je hoeft maar te gillen! Ik hoop dat je een leuke verzorger m/v kan vinden!
jarno schreef:davinci1 schreef:hallo allemaal!! hoe is het me jullie?? nog wat leuks gedaan vandaag?
groetjessss!!!
en lag je zak eten er nog.
die vrouw van de pomp zei ga jij maar hoor ik hou het wel in de gate haha.
ze dacht die meid zit te wachten in de auto om te lessen kan je niet maaaaaaaaaaaaaaaken.
en is het pinnen ook nog gelukt?
nou doei
lekekr gewerkt nog? groetjes 
NuggT schreef:Hee Ilse
Hoe ging het btw met je verzorgster Zondag?
Die zou toch Zondag weer komen ofzo?
Of ben ik blond?

NuggT schreef:Okee mooi.
Heb jij ook weer wat meer tijd he?