Rc het Fjordenpaard crosst HEEELL hard verder!! Deel 4!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 20:38

Tja.. Britt, jij miste het asiel toch ook? Sommige stageplekken zijn gewoon veel en veel leuker dan anderen.
Lekker houding Linn, ook leuk dat je de eigenaresse zoveel credit geeft. Zij biedt jou een stageplek. Dat het niet helemaal is wat jij ervan verwacht had... tja is dat dan haar fout. Dat je weinig zin hebt kan best... maar dat je niet eens wil proberen...
Laatst bijgewerkt door Evelijn op 14-02-11 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Britt_Sisi

Re: Rc het Fjordenpaard crosst HEEELL hard verder!! Deel 4!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 20:40

ja ik mis het asiel nogsteeds, en als ik bij deze klaar ben zal ik het ook wel missen want ik vond het in het begin helemaaaal niet leuk, en nu wel :)

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 20:47

jeetje lin.. Wat een gezeur weer :=
Sorry, maar kun je niet ergens gewoon met goede moed heen gaan en er positieve energie insteken?
Met zo'n houding wordt het al snel minder leuk ..

Ik heb van vriendje een super lieve kaart, een roos en een nieuw kettinkje voor mn hangertje gehad <3 Hij kan wel lief zijn :D

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 20:48

Pfff laat maar weer, heb geen zin in gezeik

NinTaJeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 20:48

Dat is nou eenmaal zo inderdaad... dat er leukere en minderleuke stages zijn.
Bij ons op de kinderboerderij komen ook altijd een hoop stagaires en daar hoor je die verhalen van. Bij ons vinden ze het wel altijd leuk! Maar dat komt dan ook vooral omdat er gezellige mensen werken en in dat opzicht snap ik het wel dat je het minder leuk vindt Linda!

Maarja... misschien wordt het nog wel beter! Ik zou dan deze week nog even gewoon afwachten en dan kan je altijd nog eens met de eigenaresse gaan praten!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 20:49

Hahaha leuk Patries! Ik had vandaag nogal mot met Wietse dus ik heb ook een hele fijne valentijns dag :P

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 20:52

Ooh dats ook niet fijn ella !!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 20:55

nouja, niet alles is stom daar toch lin?
je vond het toch heel leuk met dat ene paardje, waar je zo'n goede band mee had meteen?
en die andere paarden die je mocht longeren enzo :)

soms heb je gewoon pech met je stage, het is jammer, al helemaal omdat je nog zo lang moet, maar probeer t niet al te somber in te zien, dan word het voor jezelf alleen maar minder leuk denk ik..

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 20:56

we willen je echt niet afkraken ofzo.
maar we kunnen er zo ook niet echt iets aan doen..

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 20:56

L_bonsai_L schreef:
nouja, niet alles is stom daar toch lin?
je vond het toch heel leuk met dat ene paardje, waar je zo'n goede band mee had meteen?
en die andere paarden die je mocht longeren enzo :)

soms heb je gewoon pech met je stage, het is jammer, al helemaal omdat je nog zo lang moet, maar probeer t niet al te somber in te zien, dan word het voor jezelf alleen maar minder leuk denk ik..

Ja dat met Diva vind ik wel leuk (al was ze vndaag strontvervelend!) maarja daar ben ik in 10 a 15 min per dag alweer klaar mee....

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 20:57

Nee niet echt nee. We hebben geen ruzie ofzo maar door 'persoonlijke' omstandigheden (oh klinkt wel heeeel ernstig nu xD) van mijn kant gaat het gewoon even niet zo lekker. Hij heeft het allemaal wel gewoon door dus het is wss ook zo weer opgelost :)

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 20:57

Jeetje Linn wat herken ik mezelf nu in jou zeg.
In mijn mbotijd, dat dan wel.Zonder motivatie en me elke dag slepend naar stage/werk toe.
Ik heb er nog steeds spijt van dat ik mezelf niet een enorme schop onder mn kont heb gegeven en gewoon alles erin gegooid had wat ik heb, dat hadmij en mn ouders een hoop stress en grijze haren gescheeld ;)

