Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! 

Vond het ook weer lekker o m er op te zitten. 

en alvast veel plezier op poel! 

lekker binkie is het toch!
)
en heerlijk op Zingaro!! 

Ben benieuwd naar je verhalen hihi

. Eenmaal op t strand moesten we eerst draven, waar ik verwacht had dat Zingaro een spurt zou nemen en alvast in volle galop zou gaan
. Maar nee, met een beetje moeite bleef hij perfect in het rijtje draven. Toen mochten we dus gaan! Donna en ik schoten naar voren. Voor ons hadden we 3 haflinger, ik rechts er langs en donna links. Wij naast elkaar zo ongeveer. De leiding reed op Rembrand, dus wij waren op weg om haar in te halen. Maar dat mocht helaas niet, dus moesten we de paarden inhouden om Rembrand niet voorbij te gaan.
Behalve toen Cindy uithaalde naar m, toen schoot hij erlangs. Kon m gelukkig weer op tijd terug krijgen en weer netjes in het rijtje. Toen mochten we weer galopperen en weer schoot hij als een kanon naar voren.
Weer bijna Rembrand voor bij, maar moest m weer inhouden en toen moesten we al stoppen.
Geweldig paard is het toch ook. Ene moment gaat hij zo vreselijk hard en een half minuutje later stapt hij gewoon relaxed rond.