priscilla schreef:Heey ik denk dat er met die bonte pony BOWIE bedoelt wordt!! De supermooie bonte pony van Dominique.. Komt overigens net als Dunhill en Junior en Chance en Nicky en Rivaldo enjannika en Eclair en pfff kan het zo niet meer opnoemen allemaal bij een de zelfde eigenaar weg en ken ze allemaal al vanaf veulie af aan. Jigger is van Suzan geweest en het laatste nieuws wat ik weet is dat ze een veulen heeft gehad en dat ze verkocht is.
@ dees wat Maril nu doet weet ik eigenlijk niet maar ze wou eerst even rust om dan naar wat anders te kijken.
Wat de lessen betreft en die jonge paarden tja Paul had eerder ook wel eens een jong dier maar die kwam niet eerder echt de les in als het vertrouwt was. Cahnce heb ikzelf naar de manege gebracht toendertijd en heb hem eerst zelf elke dag gereden totdat paul zoiets had van oke we gaa het proberen. Net als Pebbles ook haar heb ik eerst gereden voordat ze mee mocht lopen. En helaas weet ik ook dat ook de manege paarden af en toe door iemand met slof gereden worden.. Alleen dit gaat buiten de lessen om. En spoortjes mogen sommige mensen idd gewoon om hebben in de les! En dit was absoluut bij Paul not done!! Rijden doe je met je kuiten en niet met een spoortje.. dan drijf je maar iets meer. Of je maakt m even wakker voor je been.
Het is helemaal waar dat je het lang niet iedereen naar het zin kan maken.. Ook toen paul het bedrijf runde waren er problemen en dat zul je overal houden! Overal is geroddel en iedereen weet altijd beter! Helaas! Vind het alleen erg jammer dat je nu je niet meer vaste klant bent je bijna weg gekeken wordt in de kantine! En dat het zo'n onwijs vaste kliek is dat je niet meer fatsoenlijk je drinken kunt bestellen.
@ Anne lot super!! gefeliciflapstaart!!
@Linda... Wat hoorde ik nu?? Friezen kunnen erg lomp zijn he! OOHhh zoals veel mensen zeggen het zijn zulke relaxte dieren hahahaha Nee Linda het zijn regelrechte Tanks... Hoe is het met je been?
Thnx priscilla
degene die ik bedoelde die samen met nicky bij wilten binnen kwam niet een met een L beginnende maar Dunhill bedoel ik daarmee