Gooi gewoon alles erin wat je hebt, als je eenmaal aan het werk bent zal je ook minder leuke dingen tegenkomen, dat heb ik nu ook ik vind mn werk heel erg leuk, maar de communicatie is gewoon super slecht endat maakt het af en toe redelijk zuur..
Maar meis je hebt er zoveel meer aan als je gewoon je best doet om er wat van te maken, zorg dat je je klussen het beste doet, beter dan ze van je verwachten neem een lekker muziekje mee als dat mag doe swingend je werk :)

En ik moet patries gelijk geven, ga toch eens ergens positief in ipv negatief, ja het is niet leuk. Dat mn opa zijn heup gebroken heeft en mn oma een hersenbloeding gehad heeft is ook niet leuk, dat mn vakantie afgewezen is en ik nu vervanging moet zoeken is ook niet leuk maar ik deal er ook mee en met een lach.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 20:58

L_bonsai_L schreef:
we willen je echt niet afkraken ofzo.
maar we kunnen er zo ook niet echt iets aan doen..

nee maar ik zit hier gewoon me verhaal te vertellen en nu ligt het allemaal maar weer aan mij dat ik het niet leuk vind en het komt op mij over alsof jullie het onzin vinden dat ik het niet leuk vind, ik ken dr tog niks aan doen dat het me gewoon niet bevalt en tuurlijk probeer ik het zo leuk mogelijk te maken, maar dat lukt op dit moment gewoon niet....

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 21:00

Suuskipje schreef:
In mijn mbotijd, dat dan wel.Zonder motivatie en me elke dag slepend naar stage/werk toe.
Ik heb er nog steeds spijt van dat ik mezelf niet een enorme schop onder mn kont heb gegeven en gewoon alles erin gegooid had wat ik heb, dat hadmij en mn ouders een hoop stress en grijze haren gescheeld ;)

Gooi gewoon alles erin wat je hebt, als je eenmaal aan het werk bent zal je ook minder leuke dingen tegenkomen, dat heb ik nu ook ik vind mn werk heel erg leuk, maar de communicatie is gewoon super slecht endat maakt het af en toe redelijk zuur..
Maar meis je hebt er zoveel meer aan als je gewoon je best doet om er wat van te maken, zorg dat je je klussen het beste doet, beter dan ze van je verwachten neem een lekker muziekje mee als dat mag doe swingend je werk :)

En ik moet patries gelijk geven, ga toch eens ergens positief in ipv negatief, ja het is niet leuk. Dat mn opa zijn heup gebroken heeft en mn oma een hersenbloeding gehad heeft is ook niet leuk, dat mn vakantie afgewezen is en ik nu vervanging moet zoeken is ook niet leuk maar ik deal er ook mee en met een lach.

Dankje Suus. En ik moet ook wel zeggen dat op zich me dag wel snel voorbij gaat hoor, maar ik leef wel gewoon echt van pauze naar pauze naar einde toe....en er is de hele dag muziek daar, das me enige gezelschap.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 21:00

al lukt het nu niet, je zal wel moeten wil je je opleiding halen lijkt mij? Suck it up en ga er gewoon voor, al dat negatieve gelúl brengt je alleen maar verder in je depri bui.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 21:01

zo bedoelen we (ik iedergeval) het echt niet, maar we kunnen er gewoon niet zo veel aan doen, behalve je een beetje te laten zien dat er ook wel leuke dingen zijn.. :)

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 21:02

_Linn_ schreef:
Suuskipje schreef:

Dankje Suus. En ik moet ook wel zeggen dat op zich me dag wel snel voorbij gaat hoor, maar ik leef wel gewoon echt van pauze naar pauze naar einde toe....en er is de hele dag muziek daar, das me enige gezelschap.

;) vraag anders gewoon aan de eigenarsse voor wat afwisseling in je taken of vraag haar of ze nog tips heeft, je loopt stage en dus loop je daar om te leren, daar mag je haar best op wijzen :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 21:03

Jah nouja stel dat ik hier nu mee zou stoppen en een nieuwe stage zou zoeken, dan moet ik de weken die ik heb gemist denk ik inhalen, maar tis denk niet zo dat ik niet naar me volgende jaar mag daardoor. Dan zou ik het bijv in de zomer moeten inhalen...maar idd dit brengt me alleen maar verder in me depri bui en zoals het er nu voor staat hou ik het gewoon niet tot midden april nog uit. Ik doe deze week nog, dan heb ik vakantie en kan ik even goed nadenken wat ik wil

