Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Allano2502 schreef:dag mensen
zaterdag avond heb ik wedstrijd les vandaag ging wel goed proefje ook wel dus hoop dat zaterdag oook goed gaat .
moet 6uur en half7 als 1ste van de groep en daan moet om half8 zoiets .. Vast veel suc6 voor de mensen die meedoen
Ze is als 3e van het groepje. Fijn dat het proefje oefenen goed ging. Ik hoop dat Allano zich braaf gaat gedragen zaterdag!
En bedankt weer... leuk dat ik het nu in mijn uppie kan doen zonder overleg van te voren
Lekkere mentaliteit zeg! Ik moet vandaag ook nog een kadootje kopen voor en collega die is bevallen. Had al tegen mijn manager gezegd dat ik dat best wou doen maar dan wel onder werktijd
Dat ga ik dus vandaag doen want hij is er toch niet. Ik doe het gewoon lekker rustig aan want moet naar de Beethovenstraat en werk vlakbij het Amstelstation.
Vanavond rij ik hem zelf en niet mijn bijrijdster omdat Daan wedstrijd heeft zaterdag. kekaro schreef:hoe gaat dat eigenlijk met de hoefsmid ?
gaat iedereen bij dezelfde ? anders kunnen we misschien tegelijk afspreken sjorsie ?!
amigo moet ook wel weer eventjes bijgewerkt worden namelijk!
U2 is prachtig (voor zover het te zien was met zijn deken) maar hij bleef aandacht vragen, maakte zoveel herrie dat we niet meer normaal konden praten in de stal hahaha buiten ging het beter ondanks alle wind!
vandaag is de dierenarts geweest en eheb weer geluisterd naar zijn longentjes.
sjorsie schreef:Ja ik moet de hoefsmid echt even inplannen, aangezien ik Wesco dan eerst moet ophalen bij de broer van Meneer Taams en dan die sedalin er nog in, of tegelijk, Abel is gelukkig wel braaf bij de hoefsmid.
AnneOmie schreef:Nee, niet iedereen gaat bij dezelfde Smid. Er zijn er meerdere op stal. Je moet ook even kijken want niet iedereen neemt nog nieuwe klanten aan. Ik heb zelf Paul, net als Marjan maar Paul neemt volgens mij niemand meer aan en is daar ook erg strikt in. Je hebt ook nog Albert en Mike, die zijn ook allebei prima.
pascha7 schreef:sjorsie schreef:Ja ik moet de hoefsmid echt even inplannen, aangezien ik Wesco dan eerst moet ophalen bij de broer van Meneer Taams en dan die sedalin er nog in, of tegelijk, Abel is gelukkig wel braaf bij de hoefsmid.
ik zou het aan mike vragen want die heb als het goed is wel nog plek en die komt ook bij piet zijn broer voor tebekappen
)
sjorsie schreef:kekaro: ik heb het nr naar je doorgestuurd
sjorsie schreef:Jeetje dat is zeker een penibele situatie, je moet er toch niet aan denken dat zoiets gebeurt als je al op de snelweg zit, gelukkig is alles verder goed gegaan met de rit.
ook amigo mag er volgende week aan geloven. kekaro schreef:hè jeetje dat is naar zeg !
is normaal al geen pretje, een lekke band, laat staan met een volgeladen trailer....nou goed, hopen dat het verder gladjes verloopt!
ik heb zojuist ook naar mike gebeld en hij moest lachen maar had nog wel een plekje voor mijn ontdeugende hafook amigo mag er volgende week aan geloven.
sjorsie schreef:Yes gelukt, dankjewel Shirley, hij heeft idd plek en Wesco kan waarschijnlijk volgende week al

De WE zat in dezelfde winkelstraat namelijk