manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 17:41

Ja de basisscholen inderdaad vanaf morgen, de middelbare scholen al een poosje geloof ik. Mn zusje is ook al vanaf dinsdag vrij Lachen
Voor de kids in week 1 is het ook alles behalve erg, denk ik! Ik zou het niet erg vinden hoor, met een kleiner groepje Haha!
*zou eigenlijk ook wel weer op trektocht willen, en naar t strand en.. Vork
Zal duimen dat t een beetje dit weer blijft volgende week Thirz Knipoog Niet te warm, wel lekkr en vooral droog! Niet vergeten je camera in te pakken hè, en je batterij op lader Tong uitsteken Wordt weer foto tijd Haha!

*ow egt triest, moet nog stééds mijn album van t reelaer in plakken Bloos *schaam* wie weet deze vakantie..

hihi en een sponsering staat sjiek, maar met de tekst: Bollie Mobie maak je pas écht een statement, últra sjiek!
ROFL bíjna dan tog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 19:51

Ik ga morgen weer op voice rijden, dus dan ga ik een foto maken van mn nieuwe hoofdstel (als ik het niet vergeet!)
Kan wel alvast zeggen, hij is bruin met glinstertjes en een mexicaanse neusriem.

Van Daniël zet ik er dan ook wel op, maar heb nu geen geduld om ze op album.nl te zetten.

Nou Thirz, volgende week gaan we lekker rijden dan, dan wil ik eens lekker naar het strand, das al even geleden!

Ik heb nog 3 kaartjes voor het dag van het paard, wie wil er nog een hebben????

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 11:40

Wat een heerlijk weer Scheve mond Ik ging op Nous rijden, die vond er ook geen drol aan in de regen! Maar ze had wel energie voor 10!
En als ik terugben ga ik graag naar t strand Nel! Als ik niet had hoeven werken was ik graag nog gekomen naar de dag van het paard, maar helaas!
Haha, hier nog 1 Anne die dr foto's moet inplakken van jullie jaar. Vorig jaar heb ik t via Hema gelijk in een boek laten zetten, is meer mijn ding Knipoog

Nel: veel succes en plezier morgen, hoop dat de keuring goed verloopt!
En Bar: jij ook succes met je wedstrijden Lachen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 07:00

Goedemorgen...
het is nog erg vroeg, maar ik verveelde me en dacht: ik zet nog effe een onzinnig berichtje op bokt!

Daniël was heel de nacht wakker, hij heeft een verstopte neus dus heeft moeite met zn speen in zn mond te houden, maar hij wil persé zn speen, dus dat was heel de nacht heen en weer lopen..
Ik kon nu niet meer slapen dus ben maar gaan douchen en zit nu helemaal klaar voor de keuring, te wachten totdat wilco wakker wordt.
En nu slaapt Daniël als een roos..... zal je altijd zien!

Thirz jij ook veel plezier!!!

He Bar, het ziet er droog uit voor vandaag, dus wie weet hebben we een mooie dag!?!

Nou doei!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 07:04

Heee nel Knipoog, ben je er klaar voor?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 07:04

Ik ben mn wedstrijdspullen aan het aantrekken...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 13:42

Nou, ben benieuwd naar jullie resultaten!

Mn broer heeft deze site gemaakt, mooi he!
Ik ga nu nog ff douchen en dan neem ik de trein naar Heino, doeidoei!! Doei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 14:12

Gave site Thirz! Doet ie goed, die broer van jou! OK dan! Ziet er leuk uit!

Suc6 op de dag van het paard allemaal, veel plezier Haha! *kijkt buiten* is wel droog, dus das wel fijn Lachen Benieuwd naar de resultaten.

En thirz heeeel veel plezier op t reelaer *denkt* hoelang ging je nu? Zal iig duimen op goed weer, niet té warm, zeker niet nat en hopen op leuke trektocht kindjes Tong uitsteken Heb je al een idee van de kids? bekenden? Plezier iig Haha! én veel foto's maken hè Knipoog

