duin manege van poelenburgh

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LoisenLouise

Re: duin manege van poelenburgh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 21:21

wat voor opleiding doe je merel? Pabo?

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 05:56

Goeiemorgen Haha! .
Moet zo naar school, heb economie- en Engelstoets. En ik heb onwijs goed geleerd. Sigaar

Olivia staat nu in een grote box, in de oude box van Thijs. Wel lekker voor haar.. Lachen

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 10:49

Citaat:
Citaat:
mnm schreef:

He hebben jullie trouwens dat topic gezien van die zelfmoord races te paard?? Echt gewoon zoooo gruwelijk, niet om aan te zien...

Nu ga ik al helemaal niet meer kijken.

Ik zag het gisteren per toeval bij "sport levensgevaarlijk" o.i.d. Echt heel erg vreselijk ja! Ook zo'n op zo'n paard, moesten ze een meer over, maar dat paard raakt in paniek. DIe man blijft er gewoon bovenop zitten omdat ze anders gediskwalificeerd zouden worden, paard verdrinkt zowat :S Gelukkig heeft dat paard het wel overleefd, maar wel in tegenstelling tot een hoop andere paarden...

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 10:54

Citaat:
Ik zat net in de bus, rijdt dat wijf zo'n auto aan .

Oew hoe zag dat mens eruit? Ik had laatst ook zo'n vrouwelijke buschauffeur die verkeerd reed, toen wilde ze keren (midden op de weg) en wilde de bus niet meer achteruit, daar stonden we dan Tong uitsteken MIsschien was het wel hetzelfde mens Haha!

@ Madelief Wanneer ga je nou weg?? Nanda had me gesmst of ik Davita vanaf morgen wil rijden, dan vrijdag en zondag, je ging toch morgen ook weg?? Naja veel plezier iig!! Haha!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 11:35

Ja Merel doet Pabo. Haha!

Lekker voor Otje Manon!

LoisenLouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 11:38

stond kadanz of viktor daar niet in?

vind dat ze voor die grote manegepaarden ook echt grote boksen moeten regelen...

LoisenLouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 11:39

vanmorgen vroeg heerlijk het bos in geweest Go jij! Go jij! was echt super lekker..was lang niet geweest met lois door die rug, maar genoot onwijs Haha!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 11:40

Ja die stonden allebei op het nieuwe kantje inderdaad.
Vind ik ook, sommige grote paarden hebben dat gewoon nodig.
Kunnen ze beter Rodrigo weer terugzetten want dat slaat echt nergens op. Die pony kan rondjes rennen in zn stal.

LoisenLouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 12:17

haha ja idd, maar dat is beter dan voorheen dat ie zn knieeen stond te vergallen tegen de deur..

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 12:25

Hmm.. dan kan ie toch ook in zo'n box waar Vangelis zeg maar staat?

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 12:57

Manon, blijft Olivia daar staan? Misschien kan Aniek dan wel in die stal. Want die wilt t liefst graag weer in de oude stal.. Nja ik merk het wel..

Pompiedompiedom.. Ik had gister nog niet echt last toen ik was gevallen.. Maar kan nu amper bewegen, kan niet eens lachen of hoesten.. Middenrif is het volgens mij dat zo zeer doet.

Straks ursje proberen te rijden Lachen Wel weer ff zin in Lachen
Tijdje niet gereden..

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 13:04

Ja, ze blijft daar staan. Buiten, en zeker in die box, staat ze nu eenmaal lekkerder dan binnen, nu helemaal omdat ze maar 10 minuutjes echt naar buiten kan door die peesblessure.

Ik heb volgens mij heel m'n toetsweek verkut.
Kreeg dan ook net een mailtje

Betreft: zeer slecht gemaakte toets frans 1
Beste sprinters

De resultaten van de toets frans 1 zijn uitermate teleurstellend en bedroevend.

Twee voldoendes is een schrale oogst (Elise en Celine)

Daarom het volgende: de maandag na de herfstvakantie het 4e uur moet de toets verplicht over gemaakt worden (behalve door Elise en Celine) tegelijk met Rachel en Sophie die hem dan voor het eerst maken.

Deze toets mag dan niet meer herkanst worden.

Maandag 30 oktober is dus de enige gelegenheid om al die vreselijke enen weg te werken.

Jullie hadden op grond van de D-toets toch kunnen weten dat er geleerd en gestampt dient te worden.

Een prettige vakantie en doe je best alsjeblieft!

Mevrouw Raap

Ik denk dat ik maar even elke dag aan Frans ga zitten, ofzo. Het gaat niet echt. Gestoord Frusty

LoisenLouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 13:39

mick zn vader wou geloof ik alleen dat ie buiten ging staan als ie aan de achterkant kon staan (nieuwe stallen dus)

sterkte/succes manon....frans sucks ook...

