stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zirano

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 21:12

Nee joh als je een half of een hele al naar gelang de grote?zwaarte van je paard werkt dat prima,Wij hadden dat gedaan zodat het bekappen niet meer als naar ervaren werd en aan dus steeds minder geven net zolang dat hij weet dat er niets aan de hand is.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 21:14

oke ga ik dat binnenkort proberen, want z'n hoeven achter worden nu wel heel lang Lachen

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 21:19

Je moet het wel ongeveer anderhalf tot twee uuur van te voren geen en daarna mg hij twee uur niets eten.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 21:21

hoe gaat dat eigenlijk met de hoefsmid ?
gaat iedereen bij dezelfde ? anders kunnen we misschien tegelijk afspreken sjorsie ?!
amigo moet ook wel weer eventjes bijgewerkt worden namelijk!
U2 is prachtig (voor zover het te zien was met zijn deken) maar hij bleef aandacht vragen, maakte zoveel herrie dat we niet meer normaal konden praten in de stal hahaha buiten ging het beter ondanks alle wind!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 21:23

Er komen diverse verschillende hoefsmeden op stal en je moet gewoon vragen wie er plek heeft want er zitten er ook al vol.Die persoon wordt dan jouw vaste hoefsmid.Morgen komt Paul vanaf een uur of tien en ik heb echt geen id of hij nog plek heeft.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 21:25

Ja ik moet de hoefsmid echt even inplannen, aangezien ik Wesco dan eerst moet ophalen bij de broer van Meneer Taams en dan die sedalin er nog in, of tegelijk, Abel is gelukkig wel braaf bij de hoefsmid.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 21:28

Je kunt natuurlijk ook vragen aan de hoefsmid of hij hem daar wil doen.
SHirley we gan DUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIM en hopen dat alles meevalt.De wortels van de afgelopen tijd waren wel erg lekker vond hij,vooral die appelstroop die hij er als allereerste aflikt was schattig om te zien.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 10:04

Allano2502 schreef:
dag mensen
zaterdag avond heb ik wedstrijd les vandaag ging wel goed proefje ook wel dus hoop dat zaterdag oook goed gaat .
moet 6uur en half7 als 1ste van de groep en daan moet om half8 zoiets .. Vast veel suc6 voor de mensen die meedoen

Daan moet om 18.16 en rond 18.45 ofzo Kim Knipoog Ze is als 3e van het groepje. Fijn dat het proefje oefenen goed ging. Ik hoop dat Allano zich braaf gaat gedragen zaterdag!

Morning allemaal Haha!

Mijn zeer gewaardeerde collega secretaresse laat me vandaag gewoon zitten. Ik belde haar rond half 10 op om te vragen waar ze bleef. Belde ze daarna terug dat ze zich had verslapen en ook niet zo lekker voelde en dat ze naar haar managers ging bellen of ze thuis mocht blijven Scheve mond En bedankt weer... leuk dat ik het nu in mijn uppie kan doen zonder overleg van te voren Boos! Lekkere mentaliteit zeg! Ik moet vandaag ook nog een kadootje kopen voor en collega die is bevallen. Had al tegen mijn manager gezegd dat ik dat best wou doen maar dan wel onder werktijd Knipoog Dat ga ik dus vandaag doen want hij is er toch niet. Ik doe het gewoon lekker rustig aan want moet naar de Beethovenstraat en werk vlakbij het Amstelstation.

Gisteravond was Omar erg braaf ondanks de harde wind en ging best lekker Lachen Vanavond rij ik hem zelf en niet mijn bijrijdster omdat Daan wedstrijd heeft zaterdag.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 10:49

kekaro schreef:
hoe gaat dat eigenlijk met de hoefsmid ?
gaat iedereen bij dezelfde ? anders kunnen we misschien tegelijk afspreken sjorsie ?!
amigo moet ook wel weer eventjes bijgewerkt worden namelijk!
U2 is prachtig (voor zover het te zien was met zijn deken) maar hij bleef aandacht vragen, maakte zoveel herrie dat we niet meer normaal konden praten in de stal hahaha buiten ging het beter ondanks alle wind!

Nee, niet iedereen gaat bij dezelfde Smid. Er zijn er meerdere op stal. Je moet ook even kijken want niet iedereen neemt nog nieuwe klanten aan. Ik heb zelf Paul, net als Marjan maar Paul neemt volgens mij niemand meer aan en is daar ook erg strikt in. Je hebt ook nog Albert en Mike, die zijn ook allebei prima.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 10:50

Ik duim ook voor je Shir OK dan!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-06 11:12

vandaag is de dierenarts geweest en heb weer geluisterd naar zijn longentjes.
en de bovenkant is nogsteeds schoon en de linkerkant nog een heeeeeeeeeeeeel kleinbeetje ruis maar de rechter kant is nog niet helemaal goed maar dat moet slijten.
dat is gekomen toch door de wormenkuur die hij heb gehad en alle medicijnen en dat is nog maar de vraag of dat ooit nog weg gaat.
maar ik moet weekelijks contact houden met de dierenarts hoe het met bo gaat. en als hij met zijn tempratuur boven de 38.5 komt moet ik bellen. dus maar hij zit nu al een week rond de 37.4 en de 38.0 Haha! vandaag is de dierenarts geweest en eheb weer geluisterd naar zijn longentjes.
en de bovenkant is nogsteeds schoon en de linkerkant nog een heeeeeeeeeeeeel kleinbeetje ruis maar de rechter kant is nog niet helemaal goed maar dat moet slijten.
dat is gekomen toch door de wormenkuur die hij heb gehad en alle medicijnen en dat is nog maar de vraag of dat ooit nog weg gaat.
maar ik moet weekelijks contact houden met de dierenarts hoe het met bo gaat. en als hij met zijn tempratuur boven de 38.5 komt moet ik bellen. dus maar hij zit nu al een week rond de 37.4 en de 38.0 Haha! Go jij! Go jij!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-06 11:19

