Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en naar Horse Event
miejmoon schreef:@bonsai 10 voor half 5, dan moet ik nog 1.5uur terug![]()
@Linn, prubverslag hebben we vorig jaar gehad. Dit jaar gaat het om management, we hebben wel een project maar dat hoor ik verder komende week
zondag wij eerst spelletjes gedaan marlous en cindy waren leiding. eerst 15 rondjes lopen op paard stappen en rijden en wat doe ik? der afvallen natuurlijk~! super gelachen. zondag was een hele leuke rit met marlous lekker in rengalop ze zat op safari en die wou snel
ook nog evengesprongen kon de dagen der na niet echt meer en door het meer heen. dinsdag een rit met rianne. was leuke rit:D en woensdag de dagrit!!:D we hadden mooi weer net of het voor ons gegunt was:D donderdag heeeeel erg regen s'morgens eerst gezwommen in leek:D alleen rianne meisje van me kamer had die avond der voor een gat(gaatje) in der hoofd dus mocht nie onderwater. donderdag de rit echt een blubberpad wel lekker gegalopeert alleen plu schrok van nikkie en die ging op me voet springen:P vet pijn natuurlijk volgende dag ging alweer stukken beter. vrijdag was de laattste rit alweer. het regende dus we stelden het rijden uit tot s'middags het was droog maar in boss heeeel nat. en nu ben ik alweer thuisEvelijn schreef:Japan is tof hoor Britt... echt raar land maar wel leuk. Als jij je nou opgeeft dan ga ik wel in jouw plaats. Ivo heeft half jaar in Japan gewerkt en ben er een weekje geweest.
Ik heb gister ook prima in de bak kunnen rijden en Kafka was braaf. 's Avonds met Lise paardje wezen kijken maar dat paard was niet zo braaf.

word dus koningennacht in de bus

.