Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 21:57

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:
Ach zielig Wesley, kan ie morgen geen taart eten op zijn mama's verjaardag. En geen ontbijt op bed verzorgen voor zijn mama.....
Haha wat een huisarts.... wel gewoon naar school en niet sporten. Huisarts houdt zeker niet van sport.
(Welke huisarts hebben jullie?)

B.t.w. hoe weet jij dat ik morgen jarig ben?

haha, ik weet (bijna)alles.....!!!!!!!!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:05

meelen schreef:
Shenavallie schreef:
Ik had m'n moeder vanavond aan de lijn en kreeg ineens een lumineus idee: ik wist wat voor m'n verjaardag! ;) "Het begint met een S en is zwart". :D "Ja, dug, zoveel geld heb ik nou ook weer niet hoor!", zei ze lachend. Maar daarop begon ze meteen: "Zullen we morgen trouwens bij je vader en Eva gaan kijken, als ze bezig zijn met oefenen? Volgens mij heb jij Eva ook nog niet gezien?". "Wel hoor, maar leuk," zei ik, "en dan staat er zeker een groot zwart paard met een joekel van een grote roze strik in de gang? Verrassing!" :P :+ . "Ja, ja, zou je wel willen he!".
Hmmmmmmm...... meteen Dennis gebeld of ik iets aan zijn reactie kon peilen, maar die klonk niet echt alsof hij in een of ander complot zou zitten.... -O- Ik leef duidelijk nog op Planeet Penny, ha ha! :o

Shetlander :+

ik dacht zwarte slippers, of zwarte salmiak, een zwart sjabrakje,

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:07

smuidra schreef:
Hoi allemaal, *\o/*

Bedankt voor jullie felicitaties... :D Eerlijk gezegd is het gewoon een rot dag voor me... :( :( Ga wel vanavond met m'n dochter uit eten. Maken er wat leuks van..

Ik wil jullie nog even herinneren aan m'n uitnodiging. Kunnen jullie op 5 februari ???????? Laat even weten wie er allemaal komen ivb met de drank...... :o :o

even de vraag op nieuw.........
Willen jullie reageren....

Wat er ook gebeurd ik kom hoor. (Heb Rowan nu wel dat weekend want zijn vader gaat naar Aruba op vakantie...)

winnitou

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:22

met taart!!!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:25

Hoi Smuitje

Afbeelding

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:40

Smuitje, je hebt PB van mij.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:43

@ Smuidra: Geen idee of het de bedoeling was dat je mij ook wilde uitnodigen, maar ik kreeg het verzoek van Winnitou om even wat te laten horen. Ik kan in ieder geval niet. Ik moet die dag werken en 's avonds komen de neefjes van Wesley logeren, omdat m'n schoonzus en schoonouders naar een voorstelling gaan.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:45

Ik hoop trouwens wel dat Wesley deze week nog beter is, want aankomend weekend is het enige weekend dat ik vrij heb en we zouden naar de caravan van m'n ouders in Brabant gaan.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:49

Shenavallie schreef:
@ Smuidra: Geen idee of het de bedoeling was dat je mij ook wilde uitnodigen, maar ik kreeg het verzoek van Winnitou om even wat te laten horen. Ik kan in ieder geval niet. Ik moet die dag werken en 's avonds komen de neefjes van Wesley logeren, omdat m'n schoonzus en schoonouders naar een voorstelling gaan.

Vond de zin een beetje raar staan, dus zal het nog even toelichten: als iets algemeen gevraagd wordt, dan heb ik heel gauw het gevoel dat het niet voor mij bedoeld is. :o

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 23:01

meelen schreef:
Smuitje, je hebt PB van mij.

En ook van mij ;) .

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:03

winnitou schreef:
smuidra schreef:
Hoi allemaal, *\o/*

Bedankt voor jullie felicitaties... :D Eerlijk gezegd is het gewoon een rot dag voor me... :( :( Ga wel vanavond met m'n dochter uit eten. Maken er wat leuks van..

Ik wil jullie nog even herinneren aan m'n uitnodiging. Kunnen jullie op 5 februari ???????? Laat even weten wie er allemaal komen ivb met de drank...... :o :o

even de vraag op nieuw.........
Willen jullie reageren....

Wat er ook gebeurd ik kom hoor. (Heb Rowan nu wel dat weekend want zijn vader gaat naar Aruba op vakantie...)

ik kom ook hoor mag met winn meerijden dus gezellie

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 23:12

LIQUITA schreef:
Ik ga naar het ziekenhuis. Bleeee....helemaal geen zin in, maarja ik moet wel :P

Shenavallie schreef:
Hoe is het gegaan?

xan schreef:
O ja controle nietwaar.
Ben benieuwd wat ze ervan zeggen.

Nou, eigenlijk niet zo veel. In het kort komt het er op neer dat ik nog volledig in een periode van herstel zit. En dat ik de operatie die ik heb ondergaan niet mag onderschatten. De rugklachten horen er ook bij, kan een spieren kwestie zijn of toch een uitstaling vanuit m'n buik zijn. Omdat het wel, al is het langzaam steeds wat beter gaat, hoef ik me geen zorgen te maken. Het heeft gewoon tijd nodig. Het advies is...."Blijf luisteren naar je lichaam en loop niet te hard van stapel". Tja, makkelijker gezegd dat gedaan, hahahaha.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:12

Hoi Smuidra,ook ik kreeg mail van Winn,maar moet het afzeggen.Wilde je wel bedanken voor de uitnodiging. :)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:16

LIQUITA schreef:
Nou, eigenlijk niet zo veel. In het kort komt het er op neer dat ik nog volledig in een periode van herstel zit. En dat ik de operatie die ik heb ondergaan niet mag onderschatten. De rugklachten horen er ook bij, kan een spieren kwestie zijn of toch een uitstaling vanuit m'n buik zijn. Omdat het wel, al is het langzaam steeds wat beter gaat, hoef ik me geen zorgen te maken. Het heeft gewoon tijd nodig. Het advies is...."Blijf luisteren naar je lichaam en loop niet te hard van stapel". Tja, makkelijker gezegd dat gedaan, hahahaha.

