Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Annemarie

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-07 18:03

Nee de mijne inderdaad ook niet Clown
Mijn moeder is dus echt goed in onthouden, maar toch vind ze dat haar geheugen achteruit gaat en wil nu dus voor haar verjaardag zo'n 'geheugentrainer' zoals zei dat noemt (lees Nintendo DS met geheugen-train-spellen Clown ) Ja

papiertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 18:15

ow dat lijkt me ook wel lagguh om te doen... volgens mij zou ik daar heel slecht op scoren Bloos

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-07 18:19

Ik ook *LOL*

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 23:29

dat doet de vader van mijn vriend ook op de DS *LOL*

Rosa haar dreads zijn met pijn en moeite allemaal eruit gehaald nu, ze gaat haar haar zo weer wassen en hopelijk ziet het er dan weer een beetje toonbaar uit Ja

Pauline ik had je voicemail nog ingesproken dinsdag, luister 'm eens af Clown

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 08:11

mijn voicemail??????? wel het goede nummer Knipoog

leuk dat het jullie goed is vergaan, behalve fenn haar ongelukje Ach gut ben jij nu aankomende week weer op het lamoen tessel?

haha wat een gedoe met die slaapmatjes trouwens Nagelbijten / Gniffelen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 10:04

fenn en haar ongelukje, hihi, klinkt alsof ik in m'n bed heb geplast ofzo Clown
die slaapzakjes is inderdaad gedoe. Gelukkig had je om de mijne de goede gedaan ier Nagelbijten / Gniffelen Knipoog

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 14:06

bruine schreef:
mijn voicemail??????? wel het goede nummer Knipoog

leuk dat het jullie goed is vergaan, behalve fenn haar ongelukje Ach gut ben jij nu aankomende week weer op het lamoen tessel?

Rosa en ik zijn er deze week weer ja Ja
Jannette had je nummer aan me gedicteerd uit haar telefoon, zal zo wel even kijken welk nummer het was Haha!
Maar je hebt dus geen berichtje op je voicemail..?

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 14:40

Nou leuk dat jullie het leuk hebben gehad,, (alleen jammer van je ongelukje fenn) Hoop dat het een beetje goed gaat.

Verder heb ik me ook wel vermaakt op de pony rug (had weer eens zo'n gekke dag:P) Joah,, Eerst begonnen met geen zadel en er gewoon goed om opzitten en later anderssom. Tosca had echt zo iets van euh,, ja wat doe jij nou en die begon gewoon achteruit te lopen haha,, en Storm die had echt lol die begon in 1 keer actief te stappen joh die vond het echt geweldig:P. Nog bijna de afgedonderd van Storm.

Die dacht ja kijk eens jij hebt geen zadel dan ga ik mooi klieren:P dus ik met veel pijn en moeite aangalopperen (hij was sloom en vervelend) gaat ie keihard draven als die uit de galop komt donder ik dr bijna vanaf zeggen ze ook net zo droog van de kant euh blijf je zitten haha,

Ik zal de foto's even oploaden is wel mooi om te zien Nog in het westernzadel gezeten omdat dta verkocht moet worden, (dus ja,, )

Nieuw western zadel een Australian stock ofzow iets te kooop met alles er bij,, beugels, dekje,, 18 inch, voor meer intresse pb me maar haha

Nou volgens mij was dit het wel weer ga nu maar eens de foto's oploaden ooh ja kijk ook ff bij de foto's van afgelopen woensdag

*zoekt de linkt* viewtopic.php?f=53&t=812466&hilit=

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-07 09:29

Bonjour! Lachen
Ik ben zo vreselijk verbrand! Clown
Gister ochtend een fietstochtje gemaakt (we hebben er 1.5 uur over gedaan, maar we zijn niet verder gekomen dan het stuk tussen Almelo-Bornerbroek-Enter Clown ), en verder 's avonds nog 'fanatiek' gevolleybalt, en gewoon de hele dag buiten geweest (wel in de schaduw) maar ik ben zo rood Nagelbijten / Gniffelen
Echt weer wat voor mij..

Laatst kwam ik iemand tegen die opzoek was naar een Australian Stock zadel.. maar ik weet niet meer wie.. zet het in je onderschrift *LOL*

BelgenGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 21:15

IK ben op zoek naar een a.s !!!!
maar dan wel 1 met een mega brede boom
maatje-belg dus!