Wij zijn gister naar Grease geweest. Was leuk Haha! Wel een druk dagje, ben nu ook best moe, maar was t wel waard Ja UIt school, 3 uur thuis, 4 uur weer thuis weg naar mn oma. Daar wat dingen gedaan, ergens gegeten en toen naar Breda, naar Jim Vork Hihi, stiekem ging daar voor natuurlijk Knipoog en dus om half 1 thuis vannacht, en vanmorgen om kwart voor 8 mn bed uit: Paardoes tijd! *gaap Gaaaap *
En op Pdoes was t maar een zooitje vond ik.. ruiters die zouden moeten komen, kwamen niet of later en een ruiter die afgemeld was kwam wel en zieke paardjes en geregel en gedoe Verward niet helemaal ideaal zegmaar, maargoed als ik vannacht meer had geslapen had ik t vast beter aangekund Clown
Hoe was t bij jou nog Mariek? nog blijven zitten op de felle Fenna zonder mijn ondersteuning? Tong uitsteken En hoe was de les? En heeel veel plezier morgen hè Haha! Hopen dat je niet weer zo lang over de reis doet, dat is zo zuur dan!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 14:24

Grrr wat een pokke dag. Moest mn proef rijden en het ging echt belabberd! Bij het inrijden liep ze heel de tijd te bokken en te drammen, werd er niet goed van. In mn proef wilde ze opeens helemaal niet meer vooruit, hoe hard ik haar ook een schop gaf. Dus had ik allemaal 5en voor mn galoponderdelen...
Het resulteerde in 176 punten en een 1e plek, ja gek he als je als enige in het L2 rijdt Knipoog
Daarna liep ze nog ontzettend te drammen, heel de tijd te hinniken en wilde ze de trailer niet in. Ik haalde mn hand open aan de rand van de trailer en Sharon sleurde me gewoon mee... Toen had ik het echt gehad met dr! Gelukkig heb ik nu 1 maand geen wedstrijd en ga ik dr even goed doortrainen, want ik ben nu echt pissig!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 18:38

mooie site thirz!

En is Jim weer door t podium gezakt anne? Haha! of bleef ie dit keer heel?

Ik heb gisteren op Vanity gereden. Erg leuk beestje! Ja Ze was erg fel, het waaide ook zo ontzettend hard! Ze heeft heerlijke gangen en pakt alles snel op. Ze wilde wel een paar keer omhoog komen maar daar was ik niet echt van gediend Vork Ze snapt stilstaan nog niet echt, ze is eigenlijk nog heel erg groen in alle dingen. Maar ze is wel werkwillig!
Vandaag ook nog op Nous gereden, daar was geen houden aan. Was er bijna vanaf gekukeld toen ze er als een speer vandoor ging. Ik heb haar toen maar eventjes in de roundpen gezet.

Hier nog fotootjes van Floortje

Afbeelding
Floortje op schoot haha

Afbeelding
Floortje op de bank (net gemaakt) ik weet t, een schoonheidsprijsje verdient ze niet. Maar ze is wel ontzettend lief Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 19:40

van omhoog komen? niet gediend? hè flauw hoor..
*zeg, is wel spectaculair hoor Knipoog

Ah! Floor! Niet moedersmooiste misschien, maar wel een lief koppie! Lief! Vind het kleurverschil zo over de koppie wel heel mooi Ja Zo'n neusje is alleen niet helemaal mijn smaak (al is t op de eerste foto wel errug schattig!) egt een dropje! *om te zien hè, weet niet wat ze verder doet Tong uitsteken Diezel is ook erg lief om te zien hè Mariek en in de praktijk is ie soms iets minder lief Knipoog En tog blijft Diezel ook egt leuk Haha!

Haha, en ja Jim is netjes heel gebleven Clown Of nouja, hij was nog heel toen hij t poduim verliet, wat hij daarna uitgevreten heeft weet ik nie Tong uitsteken Hihi, heel sexy Jim gezien in een erg kort broekje als sporter Knipoog Dáár gingen we voor natuurlijk *proest* Maar Jim deed t goed, beetje houterig vergeleken met de rest. De beste vriend van hem kon echt beter dansen, maarje publiekstrekker Jim hè. Maar was dus leuk Ja Leuke dansers (en danseressen) en leuke in elkaar gezette musical Haha!

Bij Bar had Shaar der dag niet helemaal (tja, ik heb ook wel eens mn dag niet) Jammer, maarja kan gebeuren. Volgende wedstrijd beter tog Bar?
Ben benieuwd hoe t bij Nel is gegaan Lachen
Zijn er nog mensen gaan kijken verders?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 17:48

de foto's komen eraan hoor, maar het duurt effe met ze op album.nl te zetten......zucht

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 18:11

Het gaat nog even duren geloof ik.....
Ik wil er iets teveel in 1 keer opzetten...