sjorsie schreef:
Ja ik moet de hoefsmid echt even inplannen, aangezien ik Wesco dan eerst moet ophalen bij de broer van Meneer Taams en dan die sedalin er nog in, of tegelijk, Abel is gelukkig wel braaf bij de hoefsmid.

ik zou het aan mike vragen want die heb als het goed is wel nog plek en die komt ook bij piet zijn broer voor tebekappen

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 11:27

AnneOmie schreef:
Nee, niet iedereen gaat bij dezelfde Smid. Er zijn er meerdere op stal. Je moet ook even kijken want niet iedereen neemt nog nieuwe klanten aan. Ik heb zelf Paul, net als Marjan maar Paul neemt volgens mij niemand meer aan en is daar ook erg strikt in. Je hebt ook nog Albert en Mike, die zijn ook allebei prima.

Ik denk dat Albert ook erg vol zit. Maar volgens mij heft Mike wel plek. Ik kan zijn nummer wel via pb doorgeven. Mike is ook vaak op stal.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:00

pascha7 schreef:
sjorsie schreef:

ik zou het aan mike vragen want die heb als het goed is wel nog plek en die komt ook bij piet zijn broer voor tebekappen

graag als een van jullie met het nummer wil pb -en ga ik hem meteen bellen zo

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:05

Ik heb t nr naar je ge pb-ed Sjorsie

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:15

Yes gelukt, dankjewel Shirley, hij heeft idd plek en Wesco kan waarschijnlijk volgende week al Haha!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:32

wil iemand mij ook het nummer pmen ?!
dan ga ik ook meteen even vragen voor amigo.

wat is het trouwens lekker buiten! (ok het is koud, maar droog en een beetje zon Lachen )

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:35

kekaro: ik heb het nr naar je doorgestuurd Lachen

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:36

sjorsie schreef:
kekaro: ik heb het nr naar je doorgestuurd Lachen

Hihi ik ook net.... weet ze zeker dat ze t heeft. Lol.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 14:02

Ik belde Luc net, of Ilion zich een beetje liet laden (de laatste paar xren had hij er niet zo'n zin in nl) maar dat had hij vandaag ook niet zo. Longeerlijn er achter en daar ging hij lekker in hangen tot ie vond dat hij er toch maar in ging. Maf beest.
En toen was Luc net op weg, reed door den Ilp en moest uitwijken voor een traker en kreeg daardoor een lekkeband! Rob en Manja reden achter m en zagen t gebeuren... gelukkig hebben ze m geholpen de band te wisselen anders was ie te laat voor zijn afspraak in Bodegraven. Arme Luc dat is geen leuk ritje zo. Lijkt me heel eng met paarden in de trailer een band wisselen. Maar gelukkig haalt de krik 2000 kilo en ging t goed.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 14:04

Jeetje dat is zeker een penibele situatie, je moet er toch niet aan denken dat zoiets gebeurt als je al op de snelweg zit, gelukkig is alles verder goed gegaan met de rit.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 14:06

sjorsie schreef:
Jeetje dat is zeker een penibele situatie, je moet er toch niet aan denken dat zoiets gebeurt als je al op de snelweg zit, gelukkig is alles verder goed gegaan met de rit.

Ze zijn nog onderweg.... maar ik denk dat t verder wel goed gaat.
En idd moet je er niet aan denken dat zoiets op de snelweg gebeurd!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 14:34

hè jeetje dat is naar zeg !
is normaal al geen pretje, een lekke band, laat staan met een volgeladen trailer....nou goed, hopen dat het verder gladjes verloopt!

ik heb zojuist ook naar mike gebeld en hij moest lachen maar had nog wel een plekje voor mijn ontdeugende haf Haha! ook amigo mag er volgende week aan geloven.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 14:39

kekaro schreef:
hè jeetje dat is naar zeg !
is normaal al geen pretje, een lekke band, laat staan met een volgeladen trailer....nou goed, hopen dat het verder gladjes verloopt!

ik heb zojuist ook naar mike gebeld en hij moest lachen maar had nog wel een plekje voor mijn ontdeugende haf Haha! ook amigo mag er volgende week aan geloven.

Ja Mike moet wel iets hebben van: wat n drukte zo plots.... Maar hij is n leuke vent die volgens mij altijd lacht, hier ziet hij de lol wel v in.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 15:22

sjorsie schreef:
Yes gelukt, dankjewel Shirley, hij heeft idd plek en Wesco kan waarschijnlijk volgende week al Haha!

Super, dat is ook weer opgelost Haha!

Ik heb net een kadootje moeten halen voor een collega die een baby heeft gekregen. Heb meteen een leuke kerstoutfit voor mezelf gescored Tong uitsteken De WE zat in dezelfde winkelstraat namelijk Haha!