doen jullie ook aan f proeven?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Prrrr

Re: doen jullie ook aan f proeven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 18:16

Dan zijn we in elk geval met zijn tweeën Haha!.

En laten we niet een discussie starten over het plaatje dat sommige mensen vormen in zo'n apepakkie ROFL

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 18:19

Ik ga sowieso altijd voor mijn punt. Ik doe altijd mijn best en ga ook altijd in het apepakkie. Haha! Tuurlijk wil je graag winnen...dat wil iedereen...en ja, ik doe het ook voor de lol. Knipoog

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 18:25

Ben het helemaal met je eens Sas!

Ik vind het een verschil of je onderling start of officieel start en of je eigen paard/verzorgpaard rijdt of manege paard.

Leuk zo'n kind, zeker de kleinste, je kan misschien een jaar je wedstrijdkleding aan en het jaar erna kan je het verkopen, want je bent eruit gegroeid. En aangezien er bij ons maar 2x per jaar wedstrijdjes georganiseerd worden, ze niet eens officieel zijn voor in je ruiterpaspoort (die ik niet eens heb). Dan kan je ook geen wedstrijdkleding verplichten. Ik ga dus echt niet voor 2x per jaar wedstrijdkleding kopen, dan maar geen wedstrijden.

Mijn punt is dat het om je rijden gaat, niet alleen om je apepakkie. Ik vind dat je bij een wedstrijd best een beetje netjes mag zijn, gewoon alles beetje schoongemaakt en dat de jury je houding moet kunnen beoordelen. Als je kleding daaraan voldoet vind ik het goed.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 18:27

Precies...

Ik doe alleen maar mee omdat ik dan op mijn lievelingspaard mag Huilen van het lachen

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 18:30

Haha je haalt me de woorden uit de mond Prrrr!

Even heel wat anders, doen jullie ook iets met de carnaval op de manege? Lachen Wij wel, ieder jaar kan je je als groep opgeven (minstens 2 personen) en dan een soort caroussel proef rijden. Wel verkleed natuurlijk en met muziek erbij! Heel leuk!
Ik zal zo even een filmpje plaatsen van onze carnaval vorig jaar, toen deden we Annie the musical! Onze les is een paarden les, rijden zelden tot bijna nooit pony's in mee, en daarom gingen we met de carnaval op de pony's! We zijn zeker niet de grootste, dus dat kon makkelijk voor die 5 minuutjes Lachen!

*Gaat even filmjpe zoeken
*Gevonden Haha!: http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 0835385964
Even kleine uitleg, de meeste van ons waren als weeskinderen, voorop rijdt Annie en achteraan rijdt Miss Hanigan die ons de hele tijd loopt de vertellen wat we moeten doen op een strenge toon (dat was iig het verhaal Clown) De afgroet staat er helaas niet op, maar we stonden 't zelfde als de begingroet maar dan stappen we allemaal af, en gaan vervolgens de grond poetsen met wat we in onze handen hadden haha Haha! We hadden trouwens ook gewonnen!

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 18:30

We zijn al met zijn drieën Knipoog

edit - offeh, vieren.... weetjewat: ik tel niet meer Haha!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 18:31

Ja dat vind ik ook een heel goed excuus

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 18:32

Horsefreak schreef:

Uhm.... jij reageerde op Kooslover, denk ik dan?

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 18:33

Shanna_ schreef:
Haha je haalt me de woorden uit de mond Prrrr!

Even heel wat anders, doen jullie ook iets met de carnaval op de manege? Lachen Wij wel, ieder jaar kan je je als groep opgeven (minstens 2 personen) en dan een soort caroussel proef rijden. Wel verkleed natuurlijk en met muziek erbij! Heel leuk!
Ik zal zo even een filmpje plaatsen van onze carnaval vorig jaar, toen deden we Annie the musical! Onze les is een paarden les, rijden zelden tot bijna nooit pony's in mee, en daarom gingen we met de carnaval op de pony's! We zijn zeker niet de grootste, dus dat kon makkelijk voor die 5 minuutjes Lachen!

