ATE schreef:Ja ... thanks ... jij ook voor straks ... en tot morgen!!!!slaap lekker en tot morgen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) xan schreef:Morguhhh,
heb niets teruggelezen, dus weet van niets als er iets was![]()
Ik zit hier al weer kant en klaar in mijn witte pakkie, om zo op weg te gaan naar stal.
Ik heb No gisteravond (veel te laat) staan invlechten,dus ben benieuwd hoe dat
er uit ziet nu.
Ik zie jullie ws dadelijk wel op de manege, dan zit mijn daggie er al weer op![]()
Duimen jullie nog even om half 10 en rond 10 uur ???
(kan ik wel gebruiken denk ik zo)
), daarna naar het Amsterdams Historisch Museum en daarna naar het Paleis op de Dam. Wesley vond het AHM erg mooi (ik echt helemaal niet, maar ik deed het voor hem
) en allebei waren we onder de indruk van het Paleis op de Dam
: van buiten trekt het totaal niet, maar van binnen is het heeeeeeeeel mooi!!!!!

Shenavallie schreef:En en en en en?????? Zijn er winstpunten binnengehaald?????

. Ik lag namelijk gelijk na dat ik via een paaltje op First z'n rug stapte meteen op de grond. Hij begon te bokken, en....PLOF daar lag ik
. Maar het ergste was dat First er in volle galop vandoor ging over de weg. Even dacht ik DAG First, dit gaat helemaal fout
. Maar gelukkig
kwam hij in dezelfde tempo weer terug en kon Erik hem uiteindelijk pakken. Ik ben toch weer op z'n rug geklommen, en hij heeft nog 2 keer flink lopen bokken. Gelukkig kon ik die wel uitzitten. Hij was door het gebeuren natuurlijk lekker opgefokt
en ik had toch een beetje de zenuwen, dus kon niet echt ontspannen meer zitten. We hebben denk ik maar een kwart rondje gereden, want ik vond het wel even genoeg zo maar wilde toch niet meteen opgeven.
.