Hackie schreef:Hallo velders
3x raden wat ik heb gedaan vandaag![]()
Uhm, reptieltjes geaaid?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Hackie schreef:Hallo velders
meelen schreef:Op BBC 2 is springen nu. Ze springen al 2.16
meelen schreef:Hackie schreef:Hallo velders
Uhm, reptieltjes geaaid?

tjaan_ schreef:meelen schreef:Op BBC 2 is springen nu. Ze springen al 2.16
kom ik aan met me 1.20
Hackie schreef:meelen schreef:
Uhm, reptieltjes geaaid?
Ja ook, en ik heb een vogelspin op me hoofd gehad

Hackie schreef:Kreeg 'haar' eerst op me hand, maar vond het zo dood eng dat me handde zweette en lekker warm waren, vond ze het denk ik gezellig. Toen vroeg die vrouw: wil je dr ook op je hoofd (als geintje) nog gedaan ook![]()
meelen schreef:Hackie schreef:Kreeg 'haar' eerst op me hand, maar vond het zo dood eng dat me handde zweette en lekker warm waren, vond ze het denk ik gezellig. Toen vroeg die vrouw: wil je dr ook op je hoofd (als geintje) nog gedaan ook![]()
Gatver de gatver.
Wel stoer van je
:P:P l0rdJ schreef:Jeminee, eng man hackie! Ik zou me ook dood zweten nooit van me leven dat ik dat vast hou haha
Maar je voelt alleen van die kleine harige puntjes op je hand,
tjaan_ schreef:morgen heb ik springparcourtje bij sam in de les:P:P
??
... hoop niet hogerdan 1.20 want dan durf ik niej meer
:P:P 
l0rdJ schreef:Jana, hoelaat wou je ongeveer zondag? Ik heb zelf ook les sochtens dus het liefste smiddags
:P:P meelen schreef:Springen is klaar, de hoogste was 2.24.............ik doe het ze niet na
ik ga weer, morgen een meeting bij sjorsie op stal
Hackie schreef:ik ga weer, morgen een meeting bij sjorsie op stal
l0rdJ schreef:Jeminee, eng man hackie! Ik zou me ook dood zweten nooit van me leven dat ik dat vast hou haha

Shenavallie schreef:l0rdJ schreef:Jeminee, eng man hackie! Ik zou me ook dood zweten nooit van me leven dat ik dat vast hou haha
Sterker nog: als ik weet dat zo'n spin in een lokaal zit, ga ik er niet eens in!!!!!

Shenavallie schreef:Ik ga m'n bed in, ben bekaf van vandaag!![]()
@Hackie: ik heb Sjorsie een PB gestuurd. Ik zie je morgenochtend!