jaa ik heb klinissche diagnostiek praktijd tentamen gehaald! jaaaa ik ben zo vet blij!
ik ben zo blij met alles haaha sorry even blij moment ik heb ook eigenlijk al een week niet aan mn ex gedacht en misschien komt het nog een keer goed.. haha
Ik heb met JT ook altijd kei veel honger Sanne, ik eet thuis hooguit 2 boterhammen per dag en bij JT eet ik altijd in fases van 2.. Wil ik 2 hagelslag, 2 ham, 2 kaas, 2 pasta, 2 pindakaas.. En dan ontbijt ik. Wat is jou BMI dan? Jij bent inderdaad best wel onmollig, haha. Word je niet dik of eet je weinig?
Ik weet niet wat het precies is maar ik had laatst gemeten en toen zat ik op net te laag. Als ik twee kilo meer woon dan was hij zegmaar in "goed". Ik eet heel veel! dus ik wordt gewoon niet dik..
Ik zit ook 12 kg onder mijn ideale gewicht, maar dan zou ik echt dik zijn hoor. Ik ben gewoon soort smal gebouwd. Maar eet ook weinig dus heb wel potentie om dik te worden.
haha nee heuptasjes zijn ook niet charmant ik ben die van mij kwijt, ga nog eens goed zoeken zo.... het hele jaar kom ik hem overal tegen en nu is ie weg..
Datjaa
Geplaatst: 05-07-12 21:31
Gefeliciteeerd Loes! Ik sta met een foto van de diploma-uitreiking in de krant haha! En man, wat heb ik gister een feeestje gehad! Phoeee hee. Ik ging er al niet helemaal fit naartoe, maar na wat drankjes ging het ook niet goed.. Dus ik ben nu nog steeds niet fit Ik ga noooit meer allcohol drinken, besluit ik nu even. Benieuwd hoelang ik dat volhoud..