Kan wel alvast vertellen dat voice, daan en Annemoon lekker op de wei staan bij braamhof.
Ze staan er echt heerlijk.
Daan heeft veel bekijks en aandacht, iedereen vindt hem super schattig daar.

Kims: had je ze al zien staan?

Gaat er iemand van jullie (kims, bianz of thirz als je al terug bent...) maandagavond rijden?
Ik ga maandagavond rijden op voice, misschien naar het strand (ligt aan het weer!)
Als je geen paard heb kan je ook op annemoon, of zijn er nog andere liefhebbers?
(Cis, Mariekje, Anne, Bar......)
WIE GAAT ER MEE?
Mag natuurlijk ook een andere keer, maart als iemand van jullie zin heeft om te rijden, dan zeg je het maar hoor!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 19:19

Strand op Annemoon? Nagelbijten / Gniffelen is dat veilig?
Lijkt me wel leuk hoor nel, alleen komende maandag wordt t niet voor mij. Maar er is vast wel iemand anders die wel mee wil denk ik Lachen

JA, logisch dat Daan veel bekijks heeft Knipoog Ook ik ga na mn school eens een kijkje wagen daar. Speciaal voor Daan Ja (en Janis, en Nous en Voice en.. ) Lekkr hoor, staan ze fijn dichtbij en lekkr op wei Haha!

Ben wel benieuwd naar de foto's! Vertel je dan ook meteen hoe ze t gedaan hebben?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 21:47

Hallo,
nou heb heel wat foto's, maar zet ze er maar niet allemaal op, want wilco had er ong. 330 gemaakt. Tong uitsteken
Vervelend Bar, dat Shaar niet goed mee werkte!
Voice was heel braaf heel de dag.
Ze was niet de mooiste fjord, maar voor mij wel hoor! Knipoog
Daan was 2de, had 1 puntje minder dan de kampioen, had een A-premie, das dus heel goed!
Voice had een 2de premie, niet super goed, maar ze was ook iets te mager, maar dat wist ik al!
Voor bestgaand onder het zadel, waren we 4de van de 5, ook niet super maar voice was ook de enige rijtype fjord en ze houden meer van die kleine werktype fjorden volgens mij,
maar die fjord die 1ste was, liep ook wel super goed!!!
Daarna deden we nog mee aan het best getoilleteerd, maar voice dr manen vonden ze natuurlijk niks, dus daar had ik ook geen prijs mee... en ze was zo mooi gewassen... Verdrietig
Voice stond nog in het veulenstamboek, dus dat hebben we even laten veranderen.
Binnenkort krijg ik een nieuw paspoort thuisgestuurd.
Dan staan ook al haar aftekeningen erin, en haar stokmaat (1.47 m)
Annemoon had een 1ste premie en goeie punten en lotje en anneroos hadden volgens mij een 2de premie...

hier zijn de foto's...
Afbeelding
Na het wassen, lekker poetsen, hoefjes vetten...etc..
Afbeelding
Opstellen voor de keuring voor Daan (beste hengstveulens 2007)
Afbeelding
Hier doen we ons loopje, je kan hier goed zien dat voice te dun is (rug)
Afbeelding
Een drafje... Daan was nogal vrolijk...
Afbeelding
Afbeelding
Opstellen voor de punten uitslag...
Afbeelding
Daan had 35 punten en was 2de, de kampioen hengst had 36 punten...
Afbeelding
Lotje, Anneroos en de neus van Annemoon
Afbeelding
Afbeelding
Hier moest Voice gekeurd worden, af en toe even hinniken naar Daan...
Afbeelding
Annemoon zag er tiptop uit...
Afbeelding
Gerlien (verzorgster) is aan het losrijden...
Afbeelding
Afbeelding
Deze welshcob hengst wilde ik mee naar huis nemen, hij ziet er echt geweldig uit....!!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Bestgaand onder het zadel, met mn nieuwe hoofdstel...
Afbeelding
daarna best getoilleteerd....
Afbeelding
Meisje deed een show met haar z-dressuur fjord, echt gaaf!
Afbeelding
Afbeelding
9 trekpaarden op een rij....