Dat is waar, maar probeer het in ieder geval wel! ;)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 23:18

Ondanks dat ik er als een berg tegenop zag, ben ik vanavond toch weer op de rug van First geklommen. En ik moet zeggen dat ik heerlijk heb gereden. Ik was in de nieuwe binnenbak, en daar ging net een meisje van 9 jaar op Vasco rijden. Alleen Vasco deed in het begin een beetje z'n eigen ding, en kwam steeds op mijn af. Dus heb haar maar achter me aan gezet, en dat ging helemaal goed....echt leuk.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 23:24

Shenavallie schreef:
LIQUITA schreef:

Ja hoor, ik ga het ook echt doen. Heb geen zin om me weer zo rot te voelen als afgelopen weekend en maandag.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:27

LIQUITA schreef:
Shenavallie schreef:

Ja hoor, ik ga het ook echt doen. Heb geen zin om me weer zo rot te voelen als afgelopen weekend en maandag.

nee en dat mag ook niet hoor koppie op liquia
hoe is het trouwens met erick bevald zijn baan ???

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:30

LIQUITA schreef:
Ondanks dat ik er als een berg tegenop zag, ben ik vanavond toch weer op de rug van First geklommen. En ik moet zeggen dat ik heerlijk heb gereden. Ik was in de nieuwe binnenbak, en daar ging net een meisje van 9 jaar op Vasco rijden. Alleen Vasco deed in het begin een beetje z'n eigen ding, en kwam steeds op mijn af. Dus heb haar maar achter me aan gezet, en dat ging helemaal goed....echt leuk.

hahahahaha je was kopruiter doe ik elke week ergggggggggggggg leuk
heb het vandaag gemist omdat ik in huis van moeder op laminaat wachte
ate is ff gelongeerd door nadine hij was helemaal door dolle lekker bokken hahahahahaaahha noelle dochter van nieuwe baas had hem nog nooit zo gezien moest erg lachen
heerlijk dat hij ook stout kan zijn waneer het ff kan

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:30

Shenavallie schreef:
xan schreef:
Wat een pech weer vanmiddag.
Gaat de rits van mijn andere laars kapot !!!!!
Heb ik in die ene net een nwe laten zetten, is de andere weer kapot.
Dus kan ik zondag niet mijn goede laarzen aan. Moet ik maar met die andere rijden.

Heb je weer wedstrijd? Je kan ze ook even naar de Gouden Naald in Wormerveer brengen, is het zo gepiept! ;)

Die kunnen dat dus niet. Ben daar al wezen vragen.
Schoenmakerij Graas kan het wel. € 12,50 en er zit weer een nwe rits in.
Alleen duurt dat natuurlijk ff.

En ja, a.s. zondag weer wedstrijd *\o/*

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:33

ATE schreef:
LIQUITA schreef:

ate is ff gelongeerd door nadine hij was helemaal door dolle lekker bokken hahahahahaaahha noelle dochter van nieuwe baas had hem nog nooit zo gezien moest erg lachen

Ate, ik heb jouw honeurs waargenomen.
Inderdaad errug leuk om te doen. Het is ook wel een leuk groepje.

Ik zag dat je er niet was, en ik was nog in de bak, had nog tekort gereden (omdat mijn laarzen kapot gingen).
Dus toen ik zag dat jij er niet was, heb ik je plekkie ff ingenomen. :)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:34

LIQUITA schreef:

Hahaha leuk toch.
Zwaan kleef aan.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:36

Nicole1995 schreef:
Hoi Smuidra,ook ik kreeg mail van Winn,maar moet het afzeggen.Wilde je wel bedanken voor de uitnodiging. :)

Ook ik kreeg mail van Winn.
Ik kan wel komen.
Gezellig.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 23:45

ATE schreef:
nee en dat mag ook niet hoor koppie op liquia
hoe is het trouwens met erick bevald zijn baan ???

Komt goed....hoop ik, hahahaha. Ben gewoon weer aan een weekendje Kootwijk toe ;)

Erik weet nog niet zo goed wat hij van z'n werk moet vinden. Er hangt heel veel negativiteit in het bedrijf. Morgen gaat hij voor het eerst op pad naar klanten en daar heeft hij heel veel zin in. Tot nu toe heeft hij alleen maar meer gelopen in andere filialen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 23:48

ATE schreef:
LIQUITA schreef:

Lekker voor Aatje hoor. Stond hij vanavond ook nog in de molen, samen met Napoleon? De molen stond stil...waarschijnlijk heeft iemand een paard eruit gehaald en de molen weer vergeten aan te zetten. Erik zag het, dus hebben hem maar weer aangezet.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 23:51

xan schreef:
LIQUITA schreef:

Hahaha leuk toch.
Zwaan kleef aan.

Ja, en zo kon ik gewoon m'n eigen ding doen (en de diepe kuilen ontwijken ;) ). Moest alleen even zeggen als ik ging galopperen, want dat wilde ze niet.