Ik heb de hele dag bijna niks te doen.
Maar ga nog naar de manege, want mijn fiets staat nu nog bij Madelyn.
En die doen haar ouders achterop de auto, en dan zetten ze hem neer bij Zonneveld
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus nu heb ik hem gister toch maar opgehaald.. driekwartier gelopen 
(Chris, kom jij ook nog rijden?)

ben te lui om ze erop te zetten en ik luisterde er eigenlijk nooit naar
heb daar een ipod voor (die ik eigenlijk ook nooit meeneem).

te veel geld om er een te kopen xD Olijkje schreef:Ja echt, ik baal als een stekker
en bij mij in de rubriek mogen er 3 ofzo en bij hun iedereen (18) toch triest.. wij mogen zelfs met het viertal, we zijn 1x gestart en laatste geworden! (maar we gaan niet omdat we toch niks kunnen maken) dusja veer je mist niks

Bzoem schreef:Ik had vorige week vrijdag m'n fiets bij het station neergezet.. en er niet aangedacht dat ik niet met de trein terug zou komenDus nu heb ik hem gister toch maar opgehaald.. driekwartier gelopen
Heb nu ook echt niks te doen.. zit nu in Nieuwkoop bij m'n vriend thuis, maar hij is natuurlijk werken. En nu wacht ik op z'n zusje om met haar naar haar bijrijdpaard te gaan in Aalsmeer en gaan we daarna op mijn manege een les rijden in Zoetermeer. Lekker rondcrossen met de auto dus(Chris, kom jij ook nog rijden?)