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 13:44

Nja, niemand kan toch veranderen dat Rodrigo naar een andere stal gaat.
En wat betreft de manege paarden, die moeten ook wel grotere boxen krijgen, vooral Beauty en Chelle, die boxen vind ik echt sneu.. Ben wel blij voor Ruben dat die eruit is.. Die kon zich echt amper omdraaien enzo.. Net zoals Chelle. Maar goed.. Wij kunnen daar niet over beslissen.

Nou manon, succes met je frans leren.. Sterkte !! Knipoog
Ik heb t zelf nog nooit gehad, ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn, of niet.. Tong uitsteken

Hmm.. t doet zeeeeeeeeeeeeerr.. Boos!

Lopeja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 14:00

Ik heb ook bij Sport levensgevaarlijk die zelfmoordraces gezien, afschuwelijk :/

mnm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 14:21

Ja walgelijk he?
Maar Maaike bedoelde je dat je met mij en sandra meegaat? Aangezien Sandra en ik samen zouden gaan naar Waarland? Ik heb Sandra er nog niet over gesproken na dr vakantie maar ze stond niet op de lijst voor Waarland...Dus hoor t wel, maar zou t fijn vinden als je me wilt voorlezen!

Ohja en lidmaatschappen kun je niet voor n paar maanden regelen, niet bij Hippix en niet bij Waarland, bij geen enkele vereniging. Dus als je bij de Hippix (of ergens anders) lid wordt Fiona, zit je er minimaal n jaar aan vast... Of dus even paar maandjes wachten tot onze vereniging rond is...

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:07

@ Manon Jeeemig, das wel erg dat die vrouw zich er zo druk over maakt ook! Bij ons op school is het bijna normaal geworden, wij kunnen zelfs een 0,8 halen voor n toets Haha!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:16

zoow nu ben ik echt dood.... eerst naar dirkshorn gefiets = 3 km en toen naar callantsoog (15,4) en toen weer naar dirkshorn, dus weer 15,4 en toen weer naar huis, dus weer 3.
dus heb vandaag 36.8 km gefietst.....

maarja, we gingen ook nog ff naar mn stagementor dr huis, want die heeft biggetjes en die gingen we ff bekijken, maar ze heeft ook 3 paarden, en Louise, ik dacht dat Lois groot was, maar dit sloeg alles!
Ze heeft een paard van 1.97m..... echt ziek.. nog nooit zown groot paard gezien!
en biggetjes zijn schattig!!!!!!!!!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:17

HAha, ja maar ik doe VWO5&6 in 1 jaar (is de bedoeling dan Knipoog) en dus zijn ze er nogal op gebrand.

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:18

Doe je goed, Merel. Zeker in combinatie met je Sonja Bakker haha. Tong uitsteken

KelSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:29

heej
ben gister naar kliniek geweest en hij heeft een peesblessure..
dus moest hem daar laten staan.. er is/word vandaag gekeken of ie misschien ook nog hoefkatrol heeft.. ik hoop zoo van niet.. als hij het niet heeft word hij vandaag behandeld met schokgolftherapie en hij word ingespoten zodat ze kiebotje, bloeddoorstroming en nieuw weefsel aanmaakt.. gelukkig is het geen atrose.. maarja het is evengoed wel vet poedersuiker..

LoisenLouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:45

1.97m groot!!! nee dat is echt niet gezond... die wordt ook echt niet oud... (of was het een shire? )

misschien kun je nog beter artrose hebben dan peesblessure en hoefkatrol....met artrose kunnen ze op zich heel oud worden als het niet te agressief is
kijk maar naar eastwood die loopt toch ook nog steeds vrolijk door..

LoisenLouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:45

sterkte iig!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:50

ze doen voltige met hem... dat is alles dat ik weet! Haha!

maarja, ik doe niet echt heel erg fanatiek aan sonja bakker hoor! Haha! doe zeg maar een klein beetje Haha! eet ook rustig dingen die niet op het dieet staan Haha!
maar van die 37 km val je vast wel ietsje af toch?

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 16:10

Jee Kels, da's balen. Sterkte met hem!

Manon ook sterkte met leren!! Frans sucks zo erg..ik heb het vorige week laten vallen. Clown

@ Marit: Ja San staat toch op de startlijst, en ik ga mee natuuuuuuurlijk met Rebecje. Haha!

Net autogereden, ging echt VET goed. Go jij! Go jij!
Op de snelweg 3 keer ingehaald, vond ie vet goed gaan. Invoegen op de terugweg ging alleen beetje vaag want moest tussen 3 vrachtauto's in en dat vond ik eng. Haha!
Maar voor de rest ging het ook goed.
Dus, nu binnen 2 á 4 weken afrijden. Nagelbijten / Gniffelen