*Gaat even filmjpe zoeken
*Gevonden Haha!: http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 0835385964
Even kleine uitleg, de meeste van ons waren als weeskinderen, voorop rijdt Annie en achteraan rijdt Miss Hanigan die ons de hele tijd loopt de vertellen wat we moeten doen op een strenge toon (dat was iig het verhaal Clown) De afgroet staat er helaas niet op, maar we stonden 't zelfde als de begingroet maar dan stappen we allemaal af, en gaan vervolgens de grond poetsen met wat we in onze handen hadden haha Haha! We hadden trouwens ook gewonnen!

Leuk zeg! Haha!
Onse manege doet et niet, wel andere hier in de omgeving. Is altijd wel leuk!

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 18:38

Is ook erg leuk! Haha! Zeker om 1x in het jaar weer es op die kleintjes te mogen rijden haha, 't zijn toch de pony's waarop je hebt leren rijden Knipoog
Jammer dat ze 't op je manege niet vieren! Is bij ons altijd een super gezellige boel! Haha!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 18:43

Dat soort dingen vind ik wel echt superleuk, maar daar doen wij niet aan Knipoog

Goh toch nog mensen die het met me eens zijn Clown

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 19:05

Prrrr schreef:
Horsefreak schreef:

Uhm.... jij reageerde op Kooslover, denk ik dan?

Ja daar reageerde ik op Knipoog

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 22:46

wij hebben dit jaar voor het eerst carnaval, vorige jaren was het halloween..
ik en nog 2.. en we moeten nog een slachtoffer zoeken.. willen als zebra's. zelf je proef schrijven etc. is wel leuk, maar ik wil wel winnen Tong uitsteken

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 23:03

Laura_ schreef:
willen als zebra's.

Dat heeft onze groep 2 jaar geleden gedaan op de muziek van de Lion King ( Hakuna Matata of zoiets), wij hadden of erg donkere paarden of schimmels, de schimmels ( met een spray bussie van de kruidvat) met zwart in zebra print gespoten en de donkere paarden in tijger/panterprint was helemaal gaaf!!!! Dit jaar hebben we ook een leuk thema maar wordt op het ogenblik nog uitgedacht

Ontopic weer.... Ja ik rij mijn F proeven in wedstrijdtenue, ik had het allemaal al dus waarom niet haha. Maar ik kan me voorstellen dat niet iedere manegeruiter een pikeurjasje of ziets dergelijks gaat aanschaffen, maar een beetje knap voor de dag komen zie ik altijd graag.

En nu weer offtopic @ Shanna: deed jij ook 2 jaar geleden mee als Oompa Loompa ? dan heb ik je nog op dvd staan haha

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 13:45

Morgen moet ik 10A rijden, is best nog een pittig proefje, weet iemand of de proeven ergens online staan Lachen

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 15:37

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 15:48

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 16:55

20 januari heb ik een proefje! Haha!
f7 B !

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 16:57

@ Kim, nee toen reed ik nog net niet in de 9 uurs les! Knipoog Reed toen geloof ik nog bij de 11 uurs. Had er idd ook foto's van gezien, zag er erg leuk uit haha!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 19:31

Shanna_ schreef:
Is ook erg leuk! Haha! Zeker om 1x in het jaar weer es op die kleintjes te mogen rijden haha, 't zijn toch de pony's waarop je hebt leren rijden Knipoog
Jammer dat ze 't op je manege niet vieren! Is bij ons altijd een super gezellige boel! Haha!

Ja., dat geloof ik best. Tong uitsteken!

Andere manege in Almere doet 't wel, ga dan ook vaak kijken aangezien mn beste vriendin daar altijd aan mee doet. Ik support haar dan, en ben d'r groom. (Ze gaat niet op manegepaard, maar op d'r verzorgpaard.) Ik ben altijd zenuwachtiger dan haar.. Nagelbijten / Gniffelen

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:19

Flower schreef:
Thnx ... http://dressuurproeven.homestead.com/files/FNRS10A.pdf

Ik vind het echt een pittige proef, alle overgangen moeten exact op de letter gereden worden Nagelbijten / Gniffelen Haha! !

