Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
En Zandreo is errug gaaf!

zliep met een meisje op

Wordt elke keer op haar gezet door Sandra, echt leuk!
Astor schreef:Ik heb vandaag echt zó lekker gereden! Niet normaal! Het heeft mijn hele dag goed gemaakt
Zat zoals gewoonlijk weer op UshiWordt elke keer op haar gezet door Sandra, echt leuk!
Dus Ush is echt mijn vaste paardje geworden in de les waar ik iedere keer weer op rijdt!
Maar het rijden ging echt zo fijn! Ze was zo licht in de hand en had zelf echt niks in mijn handen.
En ze was zó ontspannen! Alles ging gewoon goed, en ze was met alles netjes nagevelijk.
Druk op de teugels had ik nauwelijks! Reed nog net niet met waslijnen, nee grapje haha.
Noortje weet wel hoe Ushi dan gaat lopen. Want er is een man op woensdag avond van half 9 tot half 10.
En die reed Ushi vorige week zo lekker ontspannen en nagevelijk en zo deed ze bij mij precies hetzelfde.
Voelde echt heel goed aan en heb haar veel beloond en zat met een big smile op haar!
Heb zelf nog het wijken etc mee genomen en dit geen ook weer super! Wel wat verbeterpuntjes.
Maar zoveel beter dan hoe we het eerst deden want toen was ze te gespannen in de rug etc.
Ik heb echt genoten, en dit is echt de lekkeste les die ik ooit heb gereden! Toppertje!!
En Voque is trouwens al een maand van Mariska Oostland en in September gaat Voque naar Dronten verhuizen!
Ushi kan echt heel leuk lopen! Maar is wel een pittig tante soms!

! Zoo hoort het rijden ook te gaan haha!
!
!Astor schreef:Ja het is zo'n fijn dier! Als ik geld genoeg had, had ik haar zeker weten gekocht voor erbij
Heb Mariska maar 1 keer zien rijden met Voque en toen was ze nog van de manege.
Dus geen idee hoe ze met haar om gaat eigenlijk! Wat doet ze dan?