sybje schreef:der uitstraling en die ogen en oren lijken zelfs een beetje op eviet! Wat is ze mooi Ireen!!
Gefeliciteerd met de keuring!!!!![]()
![]()
Op deze foto wel he
kan er ook niet omheen, ik val op een bepaalde uitstraling geloof ik
Maar haar karakter is wel echt anders. Evita was veel stoerder, Yade was doodsbang voor de veearts bijv. Ze liet het wel toe maar haar ogen vielen er zowat uit toen hij haar hart en longen ging luisteren
Ze is wel de leider in het koppeltje waar ze nu in loopt, ben benieuwd hoe dat straks zal zijn.. Zal een hele shock zijn als je je leven lang op dezelfde stal hebt gewoond en alleen met je moeder en je halfzusjes een beetje hebt hoeven lanterfanten in de paddock.
Pff nu maar nieuwe cap, bodyprotector, witte-paarden-spulletjes etc. aanschaffen. Dacht dat ik alles al had, maar valt toch tegen

Ze ziet er nu trouwens wel wat minder uit dan op de foto. Vorig jaar is ze naar 2 shows geweest en toen zijn haar manen voor een deel afgeschoren, dat moet nog goed bijgroeien. Ze is nu wit, in de zomer schijnt ze wat vliegenschimmel vlekjes te hebben (bruin) en haar manen en staart zullen uiteindelijk ook wit worden. Zal even kijken of ik wat foto's van nu kan vinden.
Sterkte Wilma, ook met Tess.. Wie weet wat het ijzer doet, Evita heeft met het juiste beslag nog 2 jaren gehad dat ze helemaal niet onregelmatig is geweest, terwijl het er met haar spat ook echt slecht uitzag. Kan dus heel veel doen blijkbaar..

hihi