Nou dit was wel even genoeg denk ik!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 22:32

Leuke foto's Nel! vooral op foto 10 vind ik Voice mooi Ja

Ik ga waarschijnlijk ook morgenavond. Ik kan alleen niet op pad met Nous, dat is nog een beetje te veel voor haar. Ik heb je paardjes ook nog niet eens op wei gezien! Niet echt op gelet moet ik zeggen, had een beetje oogkleppen op Knipoog Het was vlug naar Nous en vlug naar huis! Voel me niet zo lekker de laatste tijd. Hartkloppingen, iedere keer bijna flauwvallen e.d. Zal van de week naar de dokter moeten denk ik!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 22:36

Oeh knappe Voice!
Die foto dat ze even hinnikt naar daan! Kwijl Erg kwijlbaar!
Hihi, en happy Daan *stuiter Hyper!*
Ah en Lotje en Roos zijn lief! Die ene foto met die twee hoofdjes zo naast elkaar Lovers
En knappe Annemoon! Sjiek hoor! (en dat voor een knol!)
Super knappe kudde paardjes Nel! Haha! Egt hele gave foto's en dus paardjes Knipoog !

En ook een super tof hoofdstel Nel!
*had t er zaterdag met Mariekje nog over. Indi haar hoofdstel (van Jael) lijkt daar wel op. Alleen dat hoofdstel is oranje-er. Dees staat mooi bij Voice Pling Knappe pony!

Die 9 knollen op een rij! hoe gaaf!
*wordt minder gaaf als ze ineens besluiten met zn allen niet zo zachtjes en op een rij te willen lopen Nagelbijten / Gniffelen Heb je je handen vol aan denk ik dan!
die Z fjord is tarja Lachen Die is idd egt leuk
(er staat hier ergens een topic ook met nog wat foto's van haar kur)

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 10:23

O o Kims, das niet best, even naar de dokter ja!
Een paar jaar terug had ik ook zoiets, toen moest ik een hartscan laten maken in het ziekenhuis en bloedonderzoek.
Bleek dat ik bloedarmoede heb, dus moest ijzertabletten slikken.
Gelukkig was het niks ernstig.
Sterkte!

En misschien tot vanavond dan...!
Ik moet wachten tot wilco terug is van zn werk, want anders heb ik geen oppas voor Daniël.

Anne: Ik had bij de kroo heel veel uitzoek in dit soort hoofdstellen, maar er waren heel veel licht bruine bij, maar dat maakt het een beetje oranje, die van mij is heel donker bruin.
Dat vondt ik mooier.

O ja, ik moet vandaag even gaan kijken of er al een zadel en hoofdstel van annemoon hangt, want anders heeft het nog geen nut om jullie mee te vragen.
Tenzij je zonder zadel met een halstertje wil rijden...... t kan wel, maar dat is op eigen risico........!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 10:49

whaha, petje af voor de persoon die dat durft: puur en alleen een halstertje en een dun touwtje om Annemoon in toom te houden!
Ja, die van indi is dus inderdaad wat lichter (misschien ook net anders verder nog, dat weet ik niet. Wel zo'n soort iig) Vind deze ook mooier, zo wat donkerder Ja Staat errug sjiek Knipoog
Kijk net weer naar je ava, zeg je paarse hoofdstel heb je tog ook nog wel? Haha! Vind ik Voice ook egt leuk mee staan. Minder sjiek, maar wel leuk Lachen

Humz, bah Kims. Dat flauwvallen had je zowiezo al wel snel tog? Scheve mond Inderdaad maar een keer naar de dokter.

Heb gister trouwens egt super lekker gereden op Scheldestad Lachen Vorige week wegens paarden tekort op Karine gereden (is niet mn favo paardje. De laatste keer dat ik er op zat was met Kerst. Erg gevoelig voor geluid en dan rent ze zo lekkr onder je vandaan; niets meer over der te zeggen gevoel.. En ik ben er een keer flink leuk van af geknetterd met springen. Een ander paard tikte de balk aan Rolleyes Bok, steiger, vlieg *boem* Een week lang mn schooltas niet van de grond af kunnen tillen. Bukken was uberhaupt niet egt mogelijk.. ) Maar t ging vorige week wel redelijk goed. En gister weer erop gereden (inval instructice, dus dezelfde paardjes) en t ging egt leuk Hyper! Paardje was braaf, en egt heel rustig voor haar doen. Nog complimentjes gekregen omdat ze zo kalm, ontspannen en relaxt liep.
*met een uitschieter als er even met een stoel geschoven wordt* maar ook daarna was ze zo weer rustig Haha! (k heb zelf zo snel de neiging om als ik dan wat hoor mee te verkrampen op haar: al klaar voor de grote sprint. Gróte fout Clown Daar deze 2 keren flink op gelet en dan gaat t beter Vork )
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 02-07-07 11:03, in het totaal 2 keer bewerkt

