Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Elja schreef:Kirsten_S schreef:het was geen date, het was nog geeen eeens een afspraak. we gingen gewoon met een groepje wat doen, en so what als hij niet komt. dat boeit mij niet, genoeg lol zonder hem gehad!
Toch elja?!
Jaaa was gezellig! Met kiwisap, hihi.
Maar jullie maken er hele heisa over, dat het een date was ofzo?
Ik heb Arnout ook meegevraagd, verder neit op ingegaan, maar dit zou echt geen date zijn geweest
jullie zijn maff :p
Melanieetjuh schreef:Iriis_ schreef:Moet ik weet gaan huilen ofzo?
Mag ik mee doen?

Melanieetjuh schreef:Straks wordt er ook nog gedacht dat jij een date met Daan hebt!
Omdat je hem gevraagd hebt om te helpen met Bandit etc!
Melanieetjuh schreef:Kirsten_S schreef:wie ging eigenlijk zoo flauw 'melanie' roepen toen jullie vroegen met wie ik was?! dat vroeg ik me wel af..
Wats er met mij?
Ook geroesemoes weer?

Kirsten_S schreef:naajaah blijkbaar is die daar te goed voor .... weet ik veeel.
op msn heeft die geen tijd want hij moet spelletjes spelen en dan krijg je alleen maar droge antwoorden

Melanieetjuh schreef:Iriis_ schreef:Moet ik weet gaan huilen ofzo?
Mag ik mee doen?
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:naajaah blijkbaar is die daar te goed voor .... weet ik veeel.
op msn heeft die geen tijd want hij moet spelletjes spelen en dan krijg je alleen maar droge antwoorden
Zo iemand verdient je aandacht niet eens

van mij word.. lijkt mij het wel cooolieeejoellie om dat met haar te doen!
Iriis_ schreef:Oeeeh, Elja een date met Daaan??
Kirsten_S schreef:jaaaa preciess....
en bovendien heb ik het veeeel te druk om de aandacht van de stroopwafeljongen te krijgne
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:jaaaa preciess....
en bovendien heb ik het veeeel te druk om de aandacht van de stroopwafeljongen te krijgne
Melanieetjuh schreef:Even wat anders, wat leuks !
Kijk is hoe knap!
[GVL-ITP] Brown @ VD
Als Nicky OOOOOIT!van mij word.. lijkt mij het wel cooolieeejoellie om dat met haar te doen!
Broccoli schreef:oooow mijn god. Iemand zeurt aan mijn kop via msn...
Nadine mag weer therapeutje spelen...
Iriis_ schreef:Melanieetjuh schreef:Even wat anders, wat leuks !
Kijk is hoe knap!
[GVL-ITP] Brown @ VD
Als Nicky OOOOOIT!van mij word.. lijkt mij het wel cooolieeejoellie om dat met haar te doen!
Dat wil ik eigenlijk ook wel met Valentino doen, maar volgens mij heb ik daar het gedult niet zo voor

! Broccoli schreef:oooow mijn god. Iemand zeurt aan mijn kop via msn...
Nadine mag weer therapeutje spelen...

Iriis_ schreef:Oeeeh, Elja een date met Daaan??
Kirsten_S schreef:ik wou Victor voetje leren vanaf de voorkant. maar hij heeeft daar volgens mij de hersencellen niet voor!