whaha, petje af voor de persoon die dat durft: puur en alleen een halstertje en een dun touwtje om Annemoon in toom te houden!
Ja, die van indi is dus inderdaad wat lichter (misschien ook net anders verder nog, dat weet ik niet. Wel zo'n soort iig) Vind deze ook mooier, zo wat donkerder
Staat errug sjiek 
Kijk net weer naar je ava, zeg je paarse hoofdstel heb je tog ook nog wel?
Vind ik Voice ook egt leuk mee staan. Minder sjiek, maar wel leuk 
Humz, bah Kims. Dat flauwvallen had je zowiezo al wel snel tog?
Inderdaad maar een keer naar de dokter.
Heb gister trouwens egt super lekker gereden op Scheldestad
Vorige week wegens paarden tekort op Karine gereden (is niet mn favo paardje. De laatste keer dat ik er op zat was met Kerst. Erg gevoelig voor geluid en dan rent ze zo lekkr onder je vandaan; niets meer over der te zeggen gevoel.. En ik ben er een keer flink leuk van af geknetterd met springen. Een ander paard tikte de balk aan
Bok, steiger, vlieg *boem* Een week lang mn schooltas niet van de grond af kunnen tillen. Bukken was uberhaupt niet egt mogelijk.. ) Maar t ging vorige week wel redelijk goed. En gister weer erop gereden (inval instructice, dus dezelfde paardjes) en t ging egt leuk
Paardje was braaf, en egt heel rustig voor haar doen. Nog complimentjes gekregen omdat ze zo kalm, ontspannen en relaxt liep.
*met een uitschieter als er even met een stoel geschoven wordt* maar ook daarna was ze zo weer rustig
(k heb zelf zo snel de neiging om als ik dan wat hoor mee te verkrampen op haar: al klaar voor de grote sprint. Gróte fout
Daar deze 2 keren flink op gelet en dan gaat t beter
)
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 02-07-07 11:03, in het totaal 2 keer bewerkt