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 10:53

Leuke foto's Nel! Kleine Daan heeft goed zijn best gedaan Haha! en voice heeft een heel mooi nieuw hoofdstel!
Ik ga morgen naar Amsterdam met een vriendin, lekker even weg van huis.
Balen Bar, dat Shaar zo irri deed zaterdag, misschien dat ze een baaldag Clown Hopen dat het gauw beter gaat!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 13:04

Hoihoi! Ik ben ook weer in het land! Leuke foto's van zaterdag!! Vind dezelfde foto als Kim echt supermooi van Voice; die zou ik uitvergroten! Als je een zadel en hoofdstel hebt, wil ik ook graag binnenkort eens met Annemoon met je mee naar buiten hoor Nel!!
Inderdaad balen dat Shaar zich niet zo voorbeeldig gedroeg Bar, maar zoals je al zei: volgende keer beter. Kan ook niet altijd maar goed gaan waarbij de winstpunten je om de oren vliegen!
Zou maar eens naar de dokter gaan Kims Knipoog
Ik heb het ook heel leuk gehad in België! Paardenmarkt was tof, heel wat leuke paardjes gezien! Heb me nog in kunnen houden en niks gekocht haha! Lekker op terras genoten van het weer, grappige boeren én belgisch bier: heb het ook helemaal ontdekt Lachen Verder ook nog met Annemarie op stap geweest voor d'r werk: 's nachts moesten we er nog uit voor een kalf en verder nog scannen van 2 merries gezien en nog wat andere dingen. Was erg leuk om weer eens te zien!
Heb ook foto's van Siepie, die zal ik zsm plaatsen. Zijn niet zo denderend, maar dat kleine frummel wilde geen seconden stil zitten haha!
Ik ga weer even verder werken; doeidoei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 13:18

Foto's van Siepie! Go jij! Go jij! Ben benieuwd!
Die nr 10 van Voice is ook de foto die ik bedoel Haha! Die is inderdaad wel een uitvergroting waard! Hihi en flauw dat je je niet met alleen een halstertje aan Annemoon waagt hoor Bianz, heel flauw Knipoog
Fijn dat je t zo naar je zin hebt gehad in Belgie Haha! Ook leuk dat je dan zo eens mee kan kijken in het doen en laten van een dierenarts Ja Gaaf!
Werkse verder!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 13:54

Haha flauw he! Schaam schaam, ik had niet eens op jouw bericht gereageerd in de haast. Maar wel heel leuk dat het nu beter gaat met dat paard; is tie net zo groot als Haydn? Kom ik die ook graag meeten Lachen Dan moet je natuurlijk wel net even op die Karine rijden; beetje actie is altijd leuker om naar te kijken Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 15:21

whaha, nou de laatste keer dat er iemand kwam kijken (Veronique) kukelde ik dus met een grote boog, plat op mn rug van Karine af Clown Dus je mag van mij best komen, als je maar braaf met je handjes voor je ogen gaat zitten en vooral niet kijkt Tong uitsteken Ik herinner me de invloed die jij (met Cis) op de Paardoesles had nog Vork En dat was met de paardoes paarden, kan je nagaan met de Scheldestad paarden Nagelbijten / Gniffelen
*hihi, Vero wou toen nog even op Karine uitstappen, mocht ook van Karin als ik er maar wel bij bleef. Vero stapt op en verstijft meteen van angst: de anderen gingen de balken van het springen opruimen. Dus die heeft er precies 2 stappen op gezeten om er vervolgens met bibber knieen weer af te stappen "doe ik noooit meer" (En als er iemand naast loopt valt het nog best mee, dan heb je er iig wat over te zeggen. Ze draait dan wel flink met der kont heen en weer en dribbelt wat, maar meer nie..)
Uhm Karine.. Nee die is niet zo hoog als Haydn hoor Ik denk dat Karine.. 1.70 is? Misschien iets kleiner. Wel een vos Knipoog Ze is ook zeker niet zo koel in der bol als Haydn Clown Paar weken terug vroeg Karin nog of iemand het erg zou vinden als Karine weggaat. Er rijden gewoon te weinig mensen op en Karine is ook niet heel geschikt voor dit werk. Ze is zó snel hyper en overstuur!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 15:44

Foto van Nathalie van Karine:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Gabber is denk ik wel vrijwel net zo groot als Haydn. Is ook een ex wedstrijd paardje Ja