Haha, lollig, de naam van die manege is waar ik rijd Tong uitsteken
Uiteindelijk wordt het morgen toch Patrick Vork
Had met Maria (manege-eigenaresse) overlegt, en ze dacht dat Char zondag wel mee kon lopen, want de ontsteking was er al uit aan 't gaan, maar dan zouden ze d'r vandaag 'n uurtje laten lopen, en kijken hoe dat ging, maar ze dacht dat het wel kon Lachen
Maar helaas, ze liep kreupel Ach gut
Dus morgen op Patrick, maakt mij niet zoveel uit, want ik heb de hele week al op Zauber gereden, en die is 'n stuk groter en moeilijker, en heb ook heel veel doorgezeten, dus dat gaat wel lukken met Pat, die loopt wel goed Lachen

lalunique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 12:18

ik heb 8 maart en 4 mei weer f proefjes (ik zet ze nu nog maar niet in de lijst want het duurt nog een beetje lang) als alles goed gaat wordt het in maart nog 1 keer f7 en dan in mei f8 Haha!

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 13:03

met carnaval waren we gister aan het overleggen of we nou wel als zebra's zouden gaan, dus k zei of lion king, jaja ik jat hier ideen Clown
maar ze moesten nog denken ofzo Clown

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 20:13

Vanochtend was ik om half 9 op de manege, Rock gepoetst en knotjes gemaakt, Sofie d'r op gegooit, nog even met Rocky aan de hand rond gelopen toen want hij vond weer iets eng Vork
Toen d'r proefje gekeken, ging wel goed, toen naar Pernille & Meneer van Riet gekeken, die ging echt super Lachen
Verder allemaal pony's opgezadeld/gepoetst/kinderen erop gezet enzo, en toen om 2 uur Isabel opgezadeld voor Denise, en Denise gaan inrijden, toen haar proefje gereden, en die ging goed, toen zelf snel omkleden, Pat opgezadeld, maar inrijden ging niet zo goed, m'n netje vloog 2x uit (kan echt niet met zo'n ding overweg Vork ) dus 2x afgestapt, en Pat liep niet echt lekker, liep niet aan de teugel en was niet goed aan m'n been, maarja, toch lekker m'n proefje gereden, ging redelijk, met gebroken lijn doorzitten alleen tot na de x doorgereden, maarja Nagelbijten / Gniffelen
De voltes in galop waren te klein, maar Patrick was nogal vervelend aan 't doen in de galop Vork
Bij binnenkomen groeten wilde die niet stilstaan, dus ik keihard 'Patrick!' en hij stond stil Vork
Gelukkig hoorde de jury het niet Tong uitsteken
Maar verder ging ie wel, en toen was om 6 uur prijsuitrijking, was best zenuwachtig, en Denise was (in andere categorie) 2e met 213 punten, en ik was 1e met 226 Bloos! Go jij! Go jij! Haha!
Was echt zó blij, en echt trots op mijn Patje Lovers
Ojaa, we hadden 2 ringen, 1 in de wedstrijdbak (grote bak, 26x110) tussen de witte hekjes, en 1 in de andere bak, en tussen die 2 bakken in inrijden (in de wedstrijdbak dus, heel veel plaats Tong uitsteken )
Omdat ik eigenlijk met Char zou rijden zou ik in deze bak rijden, want mijn instructrice was bang dat Char de bak uit zou springen Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding
Ik en Kelly Huilen van het lachen
Afbeelding
Waren ff met m'n beugels bezig Vork
Afbeelding
Patrick staat idioot Huilen van het lachen
Afbeelding
Hier ook Vork
Afbeelding
Proefje net afgelopen Clown
Afbeelding
Weer in de andere bak
Afbeelding
Ff idioot Huilen van het lachen

ROMANxBEAUTY

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 20:16

tja en over mijn proef zullen we maar niet praten...
Ik heb maar 2 onderdelen gereden, en ben darana afgestapt.
Mijn paard liep zo te kl*ten, werd ik helemaal gek van en ik was zo gespannen als de pest.
oorzaak dat ie zo raar deed, is me nieuwe zadel die niet goed lag Boos!