Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:Ik ga jullie verlaten, nog beetje tv kijken en dan naar m'n mandje.
Morgen weer overwerken.
Slaap lekker voor strakkies, doei doei
)meelen schreef:meelen schreef:Ik ga jullie verlaten, nog beetje tv kijken en dan naar m'n mandje.
Morgen weer overwerken.
Slaap lekker voor strakkies, doei doei
Nou, dat overwerken gaat niet door vandaag.
Blaasontsteking heeft nu echt doorgezet, ben al bij dokter geweest en kreeg meteen een 4-daagse kuur mee (niet eens op muziek)
Maar hopen dat het snel gaat werken.
Nicole1995 schreef:@Ate,Ik had een vraagje aan je.Tussen Rocky en Gipsy hadden jullie een rubber achtige mat tussen de tralies gevlochten.Ik zag dat jullie hem er af gehaald hadden.Zou ik als je hem niet meer gebruikt een stuk van 50 cm.mogen afknippen.Zarah steekt haar hoofd vaak door een gat bij Nicole en die word kriebelig daarvan ,haar waterbak zit daar nl.onder.Ik had touwtjes gespannen maar dat werkt niet voldoende.Ik hoor het wel.
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:@Ate,Ik had een vraagje aan je.Tussen Rocky en Gipsy hadden jullie een rubber achtige mat tussen de tralies gevlochten.Ik zag dat jullie hem er af gehaald hadden.Zou ik als je hem niet meer gebruikt een stuk van 50 cm.mogen afknippen.Zarah steekt haar hoofd vaak door een gat bij Nicole en die word kriebelig daarvan ,haar waterbak zit daar nl.onder.Ik had touwtjes gespannen maar dat werkt niet voldoende.Ik hoor het wel.
Bij de schuur van Grardus (en de stapmolen) ligt een grote rol van dat rubber. Het ligt nu wel in een plas, misschien kan je daar eventueel een stuk van vragen.
Nicole1995 schreef:@Ate,Ik had een vraagje aan je.Tussen Rocky en Gipsy hadden jullie een rubber achtige mat tussen de tralies gevlochten.Ik zag dat jullie hem er af gehaald hadden.Zou ik als je hem niet meer gebruikt een stuk van 50 cm.mogen afknippen.Zarah steekt haar hoofd vaak door een gat bij Nicole en die word kriebelig daarvan ,haar waterbak zit daar nl.onder.Ik had touwtjes gespannen maar dat werkt niet voldoende.Ik hoor het wel.

LIQUITA schreef:Ik ga alvast de macaroni klaar maken. Laters maar weeren eet smakelijk voor straks
.