Ja dat is wel een idee inderdaad en als het dan goed bevalt kunnen we een grotere rit maken. Heb jij geen bos in je achtertuin? Ik weet vast wel vervoer te regelen en dan kan ik wel een keer jouw kant op komen als het mooi weer is.
Bullie staat in het bos dus van daaruit zouden we wel een rit kunnen maken.
marie33
Geplaatst: 18-01-09 14:35
Leuk hoor dames, toch jammer dat ik ver van jullie allemaal af sta. Anders kon ik mee. en jammer dat het niet mijn paard is en dat ik geen trailer heb en geen eigen wei en stalling en binnenbak met hindernismateriaal enz. enz.....
Juut
Geplaatst: 24-01-09 18:39
Daar staat dan wel tegenover dat jij kan jumpen! @ Anne en wendy;ik weet niet wat ong het vertrekpunt moet wezen, maar ik ken iemand op de Hamert (bij Wellerlooi in de buurt) met stallen over. Is ook geen verkeerd uitzicht om daar te rijden Denk alleen wel dat we rekening moeten houden met dazen-overlast in de zomer...
Iemand nog wat leuks gedaan dit weekend? Ik ben ziek geweest (en nog steeds), verjaardag gevierd en ten huwelijk gevraagd. Tja je moet wat in een weekend
Emytje
Geplaatst: 26-01-09 22:08
Jij Roger, Roger jouw? En wat was het antwoord? Ik heb geklust in ons huissie.
Vet schattig Wendy! 28 mei is op mijn verjaardag, moet vast een mooie dag worden.
Wij hadden vandaag toch een onaangename verrassing. Sinds vorige week dinsdag is het huis van ons en ieder vrij dagje proberen we dus te klussen. Wij dus gister naar Almere gegaan met het idee een hoop te doen, oa dus vandaag naar de Ikea. Staan we vanochtend vroeg op en Jerry nog effe tussen de post kijken of er wat van ons tussen de hele berg zit, zit er een kaartje tussen van de Nuon dat ze aan de deur zijn geweest om hun 1500 van de 2000 die openstaat bij hun, te incasseren. Ze zouden de 29ste terug komen en als er dan niet betaald zou worden zou het gas en het licht worden afgesloten en de deurwaarder worden ingeschakeld... Zitten wij dus met de troep van de vorige bewoner opgescheept. Dus mooi niet naar de Ikea, maar 20 minuten aan de telefoon hangen om uit te leggen dat zij er sinds 20 januari niet meer wonen en daarna was het wachten op de incasseerder. Daardoor hebben we eigelijk vandaag bar weinig kunnen doen. De incasseerder waarschuwde ons overigens wel dat de kans erg groot was dat we zijn collegas op de stoep kregen van het water, internet en de rest...
deedee19
Geplaatst: 30-01-09 19:15
Oh wat een drama zeg. Kun je die mensen van het water internet etc niet alvast bellen om het uit te leggen? Je kunt iig bewijzen dat jij die persoon niet bent dus het komt wel goed. Is het wel goed gekomen met het gas en licht? (dus niet afgesloten?)
edit: zo kregen wij een keer een rekening van Endemol voor het programma item in eigen huis en tuin. Of we even binnen 1 week 15.000 (!!!!) euro wilden betalen. Nou bleek dat ding voor de overkant te zijn, maar krijg dat Endemol maar eens wijsgemaakt.
Juut
Geplaatst: 30-01-09 20:25
Voor de zekerheid neem ik morgen toch maar mn ultra warme sokken mee, Emy Enne...Wendy; gefeliciteerd!
...ik is kouwkleum Maar tijdens het werk was het zekers niet koud! Toen ik ging slapen zaterdag zag ik nóg overal behang Maar jullie hebben een leuk huisje, en de trap ont-behangen was best leuk
marie33
Geplaatst: 03-02-09 23:20
He Emy, wat balen zeg. Als je pech hebt moet je die deuraarderskosten wel betalen. Hebben wij ook eens gehad. We hadden al betaald maar het stond blijkbaar nog niet op hun rekening. Gen gevolgen dus alleen iets van veertig euro aan deurwaarderskosten. Heel vervelend.
Ben eigelijk niet van plan om iets voor ze te gaan betalen, ik heb waarschijnljik nu al een gigantische telefoonrekening omdat ik 20 minuten aan de telefoon heb gehangen met nuon en dan niet eens voor mezelf...
Wat goed zeg, proficiat. Wij wilden die rekening ook niet betalen maar hier (in Duitsland tegen de Poolse grens ergens achter het Zwarte Woud en voor de Donau ) kunnen ze je een rechtzaak aandoen die je als je verliest ook nog eens moet betalen. Dat risico wilden wij niet nemen voor 40 euro.
Juut
Geplaatst: 05-02-09 22:12
Marieke, je raad het nooit; post voor Rob, ligt weer in brievenbus. Eerlijk gezegt wordt het wel een beetje irri...
@ Emy; gefeliciteerd, was dit die herkansing? Mijn zusje had een deurwaarder in dr nek vanwege een rekening die wel betaald was, maar wat de tegenpartij niet had doorgegeven aan meneer de deurwaarder; zij heeft de deurwaarder niet hoeven te betalen. Aangezien deze rekening voor de vorige bewoners was, zal het wel gelden als 'bij verkeerd adres aangeklopt'
Juut
Geplaatst: 07-02-09 16:51
Wat is een te grote winterdeken soms handig... Ascot is geschoren, en omdat we graag ook zijn kont lekker warm willen houden, zijn zijn dekens standaart een maat te groot. Heel handig dat dan daar je zadel ook onder past, als je besluit tijdens regen te gaan rijden
Hoi Iedereen, Ik heb een poosje geleden ook op Bergemo gereden! Ik reed meestal op Bernie en weet natuurlijk dat hij inmiddels is verkocht. Weet iemand toevallig waar hij naartoe is gegaan? Daar ben ik wel heel erg benieuwd naar! Hij was echt een super paard, heel mens gericht en vriendelijk, maar ook echt een leuke uitdaging om op te rijden! Ik vond het juist heel leuk aan hem dat je echt moest werken om samen met hem een mooi resultaat te bereiken. Zou graag eens weten hoe het met hem is en waar hij terrecht gekomen is. Alvast bedankt!