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 21:04

We kraken je toch ook niet af en we zeggen ook niet dat je alles fout doet? MAar je zal het toch allemaal een beetje positief moeten bekijken. Je moet nog 9 weken en dat is een behoorlijk lange tijd! Je zou toch misschien een paard kunnen gaan bijrijden over een paar weken dat is toch juist een leuk vooruitzicht? Ik vind mijn school alles behalve leuk en ik voel me daar ook totaal niet op mijn plek maar ik sleep me er gewoon doorheen omdat ik zo graag dat havo papiertje wil hebben

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 21:07

Linn... dat negatieve gepraat kan je juist wel wat aan doen. Je zegt dat je er niks aan kan doen ... maar het gaat juist om instelling. Dat je ondanks alles de goede dingen ziet en daaruit je plezier haalt ook al zijn dat maar de pauzes of het kwartiertje met Diva. Je doet alsof je slachtoffer bent maar je hebt deze stage zelf geregeld en je wilde zelf een paardenstage. Je hebt ook zelf de keuze gemaakt voor het mbo etc. etc.
Daarnaast heeft Suus gelijk je mag best aan de eigenaresse vragen om meer afwisseling of iets wat je graag wil leren. Heb je geen stagebegeleider vanuit school? Kan die je niet helpen om de stage wat uitdagender te maken.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 21:10

Jah maar zoals ik al zei heb ik geen idee wat er zou kunnen veranderen om het uitdagender te maken...maar goed ik moet deze week ook een paard van de dochter van de eigenaresse longeren want die gaat op vakantie, dus heb er nu 4 of 5 te longeren dus me daar maar op focussen nu.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 21:13

Jeetje wat ben ik blij als ik klaar ben met die PWS hoor! Dat meisje waar ik mee samenwerk zit elke keer ja misschien moeten we dat EEN KEER doen, misschien moeten we maar EENS dr aan beginnen. Ik ben dus vorige week al begonnen met die presentatie ik dacht dan heb ik iig iets. Kreeg ik vandaag een smsje of ik tussenuur had want WE moesten dr aan werken, dus ik smste terug dat ik al heel veel gedaan had en het grotendeels al af had omdat ze de heletijd niks deed. Maar ze vond toch dat ik dan na schooltijd (kwart over 4) nog maar even moest blijven om haar te helpen. JA DAAAAAAAG! Vond ze het maar asociaal dat ik zonder haar was begonnen zonder iets te zeggen terwijl ik dat echt al tig keer had gezegt.
En nou zul je zien dat ik de avond voordat we die presentatie alles nog moet nachecken op spellingsfouten, is echt beschamend erg haar nederlands :S

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 21:16

Das kak Ella

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 21:16

Maar dat jij geen idee hebt betekend toch niet dat de eigenaresse of je stagebegeleider ook geen idee hebben. Als je het niet bespreekbaar maakt verandert er niet zo snel iets. En daarnaast heb je ook maar net 1 weekje gedaan. Wat is 10 weken nou op een mensenleven ;)
Wat voor stal is het eigenlijk? Gewoon pensionstal? Met hoeveel paarden?

Vervelend Ella, tja samenwerken is voor sommige mensen echt een kunst... gewoon luisteren trouwens ook ;) aangezien ze nu nog niet doorhad dat je was begonnen... ik wist zelfs dat je was begonnen.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 21:21

linn ik bedoelde het dit keer echt niet aanvallend ofzo, maar ik heb het ook als ik iets niet leuk vind ga ik er heen met onwijze tegenzin en dan word het ook gewoon niet leuker!
ik heb ook stage gelopen bij mijn manege, ik werd echt als slaaf behandeld, ik liep stage met een meisje die mocht gewoon de hele tijd in de kantine achter de bar staan en ik mocht alle oliebol klusjes doen. toen ze weg ging kreeg ze 100 euro, en ik niets. maar toch heb ik het volgehouden, gewoon met het motto ik moet dit voor mezelf doen. ik wil deze richting op dan is het ook volhouden ook. ik zou zeggen probeer door te zetten, misschien kan je in de vakantie ook een paar dagen doen dat als je het echt even niet meer trekt je een dagje vrij kan nemen ofzo? komop doorzetten!