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 07:28

Gisteren nog even langs het Lamoen gereden. Zag er gezellig uit... Hopen dat ze een beetje mooi weer houden deze week

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 08:52

mooi zo Lachen
ik ga denk ik vanmiddag even naar het lamoen bellen over week negen. Eens informeren hoe duur het zou zijn als ik drie (eigenlijk twee en halve) dag zou komen...
zijn er hier nog sponzoren?

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 12:27

Citaat:
Gisteren nog even langs het Lamoen gereden.

en vandaag dus ook Haha! ik denk dat wij jullie achterna gereden hebben, heerlijk weer he en weinig vliegen, wie is degene op de fjord die bij jullie was?

iid volgens mij weer een hele leuke groep kinderen, ik was er gister al voor een uurtje voltige en vanmorgen dan voor het begeleiden van een buitenrit.

kom je nog een keer ponykampen fenn?

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 13:32

Ik heb jullie wel gezien na het heidepad. Ik denk alleen dat jullie het laatste stukje anders zijn gegaan.
Het meisje op de fjord was Heidi, een vriendin van mij. Haar pony'tje loopt heel goed voor de kar maar onder het zadel is het wat moeilijker. Ging vandaag erg goed, totdat we een trekker met iets erachter tegenkwamen. Die stomme vent wou niet even stil gaan staan. Toen ging Jelmer er vandoor met Wiets er achteraan. Ik had Wiets zo weer terug en die wou er ook wel weer langs. Jelmer wou niet meer en die bestuurder van de tractor had geen geduld. Resultaat: Jelmer de sloot in.
Daarom gingen we ook helemaal het weiland in toen jullie er langs kwamen. Mariska wou niet nog een keer de sloot in.

Je had wel een klein groepje bij je vandaag!

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 13:49

laatste stuk zijn wij via de bovenberg gegaan, moeder en dochter die ik bij me had hebben daar een vakantiehuisje en daar zijn we even wezen kijken, ze zijn hier nu op vakantie en het meisje heeft naast hun huisje al jaren een verzorgpony waar ze mee het bos in gaat , haar moeder wilde nu te paard eens mee , vandaar dat we maar met z'n 3 tjes waren, het had niks met ponykamp te maken Haha!

wij dachten al, wat doen die daar nou Nagelbijten / Gniffelen
fijn zo'n lomperd die rekening met bange paarden houd Boos!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 14:16

paulien, ik kom nog een half ponykamp. Maandag, dinsdag en woensdagochtend van week negen. Dan is m'n geld op Clown

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 14:28

o leuk Haha! moet je ook maar een half paard uit zoeken Haha!

gaat het al beter met je hand?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 14:32

die twee vingers bewegen al een heel klein beetje Nagelbijten / Gniffelen maar het gaat dus wel beter Lachen

Dat halve ponykamp moet ik trouwens wel nog soort bevestigen. Maar dat gaat wel lukken en een half paard ... mmm, ik geloof dat we met drie 'kinderen' en twee leiding zijn. Dus een half paard zal ook wel over zijn Clown

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 14:39

oei zo weinig Bloos! kun je wel het leukste halfie er uitzoeken Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 14:41

Ik wil Angela en PZN ook wel een keer proberen, dus daar kan ik een halfje van uitproberen Clown . Mirthe Lachen Toch wel geloof ik...

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 14:47

angela was nu kreupel dus ik hoop voor je dat die tegen die tijd weer rad is, mirthe zou ik laten staan als ik jou was Knipoog pzn is leuk, jupi of iets heel anders toontje Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 14:49

Dan zou ik Iris happy maken Lachen Maar dat lijkt me niets eigenlijk Nagelbijten / Gniffelen Jupi vond ik de laatste keer niet zo, maar wie weet. A, ik zie dan wel weer.
en Mirthe zou ik toch graag wel weer op naar buiten willen, geloof ik.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-07 15:39

Jupiter moet je gewoon een paar keer rijden, dan sla je wel om en issie leuk Haha!
(*spreekt uit ervaring *LOL* )

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 15:40

oké, maar dat zie ik dan wel weer Ja

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 15:41

Haha fenn de aanhouder wint:)
Ik wil binnen kort ook nog wel een keer weer langs het lamoen, Moet even Pauline weer lastig vallen he.
Ik moet alleen nog even kijken wanneer aangezien ik druk ben ben nu zowat 3 keer ind e week op "stal" en dan nog werken haha Maar heb het voor elkaar heb mijn rijbewijs bij elkaar gespaard Haha! (H)