Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je doet je naam eer aan (A) 
2 fout teveel!
Moet nou 7 juli weer!
En dan ga k m halen!
Toch doet ze der naam van bokt eer aan! 
Oud klasgenootje heeft t wel gehaald!

Megamutsj schreef:Bij de tandarts.![]()
Ik drukte op het voetpendaal want de andere stagaire wou even kloten met de boor om te kijken of er water uit kwam, maar dat was niet zo.
Dus toen haalde ik me voet van het pendaal en trok die boor naar voren. Ik hoorde een klik en er sproeide allemaal water uit de boor op die man![]()
Ik lach in een deuk en die man moest er ook om lachen gelukkig, was echt een domme actie
! Flying_Angel schreef:Megamutsj schreef:Bij de tandarts.![]()
Ik drukte op het voetpendaal want de andere stagaire wou even stinkmodder met de boor om te kijken of er water uit kwam, maar dat was niet zo.
Dus toen haalde ik me voet van het pendaal en trok die boor naar voren. Ik hoorde een klik en er sproeide allemaal water uit de boor op die man![]()
Ik lach in een deuk en die man moest er ook om lachen gelukkig, was echt een domme actie
Ooh gaaf, wat voor opleiding doe je? Ik wil mondzorgkunde studeren denk ik.
MarisJj schreef:Verder ben k vanmiddag gezakt voor men scooter certificaat!2 fout teveel!
Moet nou 7 juli weer!
En dan ga k m halen!
.. MRIIIS schreef:Rikst
Jorine_Falco schreef:Ben je tegen jezelf aan het poraten!..
Megamutsj schreef:Flying_Angel schreef:
Ooh gaaf, wat voor opleiding doe je? Ik wil mondzorgkunde studeren denk ik.
Doe de opleiding tandartsassistente. Kan hierna altijd doorstuderen naar mondhygieniste, en als ik dan nog verder wil zelfs naar tandarts.
MRIIIS schreef:MRIIIS schreef:Rikst
Ik heb 'r gelijk weggejaagd, geloof ik